Re: kannen tiivisteen vaihto
Lähetetty: 05 Elo 2009, 15:15
Vähän topikin sivussa, mutta.
Jos kone on hyvin tehty, eli kokonaisuus on harkittu ja yhteen sopiva.
Tri-Y 1-5/8" Primaries, 1-3/4" Secondary tubes, 2-1/2" Collector riittää kokemuksesta noin 500 hv kun kyseessä on noin 340 cid kone.
Kokemuksesta 2½” putkisto X-putkella, in 2½” - out 2 ¼” vaimentajilla riittää hyvin 530 hv asti ja ilmeisesti pidemmällekin kyseessä noin 340 cid kone.
Yleisesti:
200-340 hv -2" putket
280-430 hv -2-1/4" putket
320-540 hv -2-1/2" putket
440-760 hv -3" putket
620-1040 hv -3-1/2" putket
Yleisesti näyttää kuitenkin olevan vallalla biger is beter meininki vaikka pienemmälläkin pärjäisi.
Noiden pakosarjojen osalta voisi soveltaa vaikka kyseisen linkin ohjeita.
http://www.headerdesign.com
Jos kone on hyvin tehty, eli kokonaisuus on harkittu ja yhteen sopiva.
Tri-Y 1-5/8" Primaries, 1-3/4" Secondary tubes, 2-1/2" Collector riittää kokemuksesta noin 500 hv kun kyseessä on noin 340 cid kone.
Kokemuksesta 2½” putkisto X-putkella, in 2½” - out 2 ¼” vaimentajilla riittää hyvin 530 hv asti ja ilmeisesti pidemmällekin kyseessä noin 340 cid kone.
Yleisesti:
200-340 hv -2" putket
280-430 hv -2-1/4" putket
320-540 hv -2-1/2" putket
440-760 hv -3" putket
620-1040 hv -3-1/2" putket
Yleisesti näyttää kuitenkin olevan vallalla biger is beter meininki vaikka pienemmälläkin pärjäisi.
Noiden pakosarjojen osalta voisi soveltaa vaikka kyseisen linkin ohjeita.
http://www.headerdesign.com