Sivu 2/2

Re: Alustan kumipuslat

Lähetetty: 24 Elo 2015, 21:16
Kirjoittaja Homer65
Tämmöttet!!

Re: Alustan kumipuslat

Lähetetty: 24 Elo 2015, 21:18
Kirjoittaja starsky
Homer65 kirjoitti:Tämmöttet!!
Joo, noita vähän tuijottelin jo ja rakenne näyttää nivelosassa hajoituskuvassa aika fiksulta. Montako vuotta nuo on sinulla olleet ja oletko ollut tyytyväinen?

Re: Alustan kumipuslat

Lähetetty: 24 Elo 2015, 21:24
Kirjoittaja Homer65
Useemman vuoden ja hyvin on joka kesä, molemmat ajokerrat, toimineet!! Nehän on käytännössä uudet ja tyytyväinen olen ollut.

Re: Alustan kumipuslat

Lähetetty: 24 Elo 2015, 21:33
Kirjoittaja starsky
Homer65 kirjoitti:Useemman vuoden ja hyvin on joka kesä, molemmat ajokerrat, toimineet!! Nehän on käytännössä uudet ja tyytyväinen olen ollut.
:D

Pitää ajella loppukausi tuolla nykyisellä ja laittaa talven rakentelulistalle nuo TCP:n kilkkeet.

Re: Alustan kumipuslat

Lähetetty: 25 Elo 2015, 07:32
Kirjoittaja Arto65FB
starsky kirjoitti: Jossain ulkomaisissa ketjuissa on varoituksia, että simpukka saattaa saada ajossa kovempia tällejä jos reaktiotangon vaihtaa elämättömään malliin - onkohan tuossa mitään perää? Onhan tuossa kumminkin asfaltin ja vanteen välillä iso kumimöykky vaimentamassa iskuja ja tärinöitä.

Kertokaahan onko ohjaus muuttunut merkittävästi täsmällisemmäksi jos olette vaihtaneet originaalin strud rodin tuollaiseen pituussuunnassa elämättömään ratkaisuun?
En kyllä ymmärrä tuota reaktiotangon ja simpukan välistä tälliä. Tuo reaktiotankohan on tavallaan A-armin etukiinnitys. No, onhan niissäkin puslat, milloin mitäkin materiaalia.

Mulla on SorT reaktiotangot, en muista täsmällisyydestä mutta sen muistan, että muuttui ajotuntuma muuttui pehmeämmäksi eikä kovemmaksi. Täsmällisyyttä toi hammastangon jälkeen eniten ylätukivarren jousikeinun vaihtaminen kumisesta rullalaakeroituun Opentrackerin versio ykköseen.