Sivu 2/2
Lähetetty: 10 Joulu 2004, 15:45
Kirjoittaja S13
laitoin ton paisuntasäiliön korkin nyt kiinni kuten se kuuluu. enää ei herjaa nesteen pinantasosta mutta tuo check engine filahtaa siillon tällön onko syytä huoleen.
termari on niin lämmin kuin edellinen löysi ja lämmöt ei mittarin mukaan kipua mitenkään erikoisen korkeelle.
Lähetetty: 10 Joulu 2004, 17:48
Kirjoittaja hannu
S13 kirjoitti:laitoin ton paisuntasäiliön korkin nyt kiinni kuten se kuuluu. enää ei herjaa nesteen pinantasosta mutta tuo check engine filahtaa siillon tällön onko syytä huoleen.
termari on niin lämmin kuin edellinen löysi ja lämmöt ei mittarin mukaan kipua mitenkään erikoisen korkeelle.
Mulla ja engine valo vilahtelee aina talvisin silloin tällöin,oon todennut että ei syytä huoleen kun kaikki on kuitenkin kunnossa,ilmeisesti ei tykkää anturit yli -1 pakkasesta,kesäkelillä ei vilku.Air- bag valo on kolmas valo joka saatta ruveta vilkkumaan myös.Omassani ( -91GT ) lämpömittari nousee n.1/5 mittarin näytöstä ja lämmintä tulee, ovat kuitenkin yksilöllisiä nuo näytöt.
ILmat pihalle koneesta
Lähetetty: 10 Joulu 2004, 19:23
Kirjoittaja ROKI
Yksinkertaisin konsti on poistaa ilmat järjestelmästä löysäämällä lämpärin menopuolen letkun klemmari, kone käyntiin pieni ruuvari leykun ja tötsän väliin ja vähän kiekkoja koneeseen. Ei mene montakaan sekunttia kun ilmat on poissa, nesteen lisäys ja toisto klemmari kiinni homma on hanskassa, osaa tehdä sellanenkin henkilö joka ei ole autojen kanssa paljon hommaillut, joissakin termareissa on virtausura sulkijalipan ja termarin runkon välissä, omassa mussessa on sellanen toisissa on valmiina sellanen pikku reikä ja siinä sulkija pallukka, pitää vain muistaa kääntää ylä puolelle se virtaus reikä toimii paremmin.