Sivu 2/2

Lähetetty: 27 Syys 2004, 12:27
Kirjoittaja Kimi
Kun nyt kerran mielipidettä kysytään niin:

Se on nyt vaan sillä tavalla, että kyllä se '05 sun on ottaminen.
Auto on melkomoisella varmuudella tulevaisuuden klassikko, aloittaa eräällä tavaalla pony-retro -aikakauden. Sitä jos maltat pitää alkuperäisessä kunnossa jonkun määrän aikaa, niin uskaltaisin lyödä vetoa, että voit sen sitten vaihtaa päittäin johonkin SN95-turbo tms. poniin.

Lähetetty: 28 Syys 2004, 07:50
Kirjoittaja Mussemaan
Ei kai kukaan tosissaan edes mieti muuta vaihtoehtoa kuin 05?

Autohan on muotoilultaan elävä kunnianosoitus earlymustangeille, ja erityisesti muskelilajan huipentumalle 69->

Tosin kuin vanhempi kori, hieno tosin sekin...mutta silti ei kyllä ole mitään epäselvää!

Lähetetty: 08 Loka 2004, 14:25
Kirjoittaja veekoo
'05 varattu, ei-punainen, ei-kutoskoneella. Nuo '02-04 hinnat pompahti valmistuksen loputtua kummasti ja tuli sen verran hyvä tarjous, ettei voinu kieltäytyä... :wink: Tarkempaa tietoa & kuvia, kunhan asiat etenee...

Lähetetty: 08 Loka 2004, 14:27
Kirjoittaja MarkkuJ
Kai siitä saa sit tyypit jo pääsiäisenä? :-)
Ja muista etsiä se edullinen rengasliike kun kuitenkin on renkaat jo silloin loppu.

Lähetetty: 08 Loka 2004, 14:30
Kirjoittaja veekoo
Siellä on talvi, märkää ja liukasta. Toivottavasti on vielä kyljet ehjinä silloin.. :twisted:

Lähetetty: 09 Loka 2004, 19:42
Kirjoittaja Aku_81
Ruotsissa näkyy autolehdissä 05-mussen myyntimainoksia, kutos malli 278tkr ja veekasi n.350tkr. Jos työt jatkuu ruotsissa niin pitää ehkä harkita sitä että omistais ens syksynä kaksi mustangia kun ei vielä ole yhtään :roll: Varmaan saisi sitten vihat niskaan kun pistäis 05-musseen svensson mallin lisävalopatteriston, tosin vain turvallisuussyistä työkaverilta meni audista toisena päivän audista puskuri yms. muuta pientä, miettikääpä jos menis uudesta mussesta vain siitä syystä ettei ulkonäkösyistä voi ostaa lisävaloja...

Lähetetty: 14 Loka 2004, 09:41
Kirjoittaja akiiskin
Enpä ole ajanut tuota 05 mallia, mutta kuuluu siinä olevan paljon uudistuksia. Olen kyllä ollut tosi tyytyväinen omaan 99 GT:hen, sen jälkeen kun siihen vaihdettiin jarrut, jouset, iskarit ja asennettiin ahdin.

Jos voimaa halutaan niin aika selvä tilanne, eli vanhempi parempi.

Jos nyt uudestaan olisin liikkeellä niin kyllä se varmaan olisi joko 03 -04 Mach 1 tai samanikäinen cobra. Noihin saa molempiin kohtuuinvestoinnilla tuollaiset 450 whp.

Eli minä kyllä kallistuisin 04 mallin puolelle

Mutta siistin näköinen tuo 05 stang on. Erityisesti tuo GT-R konsepti
http://www.carmemories.com/cgi-bin/test ... /2005+GT+R

Lähetetty: 19 Loka 2004, 01:13
Kirjoittaja veekoo
akiiskin kirjoitti:Enpä ole ajanut tuota 05 mallia, mutta kuuluu siinä olevan paljon uudistuksia. Olen kyllä ollut tosi tyytyväinen omaan 99 GT:hen, sen jälkeen kun siihen vaihdettiin jarrut, jouset, iskarit ja asennettiin ahdin.
Ihan uteliaisuudesta.. Huomasiko katsastusseta ilmapumppua, mista ja minka hankit ja paljonko ja paljonko? :) Vai onko dynotettu? 05:ssahan on valmiiksi 3V kansi, joten sita voisi piristaa aika kivasti jo matalillakin paineilla... :wink:

Lähetetty: 11 Marras 2004, 08:58
Kirjoittaja akiiskin
Tuo puhallin asennettiin USAssa, toin auton maahan nyt syksyllä. Muuttoautossa ei tarvinnut tehdä mitään muutoskatsastuksia. Mainitsin ahtimesta katsastusmiehelle ja hän sanoi vaan että merkitään sitten rekisteriotteeseen että ahdettu on. Minulla oli paperit mukana että Allenin 9PSI kitti on hyväksytty tieliikenteeseen californiassa, mutta ei niitä edes tarvinnut näyttää.

Ostin Allen enginen kitin superchargeronlinesta. Maksoi muistaakseni 4500 tai niillämain. Asennutin sen Allen enginellä Venturassa, ottivat 700 asennuksesta. Ostin kitin kun kehuivat että vääntö kasvaa enemmän kuin centrifugal tyyppisillä. Allen käyttää samantyyppistä ruuviahdinta kuin mikä on cobrassa, mutta pienempikokoisena, ja sitä pyöritetään kovempaa. Tästä aiheutuu pienempi takaisinvuoto puhaltimen läpi, ja parempi väänto kuin cobrassa 2000 - 3000 min alueella. Allenissa myös puhallin pyörii aina ja tuotettu paine kontrolloidaan alipaineventtiilillä jolloin minkäänlaisia viiveitä ei ole, mutta puhaltimen pyörityshäviöt eivät kasva liian isoiksi.

Saahan noita ahtimia halvemmallakin mutta olen ollut tosi tyytyväinen tähän kittiin. Dynotin koneen San Diegossa ja pyöriltä tulee 351 hepoa, joka on 20 hp enemmän kuin Allen lupaa. Tuo 20 hp tullee varmaan Magnaflow cat-backistä, jollainen autossa on.

05 musse

Lähetetty: 20 Marras 2004, 23:28
Kirjoittaja ROKI
Joopa joo tilataan musse sit kun se tulee eurooppaan kävin muuten tuossa taannoin foord firmassa joensuussa kyselemässä saisko ennakkotilausta eisaanut laitanpa musserahat nyt sitten talon rakentamiseen sitten ennen eläke ikää josko ehkä vaikka olis musseja saatavana kenties suomesta?? täytyy ajaa tuolla entisellä pollella uuden hankintaan asti eihän tässä vanhalla miehellä mihi kiirettä ole mitä nyt joskus!!