'05 GT vakio vai '02-'04 GT piristyksillä
Valvoja: Ville K
Kun nyt kerran mielipidettä kysytään niin:
Se on nyt vaan sillä tavalla, että kyllä se '05 sun on ottaminen.
Auto on melkomoisella varmuudella tulevaisuuden klassikko, aloittaa eräällä tavaalla pony-retro -aikakauden. Sitä jos maltat pitää alkuperäisessä kunnossa jonkun määrän aikaa, niin uskaltaisin lyödä vetoa, että voit sen sitten vaihtaa päittäin johonkin SN95-turbo tms. poniin.
Se on nyt vaan sillä tavalla, että kyllä se '05 sun on ottaminen.
Auto on melkomoisella varmuudella tulevaisuuden klassikko, aloittaa eräällä tavaalla pony-retro -aikakauden. Sitä jos maltat pitää alkuperäisessä kunnossa jonkun määrän aikaa, niin uskaltaisin lyödä vetoa, että voit sen sitten vaihtaa päittäin johonkin SN95-turbo tms. poniin.
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Resto-Mod 1968 GT Convertible
- Mussemaan
- Mega-addikti
- Viestit: 657
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
- Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3
Ruotsissa näkyy autolehdissä 05-mussen myyntimainoksia, kutos malli 278tkr ja veekasi n.350tkr. Jos työt jatkuu ruotsissa niin pitää ehkä harkita sitä että omistais ens syksynä kaksi mustangia kun ei vielä ole yhtään
Varmaan saisi sitten vihat niskaan kun pistäis 05-musseen svensson mallin lisävalopatteriston, tosin vain turvallisuussyistä työkaverilta meni audista toisena päivän audista puskuri yms. muuta pientä, miettikääpä jos menis uudesta mussesta vain siitä syystä ettei ulkonäkösyistä voi ostaa lisävaloja...

Enpä ole ajanut tuota 05 mallia, mutta kuuluu siinä olevan paljon uudistuksia. Olen kyllä ollut tosi tyytyväinen omaan 99 GT:hen, sen jälkeen kun siihen vaihdettiin jarrut, jouset, iskarit ja asennettiin ahdin.
Jos voimaa halutaan niin aika selvä tilanne, eli vanhempi parempi.
Jos nyt uudestaan olisin liikkeellä niin kyllä se varmaan olisi joko 03 -04 Mach 1 tai samanikäinen cobra. Noihin saa molempiin kohtuuinvestoinnilla tuollaiset 450 whp.
Eli minä kyllä kallistuisin 04 mallin puolelle
Mutta siistin näköinen tuo 05 stang on. Erityisesti tuo GT-R konsepti
http://www.carmemories.com/cgi-bin/test ... /2005+GT+R
Jos voimaa halutaan niin aika selvä tilanne, eli vanhempi parempi.
Jos nyt uudestaan olisin liikkeellä niin kyllä se varmaan olisi joko 03 -04 Mach 1 tai samanikäinen cobra. Noihin saa molempiin kohtuuinvestoinnilla tuollaiset 450 whp.
Eli minä kyllä kallistuisin 04 mallin puolelle
Mutta siistin näköinen tuo 05 stang on. Erityisesti tuo GT-R konsepti
http://www.carmemories.com/cgi-bin/test ... /2005+GT+R
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Ihan uteliaisuudesta.. Huomasiko katsastusseta ilmapumppua, mista ja minka hankit ja paljonko ja paljonko?akiiskin kirjoitti:Enpä ole ajanut tuota 05 mallia, mutta kuuluu siinä olevan paljon uudistuksia. Olen kyllä ollut tosi tyytyväinen omaan 99 GT:hen, sen jälkeen kun siihen vaihdettiin jarrut, jouset, iskarit ja asennettiin ahdin.


Tuo puhallin asennettiin USAssa, toin auton maahan nyt syksyllä. Muuttoautossa ei tarvinnut tehdä mitään muutoskatsastuksia. Mainitsin ahtimesta katsastusmiehelle ja hän sanoi vaan että merkitään sitten rekisteriotteeseen että ahdettu on. Minulla oli paperit mukana että Allenin 9PSI kitti on hyväksytty tieliikenteeseen californiassa, mutta ei niitä edes tarvinnut näyttää.
Ostin Allen enginen kitin superchargeronlinesta. Maksoi muistaakseni 4500 tai niillämain. Asennutin sen Allen enginellä Venturassa, ottivat 700 asennuksesta. Ostin kitin kun kehuivat että vääntö kasvaa enemmän kuin centrifugal tyyppisillä. Allen käyttää samantyyppistä ruuviahdinta kuin mikä on cobrassa, mutta pienempikokoisena, ja sitä pyöritetään kovempaa. Tästä aiheutuu pienempi takaisinvuoto puhaltimen läpi, ja parempi väänto kuin cobrassa 2000 - 3000 min alueella. Allenissa myös puhallin pyörii aina ja tuotettu paine kontrolloidaan alipaineventtiilillä jolloin minkäänlaisia viiveitä ei ole, mutta puhaltimen pyörityshäviöt eivät kasva liian isoiksi.
Saahan noita ahtimia halvemmallakin mutta olen ollut tosi tyytyväinen tähän kittiin. Dynotin koneen San Diegossa ja pyöriltä tulee 351 hepoa, joka on 20 hp enemmän kuin Allen lupaa. Tuo 20 hp tullee varmaan Magnaflow cat-backistä, jollainen autossa on.
Ostin Allen enginen kitin superchargeronlinesta. Maksoi muistaakseni 4500 tai niillämain. Asennutin sen Allen enginellä Venturassa, ottivat 700 asennuksesta. Ostin kitin kun kehuivat että vääntö kasvaa enemmän kuin centrifugal tyyppisillä. Allen käyttää samantyyppistä ruuviahdinta kuin mikä on cobrassa, mutta pienempikokoisena, ja sitä pyöritetään kovempaa. Tästä aiheutuu pienempi takaisinvuoto puhaltimen läpi, ja parempi väänto kuin cobrassa 2000 - 3000 min alueella. Allenissa myös puhallin pyörii aina ja tuotettu paine kontrolloidaan alipaineventtiilillä jolloin minkäänlaisia viiveitä ei ole, mutta puhaltimen pyörityshäviöt eivät kasva liian isoiksi.
Saahan noita ahtimia halvemmallakin mutta olen ollut tosi tyytyväinen tähän kittiin. Dynotin koneen San Diegossa ja pyöriltä tulee 351 hepoa, joka on 20 hp enemmän kuin Allen lupaa. Tuo 20 hp tullee varmaan Magnaflow cat-backistä, jollainen autossa on.
05 musse
Joopa joo tilataan musse sit kun se tulee eurooppaan kävin muuten tuossa taannoin foord firmassa joensuussa kyselemässä saisko ennakkotilausta eisaanut laitanpa musserahat nyt sitten talon rakentamiseen sitten ennen eläke ikää josko ehkä vaikka olis musseja saatavana kenties suomesta?? täytyy ajaa tuolla entisellä pollella uuden hankintaan asti eihän tässä vanhalla miehellä mihi kiirettä ole mitä nyt joskus!!