Takalokari rappaa kumia

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
Kesämies!
Addikti
Viestit: 161
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 21:35
Auto: Ford Mustang 1965 conv.
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kesämies! »

Make laitahan sinäkin kuvaa tulemaan niin nähdään muutkin. :)
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Juu, laitetaan kuvia jahka pääsen täältä perk...n myrskyisältä mereltä kotiin...???
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
Kesämies!
Addikti
Viestit: 161
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 21:35
Auto: Ford Mustang 1965 conv.
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kesämies! »

Tässä yksi kuva joka on otettu rapiat kuukausi sitten. Pölyinen rompe tuo vielä on ja takaloksu näyttää lommoiselta mutta ihan pölyä vaan on. :lol: Vanteet on tosiaan torque thrust II 15".

http://s144.photobucket.com/albums/r170 ... G_3602.jpg
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Samat vanteet. Just sain 4" backspacingini versiot alle rottaan 3" ja risat sijaan 255 gummilla ja huomenna motarille kokeilemaan, sielako raapii.. ;) Paalisin puolin nayttais pari millia paremmalta.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Komeat on alla!
Mitenkäs ne etukumit sulla? Oliko mikä koko?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
Kesämies!
Addikti
Viestit: 161
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 21:35
Auto: Ford Mustang 1965 conv.
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kesämies! »

Jos meikältä kysyt niin 205/55/15 muistaakseni..
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Kesämies! kirjoitti:Jos meikältä kysyt niin 205/55/15 muistaakseni..
Sultapasulta. :D
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
Kesämies!
Addikti
Viestit: 161
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 21:35
Auto: Ford Mustang 1965 conv.
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kesämies! »

No niin ajeluita on ehditty jo hiukan tehdä mutta kyllä takaiskarit taitaa olla aivan anaalista kun rappailee helpohkosti lokariin kun painoa takapenkillä. Ilmeisesti GYB:in iskarit vois olla asialliset mutta onko tarkempaa merkkiä/koodia GYB:in takaiskareille? Etuiskarit tuntuvat aika jämäköiltä ja tasaa montut hyvin mutta kun takana istuu pari häiskää niin saa melkein tyynyn persauksen alle laittaa että tien erottaa...ja lastua lentää kumeista montuissa :lol:

Ai niin ja mistäs olette niitä tilailleet tai hakeneet?
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Kesämies! kirjoitti:No niin ajeluita on ehditty jo hiukan tehdä mutta kyllä takaiskarit taitaa olla aivan anaalista kun rappailee helpohkosti lokariin kun painoa takapenkillä. Ilmeisesti GYB:in iskarit vois olla asialliset mutta onko tarkempaa merkkiä/koodia GYB:in takaiskareille? Etuiskarit tuntuvat aika jämäköiltä ja tasaa montut hyvin mutta kun takana istuu pari häiskää niin saa melkein tyynyn persauksen alle laittaa että tien erottaa...ja lastua lentää kumeista montuissa :lol:

Ai niin ja mistäs olette niitä tilailleet tai hakeneet?
Minulla olisi joutavana valkoiset KYB:in takaiskarit 65 – 66 Mustangiin. Toimivat ja ovat ehjät.

Gas-a-Just® High Performance Shocks' higher gas pressure keeps tires glued to the road while its superior strength monotube configuration provides durability and fade-free performance.

Samoin olisi joutavana yksi kierros Gabrielin vaimentimia, nämäkin tuntuu ehjiltä samoin 65 - 66 Mustangiin.

Taitaa nuo iskarit sopia myös muihinkin malleihin.

jos kiinnostaa niin pistä yv tai soita 050 384 0198
jyri rekonen
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
Tahavo
Mega-addikti
Viestit: 773
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 64½
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Minullakin raapii takarengas lokarin reunaa vaikka kaksi lasta istuisi takapenkillä( 225-60/14). Perä on tosin aika alhaalla jota ajattelin taas nostaa.
Vallilan takomossa aikanaan jousia suoristin ja juuri soitin sinne ja kyselin, onko jousille haittaa jos niitä moukaroisi nyt toiseen suuntaan :wink: saisi perää vaikka 20-30mm ylemmäs.
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Paljonko teillä on BS? Mulla 7x16 BS=4,25. Rengaat 225/50 en ole huomannut, että raappaisi.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Laittakaa isommat pohjaanlyönti kumit niin ei raavi kaariin , mulla on laitettuna sellaset 10senttiä korkeat rajotinkumit eikä raavi kaariin vaikka olen ajellut 5 aikuista kyydissä. Mulla kun on faikun takaakselisto jota on kavennettu sopivasti , kuitenkin on leveämpi kuin normaali mussen akseli, bs on jotain 5,5 tuumaa. Suraavissa vanteissa viellä enemmän kunhan löydän sopivat.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Vastaa Viestiin