
Takalokari rappaa kumia
- Kesämies!
- Addikti
- Viestit: 161
- Liittynyt: 03 Kesä 2006, 21:35
- Auto: Ford Mustang 1965 conv.
- Paikkakunta: Ylivieska
- Viesti:
Tässä yksi kuva joka on otettu rapiat kuukausi sitten. Pölyinen rompe tuo vielä on ja takaloksu näyttää lommoiselta mutta ihan pölyä vaan on.
Vanteet on tosiaan torque thrust II 15".
http://s144.photobucket.com/albums/r170 ... G_3602.jpg

http://s144.photobucket.com/albums/r170 ... G_3602.jpg
- Kesämies!
- Addikti
- Viestit: 161
- Liittynyt: 03 Kesä 2006, 21:35
- Auto: Ford Mustang 1965 conv.
- Paikkakunta: Ylivieska
- Viesti:
No niin ajeluita on ehditty jo hiukan tehdä mutta kyllä takaiskarit taitaa olla aivan anaalista kun rappailee helpohkosti lokariin kun painoa takapenkillä. Ilmeisesti GYB:in iskarit vois olla asialliset mutta onko tarkempaa merkkiä/koodia GYB:in takaiskareille? Etuiskarit tuntuvat aika jämäköiltä ja tasaa montut hyvin mutta kun takana istuu pari häiskää niin saa melkein tyynyn persauksen alle laittaa että tien erottaa...ja lastua lentää kumeista montuissa 
Ai niin ja mistäs olette niitä tilailleet tai hakeneet?

Ai niin ja mistäs olette niitä tilailleet tai hakeneet?
Minulla olisi joutavana valkoiset KYB:in takaiskarit 65 – 66 Mustangiin. Toimivat ja ovat ehjät.Kesämies! kirjoitti:No niin ajeluita on ehditty jo hiukan tehdä mutta kyllä takaiskarit taitaa olla aivan anaalista kun rappailee helpohkosti lokariin kun painoa takapenkillä. Ilmeisesti GYB:in iskarit vois olla asialliset mutta onko tarkempaa merkkiä/koodia GYB:in takaiskareille? Etuiskarit tuntuvat aika jämäköiltä ja tasaa montut hyvin mutta kun takana istuu pari häiskää niin saa melkein tyynyn persauksen alle laittaa että tien erottaa...ja lastua lentää kumeista montuissa
Ai niin ja mistäs olette niitä tilailleet tai hakeneet?
Gas-a-Just® High Performance Shocks' higher gas pressure keeps tires glued to the road while its superior strength monotube configuration provides durability and fade-free performance.
Samoin olisi joutavana yksi kierros Gabrielin vaimentimia, nämäkin tuntuu ehjiltä samoin 65 - 66 Mustangiin.
Taitaa nuo iskarit sopia myös muihinkin malleihin.
jos kiinnostaa niin pistä yv tai soita 050 384 0198
jyri rekonen
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- Tahavo
- Mega-addikti
- Viestit: 773
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 64½
- Paikkakunta: Tuusula
Minullakin raapii takarengas lokarin reunaa vaikka kaksi lasta istuisi takapenkillä( 225-60/14). Perä on tosin aika alhaalla jota ajattelin taas nostaa.
Vallilan takomossa aikanaan jousia suoristin ja juuri soitin sinne ja kyselin, onko jousille haittaa jos niitä moukaroisi nyt toiseen suuntaan
saisi perää vaikka 20-30mm ylemmäs.
Vallilan takomossa aikanaan jousia suoristin ja juuri soitin sinne ja kyselin, onko jousille haittaa jos niitä moukaroisi nyt toiseen suuntaan

Laittakaa isommat pohjaanlyönti kumit niin ei raavi kaariin , mulla on laitettuna sellaset 10senttiä korkeat rajotinkumit eikä raavi kaariin vaikka olen ajellut 5 aikuista kyydissä. Mulla kun on faikun takaakselisto jota on kavennettu sopivasti , kuitenkin on leveämpi kuin normaali mussen akseli, bs on jotain 5,5 tuumaa. Suraavissa vanteissa viellä enemmän kunhan löydän sopivat.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302