Sivu 2/2
Lähetetty: 12 Kesä 2006, 15:14
Kirjoittaja SR 70
Kiitos korjauksesta, eihän se alipaine niitä läppiä tietenkään voi aukoa kaasu pohjassa. Kun toisiot aukeaa niin 1-2 vihreää syttyy palamaan, voisi kai toisio rikkaammaallakin olla.
Ne jouset mitä vaihdoin oli metering rodien jousia, niitähän kai alipaine säätää eli nyt menee power asentoon aiemmin kuin ennen, ainakin toimii paremmin.
Lähetetty: 12 Kesä 2006, 16:57
Kirjoittaja montego
Kokemuksen mukaan,pakosarjojen vaihto laadukkaisiin peltisiin tuo tullessaan tarpeen vaihtaa nuo jouset tymäkämpiin ja toisio puolen suuttimet suurempiin

kiihdytys pumppuun ei ole tarvinnut koskea.
Lähetetty: 13 Kesä 2006, 08:43
Kirjoittaja SamiM
SR 70 kirjoitti:Kiitos korjauksesta, eihän se alipaine niitä läppiä tietenkään voi aukoa kaasu pohjassa. Kun toisiot aukeaa niin 1-2 vihreää syttyy palamaan, voisi kai toisio rikkaammaallakin olla.
Ne jouset mitä vaihdoin oli metering rodien jousia, niitähän kai alipaine säätää eli nyt menee power asentoon aiemmin kuin ennen, ainakin toimii paremmin.
Jos yksi tai kaksi vihreää palaa kiihdyttäessä ollaan turvallisella alueella. Mikäli tällöin vielä nykii voi tietenkin kokeilla mitä vaikuttaa jos käy hieman rikkaammalla, mikäli nykiminen/hyytyminen poistuu, on asia korjaantunut. Mikäli ei tule mainittavaa parannusta, pitää korjausta hakea muualta. Yksi todella tärkeä tekijä niin seossuhteen kannalta kuin moottorin muun toiminnan kannalta on tietenkin sytytysennakkokäyrä. Mikäli sytytysennakko on pielessä, ei seossuhdettakaan saa sopivaksi (varauksin).
Jäälin autosäädon dynossa kun ajettiin, niin seosmittarissa paloi 2-3 vihreää ja dynottaja sanoi ettei kestä mennä juuri enää laihemmalle. Käytössä oli myös dynon tarkempi seosmittari (kaasuanalysaattori tms.).