Edelbrock 600 vac

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
SR 70
Aktiivi
Viestit: 108
Liittynyt: 20 Syys 2004, 15:05

Viesti Kirjoittaja SR 70 »

Kiitos korjauksesta, eihän se alipaine niitä läppiä tietenkään voi aukoa kaasu pohjassa. Kun toisiot aukeaa niin 1-2 vihreää syttyy palamaan, voisi kai toisio rikkaammaallakin olla.

Ne jouset mitä vaihdoin oli metering rodien jousia, niitähän kai alipaine säätää eli nyt menee power asentoon aiemmin kuin ennen, ainakin toimii paremmin.
montego
Hiljaisempi
Viestit: 28
Liittynyt: 28 Loka 2004, 21:37
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja montego »

Kokemuksen mukaan,pakosarjojen vaihto laadukkaisiin peltisiin tuo tullessaan tarpeen vaihtaa nuo jouset tymäkämpiin ja toisio puolen suuttimet suurempiin :? kiihdytys pumppuun ei ole tarvinnut koskea.
montego mx
Avatar
SamiM
Aina äänessä
Viestit: 1519
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Leppävesi

Viesti Kirjoittaja SamiM »

SR 70 kirjoitti:Kiitos korjauksesta, eihän se alipaine niitä läppiä tietenkään voi aukoa kaasu pohjassa. Kun toisiot aukeaa niin 1-2 vihreää syttyy palamaan, voisi kai toisio rikkaammaallakin olla.

Ne jouset mitä vaihdoin oli metering rodien jousia, niitähän kai alipaine säätää eli nyt menee power asentoon aiemmin kuin ennen, ainakin toimii paremmin.
Jos yksi tai kaksi vihreää palaa kiihdyttäessä ollaan turvallisella alueella. Mikäli tällöin vielä nykii voi tietenkin kokeilla mitä vaikuttaa jos käy hieman rikkaammalla, mikäli nykiminen/hyytyminen poistuu, on asia korjaantunut. Mikäli ei tule mainittavaa parannusta, pitää korjausta hakea muualta. Yksi todella tärkeä tekijä niin seossuhteen kannalta kuin moottorin muun toiminnan kannalta on tietenkin sytytysennakkokäyrä. Mikäli sytytysennakko on pielessä, ei seossuhdettakaan saa sopivaksi (varauksin).

Jäälin autosäädon dynossa kun ajettiin, niin seosmittarissa paloi 2-3 vihreää ja dynottaja sanoi ettei kestä mennä juuri enää laihemmalle. Käytössä oli myös dynon tarkempi seosmittari (kaasuanalysaattori tms.).
Vastaa Viestiin