Yhden isolohkon tarina
Niin, en lähde kyllä edes teoriassa ajamaan 300 km/h 60 sarjalaisilla renkailla. Ensinnäkin rengas on niin painava että siihen kohdistuva keskipakoisvoima saattaa hajottaa sen ja toiseksi noissa nopeuksissa renkaan täytyy olla tarkka ohjattava.Tällöin on käytettävä matalaprofiilista kumia.
Voin kertoa että Futuralla 285 km/h ajaminen 255 60 15 takarenkailla (joissa renkaan korkeus on 15,3 cm) oli jännittävää. Kyseisen renkaan luokitus on sitäpaitsi 180 km/h. Ja ilmakin pisti aika tavalla vastaan..
Voin kertoa että Futuralla 285 km/h ajaminen 255 60 15 takarenkailla (joissa renkaan korkeus on 15,3 cm) oli jännittävää. Kyseisen renkaan luokitus on sitäpaitsi 180 km/h. Ja ilmakin pisti aika tavalla vastaan..
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
- KooKoo
- Aktiivi
- Viestit: 137
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mercury Cougar 501 -68
- Paikkakunta: Kauhajoki
Joku sanoi joskus meikäläiselle, että noissa softan teko hommissa jakomielitauti ei oo kuin eduksi, mutta ei mulla oo siitä harrastuksessakaan haittaa ollut
Kun vaan muistetaan, että merkki täytyy olla ja pysyä, soikhia on mukava.......
Oli muutens tässä muutama kuukausi sitten jossain jenkkilehdessä juttua kaverista, joka pikkulohkotorinolla pieksi jenkkilän "kyläratakisoissa" monia pienemmällä kopalla ja isommalla koneella varustettuja pelejä, ajettavuuteen oli panostettu maltilla ei niinkään rahalla. Niin vakion näköinen ja niin maukas ja matala.....
Jäänpä mielenkiinnolla odottelemaan Villen tulevaa projektia. Niin voisithan Ville hankkia multa tuon 390:n siihen fairlaneen, noin niin kuin viimeisiä suunnitelmia torinoon tehtäessä, ei tulis turhia ruuvaustaukoja
.


Jäänpä mielenkiinnolla odottelemaan Villen tulevaa projektia. Niin voisithan Ville hankkia multa tuon 390:n siihen fairlaneen, noin niin kuin viimeisiä suunnitelmia torinoon tehtäessä, ei tulis turhia ruuvaustaukoja

Torinon prosyyreissä vuodelta 70 puhutaan 190 mph Nascar torinoista.Tämä yli 300 kmh on saavutettu vain 429 kuutiotuumalla että eiköhän ne huiput olisi vähän isommat jollain 550 tuumaisella nykyteknologialla tehdyllä moottorilla.
...Häh..vai seonnut ..ha!
Se, että voin vaikuttaa hurahtaneelta johtuu siitä että syön nykyään vain istukoita.Niissä on NIIN paljon vitamiineja ja hivenaineita että koko keho, pää sekä aivot mukaanluettuna, toimii aivan käsittämättömän hienosti.Ihan kuin Tom Cruisella.
...Häh..vai seonnut ..ha!
Se, että voin vaikuttaa hurahtaneelta johtuu siitä että syön nykyään vain istukoita.Niissä on NIIN paljon vitamiineja ja hivenaineita että koko keho, pää sekä aivot mukaanluettuna, toimii aivan käsittämättömän hienosti.Ihan kuin Tom Cruisella.
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.