Mut siinäpä onkin tekijänoikeuslainsäädäntö... Omaa saat lainata niin paljon kun huvittaa, mut naapurilta ei enempää kuin 4 tahtia tunnistettavaa.BW-364 kirjoitti: Kas kun joku ei sävellä uudestaan Finlandiaa. Ottaa vain Sibeliuksen vanhat nuotit ja ehkä vähän muokkaa joitain säveliä.
Ja Kilpailu jatkukoon!
Valvoja: Ville K
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Callengerista ja Camarosta saattaa tulla musselle tiukka kilpailija, eikä olis mikään ihme onn ne vaan hyvän näköisiä. Callenger on muuttunut enemmän edukseen mitä ennen oli Camaro on kans muikeen näköinen, linjakkaamman näköisiä mitä tämä uusi musse.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Toi -07 Challenger on kyllä ehkä mielestäni hienoin koskaan näkemäni auto. Se on kuin olis -70 challengerista tehty todella ison rahan kustom kaikilla nykypäivän ihanuuksilla. 0-60mph 4,5 sekkaa... ensimmäinen näkemäni auto johon ei tee mieli tehdä muutoksia koriin. Turhat koristeet ja kromit on jo poies ja muut. Karu on kaunista.
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Joo, samaa mielta. Jotenkin noilla on jaany viimeaikoina suunnittelu kesken peran kohdalla usammassakin mallissa. Spoileri auttaa vahan harhauttamaan, mutta jotenkin se on pliisu. Toisaalta en kylla ihan talta istumalta pysty sanomaan, miten sen korjaisikaan..? Neonvaloja?Spiff kirjoitti:Tuolle Challengerin takapäälle voisi kyllä tehdä jotain, se on mielestäni myös Mussen heikoin kohta, jos uskaltaa ääneen sanoa.


Tuota samaa keskustelttiin kavereiden kanssa. Challenger tarvitsee joko kiiltävät puskurit tai sitten korinväriset jotka erottuu aavistuksen auton linjoista. Nyt keula ja perä on hiukan sen oloinen, että puskurit olisi riisuttu pois custom kikkana.Foxy Lady kirjoitti:Puskurit eri värisiksi ja se on siinä...
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Spiffin kuvien '70 Challengeri on/oli melkoisen villi laitos. Autossa oli luvat 440 cid + mekaaniselle ahtimelle, alakerta oli takotavaraa akselista lähtien, kavennettu taka-akseli jne. Mielenkiintoinen vehje kerrassaan.
Hienojahan kaikki nuo uudet retro autot ovat, '05:stakin saa todella hienon mutamilla custom kikoilla ts. osilla joita aftermarket markkinoilta löytyy hyllykaupalla.
Hienojahan kaikki nuo uudet retro autot ovat, '05:stakin saa todella hienon mutamilla custom kikoilla ts. osilla joita aftermarket markkinoilta löytyy hyllykaupalla.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Täytyy minunkin hiukan perua ajatuksiani tuosta callengerista, keulasta tosi muikea perästä katottuna ei hyvä, kaipais ilman ohjaimen kontinkanteen ja puskuri korista hiukan uommas. Camaro on kans muikean näköinen etuviistosta mimmonen lie persuukesta, ja onhan musse hyvännäköinen siitäkin perun ajatuksiani etteikö olis linjakas kulkine, kyllä mulle kelpais. Pitää vain tsiikailla niiden autoja jotka sen ovat onnistuneet itselleen hankkimaan.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302