Ja Kilpailu jatkukoon!

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
janne260
Mega-addikti
Viestit: 560
Liittynyt: 26 Touko 2004, 10:07
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja janne260 »

BW-364 kirjoitti: Kas kun joku ei sävellä uudestaan Finlandiaa. Ottaa vain Sibeliuksen vanhat nuotit ja ehkä vähän muokkaa joitain säveliä.
Mut siinäpä onkin tekijänoikeuslainsäädäntö... Omaa saat lainata niin paljon kun huvittaa, mut naapurilta ei enempää kuin 4 tahtia tunnistettavaa.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73

Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Callengerista ja Camarosta saattaa tulla musselle tiukka kilpailija, eikä olis mikään ihme onn ne vaan hyvän näköisiä. Callenger on muuttunut enemmän edukseen mitä ennen oli Camaro on kans muikeen näköinen, linjakkaamman näköisiä mitä tämä uusi musse.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
200cid
Addikti
Viestit: 265
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja 200cid »

Toi -07 Challenger on kyllä ehkä mielestäni hienoin koskaan näkemäni auto. Se on kuin olis -70 challengerista tehty todella ison rahan kustom kaikilla nykypäivän ihanuuksilla. 0-60mph 4,5 sekkaa... ensimmäinen näkemäni auto johon ei tee mieli tehdä muutoksia koriin. Turhat koristeet ja kromit on jo poies ja muut. Karu on kaunista.
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Hyvalta nayttaa. Chargerista meni vahan maku turhien ovien takia... Muuten on toi 05 mustikin aika julman nakonen sopivasta kulmasta, kun takaikkunoissa on peitepalat.. :roll:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Spiff
Addikti
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Kesä 2004, 22:03

Viesti Kirjoittaja Spiff »

Tuolle Challengerin takapäälle voisi kyllä tehdä jotain, se on mielestäni myös Mussen heikoin kohta, jos uskaltaa ääneen sanoa.
Kuva
enemmän tännepäin
Kuva
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Spiff kirjoitti:Tuolle Challengerin takapäälle voisi kyllä tehdä jotain, se on mielestäni myös Mussen heikoin kohta, jos uskaltaa ääneen sanoa.
Joo, samaa mielta. Jotenkin noilla on jaany viimeaikoina suunnittelu kesken peran kohdalla usammassakin mallissa. Spoileri auttaa vahan harhauttamaan, mutta jotenkin se on pliisu. Toisaalta en kylla ihan talta istumalta pysty sanomaan, miten sen korjaisikaan..? Neonvaloja? :lol: NOT! :)
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Puskurit eri värisiksi ja se on siinä...
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Joo! 5 mph kromipuskurit vois olla aika sopivan retrot. 8)
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Spiff
Addikti
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Kesä 2004, 22:03

Viesti Kirjoittaja Spiff »

Kunnon telemetriatkin löytyy, että voi parkkipaikalla vertailla. Tosin puuttuu vielä aivan välttämätön HEVOSVOIMAMITTARI joka oli uudessa TM lehdessä Bugattilla.

Kyllä nämä palstat ovat niin mukavia kun on paljon kuvia!

Kuva
Avatar
200cid
Addikti
Viestit: 265
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja 200cid »

JOudun korjaamaan löpinöitäni, eli tuossa takapäässä tosiaan on vähän sanomista. -70 tyyliä sinne myöskin. Eli erilliset valot lähemmäs kulmia jotta näyttää leveämmältä. 8) Pistäsin rälläkän laulamaan surutta. Ja sellanen pieni ""ducktail" mallia 69 camaro ei olis paha luukun päälle
KTM
Addikti
Viestit: 257
Liittynyt: 08 Loka 2004, 21:08
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTM »

Foxy Lady kirjoitti:Puskurit eri värisiksi ja se on siinä...
Tuota samaa keskustelttiin kavereiden kanssa. Challenger tarvitsee joko kiiltävät puskurit tai sitten korinväriset jotka erottuu aavistuksen auton linjoista. Nyt keula ja perä on hiukan sen oloinen, että puskurit olisi riisuttu pois custom kikkana.
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Spiffin kuvien '70 Challengeri on/oli melkoisen villi laitos. Autossa oli luvat 440 cid + mekaaniselle ahtimelle, alakerta oli takotavaraa akselista lähtien, kavennettu taka-akseli jne. Mielenkiintoinen vehje kerrassaan.

Hienojahan kaikki nuo uudet retro autot ovat, '05:stakin saa todella hienon mutamilla custom kikoilla ts. osilla joita aftermarket markkinoilta löytyy hyllykaupalla.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Jos GM ja mersu on pelanneet korttinsa yhtaan oikein, niin luulisi noihinkin tulevan parannuspalikkaa samaan tahtiin kuin 05:een tuli.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Täytyy minunkin hiukan perua ajatuksiani tuosta callengerista, keulasta tosi muikea perästä katottuna ei hyvä, kaipais ilman ohjaimen kontinkanteen ja puskuri korista hiukan uommas. Camaro on kans muikean näköinen etuviistosta mimmonen lie persuukesta, ja onhan musse hyvännäköinen siitäkin perun ajatuksiani etteikö olis linjakas kulkine, kyllä mulle kelpais. Pitää vain tsiikailla niiden autoja jotka sen ovat onnistuneet itselleen hankkimaan.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Komero on kait vain todella proto ja uusi versio suunniteltu jo, näin ainakin jenkkiboardilla väittivät, mutta mikä lienee todellisuus noiden kanssa...
Go tell Alice....
Vastaa Viestiin