Oma sähköpuolen asennus pumpun suhteen on tämmöinen kyhäelmä.
Tässä tulee ehkä vähän turhaakin ylimääräistä.
Olen varmaan 70% alkuperäisestä johdotuksesta korvannut kokonaan 66 ht korista. mm. alkuperäinen sulakeboksi poistettu (aika yleinen muutos käsittääkseni kun kerran sitä boksia on vilkaissut) ja tilalla Motonetin (se on niin lähellä tässä ja katsoin venepuolen tavaran olevan melko passelia monilta osin autokäyttöön) veneosastolta löytyvillä bokseilla. Päävirtakytkin on venepuolen tavaraa.
Inertiakytkin ja liitin tuli hommattua suomalaiselta
yhteistyökumppanilta, joka kyllä sieltä listalta vieläkin löytyy. En periaatteessa foorumilla nimellä suosi ketään meidän yhteistyökumppaneista, jotta valuisi tasaiseen yhteydenottoja jokaiselle listalla olevalle osamyyjälle.
Osat tosiaan:
Fuel Pump Cut-Out Switc, inertiakytkin
http://www.summitracing.com/int/parts/s ... /overview/
Pico Wiring Connector Pigtails 5756PT (inertiakytkimen liitin)
http://www.summitracing.com/int/parts/p ... /overview/
Ruiskun (Terminator EFI) Holley HP keskusyksikkö on kytketty suoraan akun napoihin (se on ruiskun ohjeiden mukaan ehdoton asia ja ainakin reaaliaikakello nollautuu jos laittaa ruiskun päävirtakytkimen taakse, kellonaika on hyvä olla oikein jos jälkikäteen analysoi lokituksia. Minulla menee lokitus aina päälle kun kone käynnistetään.).
Akusta tulee päävirtakytkimen läpi sähkö starttisolenoidin kylkeen akkupuolen liittimeen. Tuo on M8 itse modattu messinkinen pidempi pultti. Siitä lähtee noiden midisulakerasioiden kautta sähkö eteenpäin (6 mm2 muistaakseni nuo piuhat ja 30V nallit noissa sisällä) 1x valoreleille (valoreeet näkyvät tuossa) 1x flektille, 1x takakontin sulakerasialle, 1x puolalle ja 1x kabiinin konsolin alapuolella olevaan sulakerasiaan. Ei ihan kaikki näy kuvassa.
Pumppun sähkö lähtee 20A sulakkeella tuosta takakontissa olevasta sulakerasiasta eteenpäin:
ja menee 40A releelle. Ei siis mene inertiakytkimen kautta kuten taitaa olla alkuperäinen tehdasidea.
Inertiakytkimen läpi menee ruiskun ECU:lta tuleva 12V pumpun ohjaus releen käämille. Eli jos joku tuuttaa kontista sisään, niin pitäisi sammua pumppu kyllä kun releen ohjaus katkeaa. Toki rele voi vioittua sisältä ja jäädä johtamaan, mutta tein sen nyt tuolla tavalla.
Releeltä jatkuu sitten suoraan pumpulle:
HUOM. kaikki polttaineletkut on minulla teflonia, koska nitriilikumi falskasi bensan läpi. Eli tein kahteen kertaan letkut. AN-letkuliittimet on vielä eri teflonisille ja nitriililetkuille, eli kannattaa miettiä kumpaa laittaa. Ei haise bensa teflonin läpi. Kovaa alumiiniputkea on edestä taakse väli AN8 meno ja AN6 paluu. Kaikki liitokset on AN-tavaraa mitä bensaputkista ja -letkuista löytyy (AN-liitosjatko löytyy myös kovalle putkelle + erilliset pellin läpivientiä varten olevat AN-palikat).