Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä. https://www.mustangclub.fi/board/
Homer65 kirjoitti: ↑12 Marras 2019, 22:37 eikös se tane jääny kakkoseks??
Jäi se: Ja kahesti.
Mutta se ei ollu se pääasia. Mulloli tavoite päästä alle 13sek heittämällä, joka siirtyi ens keväälle, kun en päässy syyskuussa ajamaan. Tuo pätkähän on heinäkuulta.
Gazza veti syyskuussa Tanarilla 11.7sek, eli molisin ilmeisesti hävinny niukasti...
En tee mitään parannuksia raatoon. Ainuastaan maalaan kiekkakellon viisarin keltaseks, koska mullon hämäränäkö huonontunu ihan sikana niin, etten erota punasta aisaa mustalta pinnalta!
Re: DragRace-pettymykset, osa II
Lähetetty: 16 Marras 2019, 15:18
Kirjoittaja micow
Tässä toinen veto. Mahtavat saundit! Tuhisevasta Tanarista petti kardaani:
Re: DragRace-pettymykset, osa II
Lähetetty: 27 Marras 2019, 10:26
Kirjoittaja ikiliikkuja
Hyvin se kulkee!
Asiasta kauheasti ymmärrä mutta tuli mieleen että parasta vartin aikaa tavoitellessa oliko se niin että kokonaisvälitys / rengas kombinaatio olisi hyvä olla sellainen että maaliviiva ylitetään suunnilleen max kierroksilla. Onko tuo perävälitys + rengasyhdistelmä liian "pitkä" optimaaliseen vartin mittelöön?
Re: DragRace-pettymykset, osa II
Lähetetty: 27 Marras 2019, 11:13
Kirjoittaja micow
ikiliikkuja kirjoitti: ↑27 Marras 2019, 10:26
Onko tuo perävälitys + rengasyhdistelmä liian "pitkä" optimaaliseen vartin mittelöön?
Kyllä sielon maalissa lähes maksimit kiekkakellossa. Ei vaan oo voimaa tarpeeks 200kmh loppunopeuteen. Välläriä ei lähetä enää vaihteleen. 3.89 on paikallansa, kun ei 4.11 siihen hätään löytyny inhimilliseen hintaan. Kulkee 6000rpm/192kmh ja rajoittajaa vasten 6400rpm/205kmh. Loppunopeus ja ET aika tulee parantumaan hieman ens kesänä, kun saan paremmat 60ft ajat korkiammilla lähtökierroksilla ja pisemmällä burnauksella 2. vaihteella.
Re: DragRace-pettymykset, osa II
Lähetetty: 28 Marras 2019, 22:17
Kirjoittaja Homer65
Mulla paras aika tähän mennessä 13.082. Pieni sutaisu, että saa renkaat puhtaiksi ja sitten viivalle. Alla normi katugummit ja kierroksia tyhjäkäynnin verran .
Re: DragRace-pettymykset, osa II
Lähetetty: 29 Marras 2019, 23:16
Kirjoittaja Arto65FB
Homer65 kirjoitti: ↑28 Marras 2019, 22:17
Mulla paras aika tähän mennessä 13.082. Pieni sutaisu, että saa renkaat puhtaiksi ja sitten viivalle. Alla normi katugummit ja kierroksia tyhjäkäynnin verran .
Just näin. Tätä on neuvottu, eli jos on kuviokummit, niin ei vettä vaan harjaus vaan montussa ja kuivilla kumeilla valoihin. Muuten sitä vettä on liiman päällä.
Homer65 kirjoitti: ↑28 Marras 2019, 22:17
Mulla paras aika tähän mennessä 13.082. Pieni sutaisu, että saa renkaat puhtaiksi ja sitten viivalle. Alla normi katugummit ja kierroksia tyhjäkäynnin verran .
Just näin. Tätä on neuvottu, eli jos on kuviokummit, niin ei vettä vaan harjaus vaan montussa ja kuivilla kumeilla valoihin. Muuten sitä vettä on liiman päällä.
Sori, mun viisastelut, kun lujin vain tuon Arton kuviogummipostauksen, enkä huomioinnut, että Homerilla oli katukumet. Mullakin oli kuviokumet, mutta soraovaalit, jotka tosiaan vaatii lämmitystä.
Ens kesänä koitan nuilla 320mm rataslikseillä.
Parhaat ois tietenki drag wrinklewallit, mutku niitä oottelin viime joulusta saakka, enkä koskaan saanut, niin mostin ratarätit, joilla mukavampi ajaa, kun perä ei vetele sivuttain.
Tuskin jää 12sek alitus renkaista kiinni. Niin oli pitua Kalajoella liimauksen ansiosta, että huhhuh!!! Kun kuski petraa, niin 11.8/190kmh ei oo kaukana. Siinä tuli samalla Homerille paljastettua ens kesän tavoiteaika...
Re: DragRace-pettymykset, osa II
Lähetetty: 01 Joulu 2019, 21:10
Kirjoittaja micow
Homer65 kirjoitti: ↑28 Marras 2019, 22:17
Mulla paras aika tähän mennessä 13.082. Pieni sutaisu, että saa renkaat puhtaiksi ja sitten viivalle. Alla normi katugummit ja kierroksia tyhjäkäynnin verran .
Osta M/T 275/60-15 dot drag radialit, niin lähtee vähintään sekka ajasta! Niillä on mukava ajella myös kavulla, kun jäykkä reuna ja pidossa pesee välittömästi.
Re: DragRace-pettymykset, osa II
Lähetetty: 01 Joulu 2019, 21:12
Kirjoittaja Homer65
.....nooh onhan se hyvä, että on tavoitteita
Mää sain kanssa vinkin, että pitäis laittaa korkeempiprofiiliset gummit, velttoina ne pitäis paremmin kuin noi matalarohviiliset