Piirtelin hieman väriä tuohon Jaron postaamaan -64 valojen kytkentäkaavioon, josko tuosta olisi näppärämpää katsoa vialle syytä:

- Värittelyä
-Sulakkeelta tulee siis musta/punainen johto joka yhdistyy oranssi/keltaiseen joka menee vilkkureleelle.
-Releeltä menee sininen johto vilkkukatkaisijalle.
-Kuvasta voisi käsittää että oikean puolen vilkut menisivät näin: valkoinen/sininen johto haaroittuu vilkkukatkaisijalta merkkivalolle ja etuvilkulle, taakse menee oranssi/sininen johto joka on kytketty irti jarruvalopiiristä (vihreä johto vilkkukatkaisijassa).
-Vasemmalle eteen ja merkkivalolle taas menee vihreä/valkoinen johto ja taakse vihreä/oranssi.
-Valonkatkaisijalta menee vihreä/punainen johto jarruvalokytkimelle, josta menee vihreä johto vilkkukatkaisijalle.
Selvitelläämpäs vielä perään tuon vilkkukatkaisijan toiminta:

- Vilkkukytkin
Kuvassa vasemmalla tilanne kun viiksi on käännetty alaspäin eli käännytään vasemmalle. Vilkkureleeltä sinisestä johdosta tulee vilkulle sopivaa sähköä ja katkaisija sen ohjaa vasemmalle. Jarrua painaessa oikea jarruvalo syttyy.
Keskellä vilkkukatkaisija keskiasennossa, jarrua painaessa vihreästä johdosta sähkö kulkee molemmille takavaloille, vilkkureleen sininen johto ei maadoitu eikä rele naksu.
Oikealla siis tuo viimeinen tilanne kuvattuna kun viiksi käännetään ylöspäin ja sähkö kulkee vilkkureleeltä oikealle, jarrua painaessa vasen jarruvalo syttyy.
Toivottavasti näillä ohjeilla pääset ongelmista eroon
