Sivu 2/2
Re: Innovate LC2
Lähetetty: 09 Touko 2018, 18:08
Kirjoittaja Pappacosworth
98E taitaa olla 14.64 ja 95E vielä huonompi. Mutta jos laajakaista näyttää arvoa 14.7 tms niin se on todellisuudessa Lambda = 1.0 ja oikea stokiometrinen arvo löytyy esim Nesteen sivuilta. Eli järkevin olis laittaa mittari näyttämään lambda-arvoa ja pyrkiä osakuormalla siihen ykköseen, silloin ei vaikuta bensalaadun vaihto jos ajetaan oppivalla ruiskulla. Kaasarit ja openloop-ruiskut muuttaa näyttämää kun laatua vaihtaa.
Re: Innovate LC2
Lähetetty: 27 Touko 2018, 16:49
Kirjoittaja ak72
Testailin tuossa ajankuluksi täyskaasuvetoja ja kone stumppaa aika pahasti kun iskee lämän lattiaan, afr menee laihalle 20 jotain, oisko aihetta vaihtaa isompaa kiihdytyspumpun suutinta?
Re: Innovate LC2
Lähetetty: 28 Touko 2018, 07:12
Kirjoittaja ak72
Juu palaa, säätelin toisiopuolen ilmaläppää puolikierrosta myöhäsemmälle (kyseessä Edel thunder avs2 kaasari)ja vaihdoin pykälää tuhdimmat jouset neuloihin, en eilen ehtinyt käydä testaamassa vaikuttiko. Nuo toimenpiteet pitäs vaikuttaa aika suurella todennäköisyydellä. Kiihdytyspumpun varren siirtäminen lähemmäs ei vaikuttanut asiaan eli luultavasti ei niillä kiihd. pumpun suuttimillakaan olisi vaikutusta, tai se on sitten viimenen konsti.
Re: Innovate LC2
Lähetetty: 30 Touko 2018, 18:45
Kirjoittaja ak72
Eipä auttanu toimenpiteet, 4 vaihteella kun 50kmh vauhdissa heittää lämän lattiaan tai melkein niin nyykähtää ja seokset sinne 19 huiteille. Pitäsköhän sittenkin tilata isompi kiihdytyspumpun suutin... Toisio suuttimen vaihdoin aiemmin 98 --> 95 kun seokset meinas mennä pitkässä täyskiihdytyksessä liian rikkaalle. Vois tietty testata vielä sen että vaihtaa takaisin vakiokoon.