Sivu 2/2
Re: Mistä meistit runkonumeroa varten?
Lähetetty: 29 Kesä 2013, 00:34
Kirjoittaja starsky
Juu, tehty mikä tehty.
En kyllä älynnyt tuolloin selvitellä perinpohjin tuota vaihtoehtoa, että olisi kysynyt mahdollisuuutta käyttää jompaa kumpaa noista iskaritornien takapuolella olevista numeroista.
Eli kannattanee varmaan selvittää, että saisiko siirrettyä runkonumerotiedon viittaamaan noihin lokasuojan alla piilossa oleviin leikkaamalla palan pois jos numero tuolla pellin alla piileskelee (niinkuin minullakin, mutta onpahan nyt suurilla numeroillakin tuossa iskaritornissa), siis jos tuo virallisen numeron pelti menee vaihtoon.
Oma ht66:
Warranty Number 6F07C278579
Assembly Plant F = Dearborn
http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... ewall.html
En ole tällä hetkellä tähtäämässä museointiin oman autoni kanssa, eli vaikka ei haittaisi tuo siirto museorekisteröinnin suhteen niin ei vaikuta suuntaan tai toiseen omalta kohdaltani.
Re: Mistä meistit runkonumeroa varten?
Lähetetty: 29 Kesä 2013, 20:49
Kirjoittaja ROKI
Ville K kirjoitti:ROKI kirjoitti:Ei kelpaa ainakaan museo auto tarkastuksessa jos joskus yrität.
Kelpaa, ihan varmasti.
Voiolla teilläpäin että kelpaakin, meillä satuu olemaan sen verran tarkat tarkastajat, että mitä tahaansa sätöstelyjä ei kelpuuteta. Mutta tietenkin käyttis pelissä on aivan sama, onko tuo numero präntti missä hyväänsä minkä katsuri hyväksyy. Toisaalta museo pelillä ei saa ajaa lain mukaan kuin kuukauden vuodessa, siksi minä en pilaa omaani museo höyrötyksellä, saa ajaa vapaasti niin paljon kuin sielu sietää. Eikä tule konkurssi vakuutus eikä käyttöveron takia.
Re: Mistä meistit runkonumeroa varten?
Lähetetty: 29 Kesä 2013, 20:53
Kirjoittaja ROKI
starsky kirjoitti:Juu, tehty mikä tehty.
En kyllä älynnyt tuolloin selvitellä perinpohjin tuota vaihtoehtoa, että olisi kysynyt mahdollisuuutta käyttää jompaa kumpaa noista iskaritornien takapuolella olevista numeroista.
Eli kannattanee varmaan selvittää, että saisiko siirrettyä runkonumerotiedon viittaamaan noihin lokasuojan alla piilossa oleviin leikkaamalla palan pois jos numero tuolla pellin alla piileskelee (niinkuin minullakin, mutta onpahan nyt suurilla numeroillakin tuossa iskaritornissa), siis jos tuo virallisen numeron pelti menee vaihtoon.
Oma ht66:
Warranty Number 6F07C278579
Assembly Plant F = Dearborn
http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... ewall.html
En ole tällä hetkellä tähtäämässä museointiin oman autoni kanssa, eli vaikka ei haittaisi tuo siirto museorekisteröinnin suhteen niin ei vaikuta suuntaan tai toiseen omalta kohdaltani.
Kannattais muuten kysellä aina enste, kun rupeaa pilkkomaan että mitä kannattaa tehdä. Onnea ja menestystä rojektin parissa .
Re: Mistä meistit runkonumeroa varten?
Lähetetty: 01 Heinä 2013, 17:04
Kirjoittaja janne260
starsky kirjoitti:
Oma ht66:
Warranty Number 6F07C278579
Assembly Plant F = Dearborn
Meneepä vähän (taas) offtopicciin, mut on melkein meikäläisen 262246 "pikkuveliauto". hyvin samoilla päivämäärillä valmistunut.
Re: Mistä meistit runkonumeroa varten?
Lähetetty: 01 Heinä 2013, 18:25
Kirjoittaja sakke
Kun pari vuotta sitten rekisteröintikatsastin tuon 67: n, olin valmiiksi leikannut repsikan lokariin kolon mistä näkyy valmistenumero. Näytin inssille ruttaantuneen kuskinpuolen pellin ja sen numeron ja sanoin että pelti menee vaihtoon. Merkitsi tiedostoihinsa, että valmistenumero oikessa sisälokasuojassa.
Re: Mistä meistit runkonumeroa varten?
Lähetetty: 04 Heinä 2013, 23:33
Kirjoittaja MONTTU
Mulla on -66 mallissa numerot myös helmapellissä (kotelossa).