Re: PRO TOURING EARLY
Lähetetty: 04 Elo 2012, 23:16
Se on homerilla sitä extriimiä takapäässä
Huutelee nimim. Jos joskus 30 sekkaa rikki

Huutelee nimim. Jos joskus 30 sekkaa rikki

Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Fastback kirjoitti:Ok, ajo-ominaisuuksien kanssa ollaan siis samalla aaltopituudella. Mustang II tyylinen ratkaisu tuo todellakin tilaa konehuoneeseen, se on leveiden koneiden kanssa iloinen asia ja mahdollistaa järkevien pakosarjojen tekemisen. Yritin vain sanoa, että ei tarvita eksoottista hippopippoa kun nopeutta saadaan perinteisin konstein - tämä on lähes sama asia, että jengi investoi ruiskuja vanhoihin kippoihinsa, kun ei kaasarilla saada perusasioita kuntoon - niin ei se ruisku ole oikotie onneen, myös sen kanssa tarvitsee saada perusteet kuntoon.pete74 kirjoitti:Ei vaan näissä on muitakin vaihtoehtoja kun ne shelbyn +40v sitten tekemät parannukset.... Varsinkin jos otsikkona on Pro Touring Early.
Eli mulle tuli halvimmaks omiin tavotteisiin toi keula, makso alle 3000. Tuli tilaa konehuoneeseen, sain tehostetun hammastangon ja sitä ei myöskään pidetä minään ihmeellisenä ajo-ominaisuuksiltaan, ainakaan jos vertaa johonkin TCP yms. valmistajien tuotteisiin. Ja katsastus oli yllättävän helppo, kerroin millä lisäaineella ja menetelmällä hitsasin tavarat kiinni jotka joku yritys on tollaseen autoon suunnitellu. Pitäis olla läpihuutojuttu monellakin katsastus asemalla, kun on asioista perillä oleva henkilökunta.
Eri luetteloista voi laskee mitä tulis maksamaan jos vaikka etuakselistosta pitää kaikki uusia ja ei halua pistää sitä halvinta kuraa vaan esim. käyttää vaikka sellasia iskareita joita ei tarvii heti kahden vuoden päästä vaihtaa.
Sitten kun siihen haaveillaan nopeempaa ohjausta ja vähän jäykempiä puslia niin mä pääsin laskuissa aika äkkiä yli 2 tonnin.
ps. mä pystyn vaihtaan tulpat vartissa ilman kiroilua (tän saa ottaa vaikka v...uiluna jos siltä tuntuu)
Ei sen puoleen, se mikä on järkevintä ei ole aina kivointa - esim. minä tykkään rakentaa ja suunnitella jatkuvasti katiskaa etiäpäin. Jos autostani olis alunperin tehty jäykistelevä käytöksinen mutkarata auto, niin alla olisi myös aftermarket keula ja taika takapää.
Ei Homer sullakaan mennyt vielä 12s rikki vaikka oli panostusta aikaslailla?!??? Vai oliks se panostusta pro köyrinkiin kun on niin porno takajousitus??
Tarkoitat varmaan protouringia. Prostreet on käsitteenä jotain muuta mikä kuvan keltainen fb. Ehkä tuntuu pilkun köyrimiseltä, mutta kaksi täysin eri asiaa prostreet tai protouring.JooSexSex kirjoitti:Toi on just pro streettiä parhaimmillaan ! Hieno !
korjasin...[/quote]Antti66HT kirjoitti:[quote="FastbackJäätävän hieno FB tosin Harrilla tulossa, on se hienoa että suomessakin osataan muu kuin entisöinti. Siellä on kaaret ja kaikki!
Joo. Termit sekaisin, mutta siitä yhtä mieltä, että komee peli.Fastback kirjoitti:Tarkoitat varmaan protouringia. Prostreet on käsitteenä jotain muuta mikä kuvan keltainen fb. Ehkä tuntuu pilkun köyrimiseltä, mutta kaksi täysin eri asiaa prostreet tai protouring.JooSexSex kirjoitti:Toi on just pro streettiä parhaimmillaan ! Hieno !
Jäätävän hieno FB tosin Hannulla tulossa, on se hienoa että suomessakin osataan muu kuin entisöinti. Siellä on kaaret ja kaikki!
Nooh....eiköhän toi nippa nappa kelpais...onhan se -65Fb, ainut mikä noista "vanhuksista" mulle kelpaiskaan...Firebolt kirjoitti:Hannullehhan ei tollaset kelepaa...