missä vika kun ei käy
-
- Addikti
- Viestit: 202
- Liittynyt: 16 Syys 2012, 08:58
- Auto: Mustang 1967 coupe, 351w, väri musta
missä vika kun ei käy
Elikkä pienoinen ongelma on meikäläisellä kun ei lähde musse millään käymään. Puolalle asti tulee virta normaalisti startatessa ja virrat päällä, ei vaan edes lupaa mitenkään vaikka miten starttaa. Kuinka tarkka tuo on tuosta sytkän asennosta?? Pitääkö olla ihan millilleen paikalla että saa käyntiin vai lupaako se kuitenkin vaikka sytkä olisikin hiukan metsässä?
Jouduin kääntään tuon jakajan meinaa ympäri kun mulla oli elektronin sytkä aiemmin mutta se porsi hajalle ja nyt vaihdoin kärjellisen takaisin tilalle. Ala merkki oli kohdalla ja tuo pyörijä osoitteli akkua kohden niin käänsin sen silloin 1pytylle joten pitäisi olla mennyt 180astetta mutta en saanut sitä menemään hahloon ykkösen kohdalle vaan meni hieman viereen. Pitäisiköhän kokeilla uudestaan laittaa sytkä ensin paikalle ja sit yrittää vielä?
Vielä sellainen kysymys että kuinka helposti tuollainen kondensaattori hajoaa jos saa 12v virtaa eikä sitä 6-9v
Jouduin kääntään tuon jakajan meinaa ympäri kun mulla oli elektronin sytkä aiemmin mutta se porsi hajalle ja nyt vaihdoin kärjellisen takaisin tilalle. Ala merkki oli kohdalla ja tuo pyörijä osoitteli akkua kohden niin käänsin sen silloin 1pytylle joten pitäisi olla mennyt 180astetta mutta en saanut sitä menemään hahloon ykkösen kohdalle vaan meni hieman viereen. Pitäisiköhän kokeilla uudestaan laittaa sytkä ensin paikalle ja sit yrittää vielä?
Vielä sellainen kysymys että kuinka helposti tuollainen kondensaattori hajoaa jos saa 12v virtaa eikä sitä 6-9v
-
- Addikti
- Viestit: 202
- Liittynyt: 16 Syys 2012, 08:58
- Auto: Mustang 1967 coupe, 351w, väri musta
Re: missä vika kun ei käy
itseäni lainaten näköjään nuo konkat on erittäin helposti hajoavia...konkassa vika...nyt lupailee mut ei vielä käy, ampuu putkiin niin pirusti eli myöhäsellä tuntus sytkä olevan...pitää hampaan verran siirrellä kun ei säädöt piisaa muuten alkaa vissiin kohta peli käymäänmusse1967 kirjoitti:Elikkä pienoinen ongelma on meikäläisellä kun ei lähde musse millään käymään. Puolalle asti tulee virta normaalisti startatessa ja virrat päällä, ei vaan edes lupaa mitenkään vaikka miten starttaa. Kuinka tarkka tuo on tuosta sytkän asennosta?? Pitääkö olla ihan millilleen paikalla että saa käyntiin vai lupaako se kuitenkin vaikka sytkä olisikin hiukan metsässä?
Jouduin kääntään tuon jakajan meinaa ympäri kun mulla oli elektronin sytkä aiemmin mutta se porsi hajalle ja nyt vaihdoin kärjellisen takaisin tilalle. Ala merkki oli kohdalla ja tuo pyörijä osoitteli akkua kohden niin käänsin sen silloin 1pytylle joten pitäisi olla mennyt 180astetta mutta en saanut sitä menemään hahloon ykkösen kohdalle vaan meni hieman viereen. Pitäisiköhän kokeilla uudestaan laittaa sytkä ensin paikalle ja sit yrittää vielä?
Vielä sellainen kysymys että kuinka helposti tuollainen kondensaattori hajoaa jos saa 12v virtaa eikä sitä 6-9v

Pääsee ehkä pick nickiin su jos ei nyt muuta ihmeellistä ilmene

-
- Addikti
- Viestit: 202
- Liittynyt: 16 Syys 2012, 08:58
- Auto: Mustang 1967 coupe, 351w, väri musta
Re: missä vika kun ei käy
sen verran täytyy vielä sanoa että oon erittäin pettynyt tähän crane xr-i kärjettömään hökötykseen...toimi se 500km jonka jälkeen sillä voi heittää vesilintua...aika kalliit kilometrit tuli noin hankittua. Ensimmäinen ja viimeinen kyseisen putiikin tuote.
Oireili kyllä pidempään jo eli ei aina huolinut kaasua ja pätki yms epämukavaa touhua. Harmi sinällään kun en noista kärjistä ja konkasta hirveesti välitä enkä tosiaan maksa 400-500€ msd vehkeistä.
Mikäs olis hyvä kärjetön jakaja niinku halpis budjettiin? Toi hei jakaja mut eiks sellanen oo melko korkee? Sillä sitä korkeutta mietin kun itsellä ovaali pitkä ilmanputsari enkä halua sitä vaihtaa toiseen niin pitäis mahtua putsarin alle. Heittäkääs vinkkiä millainen kannattais hommata?
Oireili kyllä pidempään jo eli ei aina huolinut kaasua ja pätki yms epämukavaa touhua. Harmi sinällään kun en noista kärjistä ja konkasta hirveesti välitä enkä tosiaan maksa 400-500€ msd vehkeistä.
Mikäs olis hyvä kärjetön jakaja niinku halpis budjettiin? Toi hei jakaja mut eiks sellanen oo melko korkee? Sillä sitä korkeutta mietin kun itsellä ovaali pitkä ilmanputsari enkä halua sitä vaihtaa toiseen niin pitäis mahtua putsarin alle. Heittäkääs vinkkiä millainen kannattais hommata?
-
- Aktiivi
- Viestit: 67
- Liittynyt: 18 Marras 2007, 17:29
- Auto: VM.1965 Ford F100 390+FMX
- Paikkakunta: Humppila
Re: missä vika kun ei käy
Ei ole tosta itsellä kokemuksia,mutta halpa on.
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... =PC7003+01
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... =PC7003+01
-
- Addikti
- Viestit: 202
- Liittynyt: 16 Syys 2012, 08:58
- Auto: Mustang 1967 coupe, 351w, väri musta
Re: missä vika kun ei käy
hyvän hintainen on tuo aiemmin mainittu ja löysin muutaman muunkin mistä valita...olis tuollainen sarja missä tulee puola, johdot ja jakaja hintaan 110€ ja kaikilla romuilla 3v takuu! Sanoisin että jo aika hyvä kauppa.
- ak72
- Mega-addikti
- Viestit: 667
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang '66 289 HT
- Paikkakunta: Raahe
Re: missä vika kun ei käy
Ittellä MSD pro billet jakaja ja todella tyytyväinen olen ollut. Alku asennushässäkän jälkeen auto on käynyt ja kukkunut hienosti. Kärjellisiin ei kyllä ole enää paluuta *kopkop 

-
- Addikti
- Viestit: 202
- Liittynyt: 16 Syys 2012, 08:58
- Auto: Mustang 1967 coupe, 351w, väri musta
Re: missä vika kun ei käy
kyl mäkin hommaan jonkun kärjettömän mut tarvii nyt katsoa minkä
Kyllä toi kärjetön antaa paremman kipinän kun kärjellinen ja tietty sitä myöden paremman tehon yms.

- jls
- Addikti
- Viestit: 382
- Liittynyt: 07 Joulu 2007, 13:54
- Auto: 1965 Fastback 351
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: missä vika kun ei käy
Mulla perinteinen Duraspark. Halpa, luotettava ja osia saa hyvin, mutta työläämpi säätää. Sen jatkona MSD 6AL -boksi, mikä ei tosin ole yhtä luotettava.
Mustang FB -65
-Growing Up Is Overrated-
-Growing Up Is Overrated-
Re: missä vika kun ei käy
Tilaa joltakin suomen osatoimittajalta, petroniksin ignitorin käy suoraan karkien paikalle ja toimii. minulla on ollut jo toistakymmentä vuotta tämä iknitor eikä ole säikkynyt oikareistakaan, ei tartte erikoispuolaa käy entinen ja toimmi alkuperäisen etuvastusjohdon kanssa. Ei muuta kuin mutikat jakajaan, ja kaksi piuhaa puolaan ja käynnistys. Tietenkin sytyn perussäätö, ja on halpa paketti hintansa väärti, hölmöä ostaa kalliita jakaja ja boksi satseja. Mitä ykinkertaisempi paketti sen parempi, ei turhia johto virityksiä.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302