351w röpöttää kurveissa

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
musse1967
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 16 Syys 2012, 08:58
Auto: Mustang 1967 coupe, 351w, väri musta

351w röpöttää kurveissa

Viesti Kirjoittaja musse1967 »

Moikka, tuli eilen tuollainen ongelma vastaan kun piti kovaa ajaa kurvikkaalla tiellä niin alko rötäämään aikas pahasti jne ja aluks tuntui ettei saa kipinää tms mut tankki oli alle puolessa välissä et oliskohan tuo liittynyt jotenkin bensan saantiin? Suoralla tiellä kokeilin myöhemmin täysikaasu kiihdytystä eikä ollut mitään oireita enää. Tosiaan hirmu mutkanen on tuo tie minkä tulin ja vauhtia oli jonkun verran paljon
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: 351w röpöttää kurveissa

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Aika perusongelm, joka esiintyy kerho-slaalomissa aika monella, myös itselläni. Siirtyminen Edelbrockkin kaasarista Holleyhin helpotti huomattavasti. Ruiskuun siirtyminen on kai ainoa tapa päästä, lopullisesti, eroon ongelmasta.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
musse1967
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 16 Syys 2012, 08:58
Auto: Mustang 1967 coupe, 351w, väri musta

Re: 351w röpöttää kurveissa

Viesti Kirjoittaja musse1967 »

no hyvä sit että normaali ilmiö...eipä siinä sit sen kummempaa, taisi hieman rikkaalle lykätä kun hieman bensa haiskahti nokkaan sen jälkeen. Kyllähän noihin noita jälkiasennus ruiskuja saisi ja kovin se itteekin houkuttaisi mut hinta on niin pirun kova etten viitti moista asennella sen vuoksi, monta tonni taitaa olla hinta pyynti.
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Re: 351w röpöttää kurveissa

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Kunnollisella esim. Holleyn kaasarilla saat kyllä mussen toimimaan ihan hienosti kurveissakin, ainakin itteltä kyseiset ongelmat poistuivat kun investoi Holleyn race-versio kaasariin.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
musse1967
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 16 Syys 2012, 08:58
Auto: Mustang 1967 coupe, 351w, väri musta

Re: 351w röpöttää kurveissa

Viesti Kirjoittaja musse1967 »

no viikonloppuna tulee tuo perus holley 600 vakuumi kiinni kun nyt on tuo 2 reikäinen motorcraft paikalla. Vaihtuu imusarjakin samalla.
musse1967
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 16 Syys 2012, 08:58
Auto: Mustang 1967 coupe, 351w, väri musta

Re: 351w röpöttää kurveissa

Viesti Kirjoittaja musse1967 »

oli vissiin tankissa jotain möhnää tms kun auto pätki ja pätki ja teki vaikka mitä, kävi vajaalla jne jne ja kokeilin jo toista puolaakin yms mut ei sit millään saanu käymään kunnolla kunnes tänään se pirulainen päätti lähtee käymään kun enkeli ja ajoinkin sillä jo 60km ilman minkäänlaista ongelmaa. Olikohan bensan seassa vettä vai mistä ihmeestä moinen mahtoi johtua?

Ei aiemmin vastannu kaasuun oikein mitenkään tai sit tosiaan hirmuisesti pätkien ja nyt yks kaks pelaa taas kun enkeli.
musse1967
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 16 Syys 2012, 08:58
Auto: Mustang 1967 coupe, 351w, väri musta

Re: 351w röpöttää kurveissa

Viesti Kirjoittaja musse1967 »

en nyt ihan menny perä rinnalla kurvi tietä mut aikas reippaasti niin et bensat hölskyi varmasti puolelta toiselle...tänään tosiaan auto alkoi pelaamaan yhtäkkiä ihan normaalisti niinkuin mitään ei olis ollutkaan. Tarvii vissiin lisäillä tonne bensan sekaan hieman jotain ainetta et sais mahdollisen veden sieltä pois. Saattoi siellä tietysti myös roskaakin olla mikä aiheutti tukosta pintakaasulla mutta kyllä auto sit heräs aina kun painoi reippaasti kaasua.

No vissiin pääasia et auto pelaa taas ja uskaltaa ehkä ajella hieman pidemmällekkin kun parikymmentä km kotoa :D
musse1967
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 16 Syys 2012, 08:58
Auto: Mustang 1967 coupe, 351w, väri musta

Re: 351w röpöttää kurveissa

Viesti Kirjoittaja musse1967 »

tuli samalla käytyä auton johtojakin läpi eikä löytynyt mitään suoraan et olis voinut sanoa et ahaa siinäpä ongelman syy. Jos ongelma uusii helposti niin tarvii alkaa vissiin sähköpuolelta vikaa etsimään. Ainakin run asennossa tulee puolalle 12v eikä auton käynti muuttunut mitenkään vaikka kytkin käynnissä ollessa suoraan akun+ piuhan puolalle, eli virtalukolta tulevakin johto siis on ehjä.

Mikäs muu virtapuolen ongelma voisi olla jos virtalukolta tulevat piuhat kerran on ehjiä? Tai tietty sellainen on mahdollista että ottaa silloin tällöin jostain maata ja katkoo sitä kautta mut en oikein usko kun katsoin liitoksia niin näkyi olevan teipattuna kaikki mitä on liiteltynä.
musse1967
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 16 Syys 2012, 08:58
Auto: Mustang 1967 coupe, 351w, väri musta

Re: 351w röpöttää kurveissa

Viesti Kirjoittaja musse1967 »

polttoaine suodatin vaihdettiin talvella uuteen eli siis ihan uus käytännössä, polttoaine putki maalattiin talvella mutta sisällä oli jonkin verran korrosiota mikä on sekin saattanut irrota nyt kun tankia on täytelty useampaan kertaan jne. Sitä paska puolta alan nyt itse epäilemään ja seuraava kohde olis vissiin tuo kärjetön sytkä moduuli mikä tuli hankittua. Tais olla crane xr-i malli kyseessä.

Jos oireilu alkaa niin hommaan varmaan suoraan seuraavaksi sitten kärjettömän jakajan. Eiks niitä saa aika halvalla ainakin ebaystä? Tyyliin 50-100€ kappale? Tais olla joku hei-jakaja vai miksi niitä sanottiin mut siinä pitäs olla kaikki samassa nipussa ja joissain on kait puolakin valmiina??

saako noita halpis jakajia suomesta ja jos saa niin mihin hintaan??
Vastaa Viestiin