Venttillinkoppakysymys

Keskustelua museoajoneuvoista ja entisöinnistä.

Valvoja: Ville K

Alueen säännöt
Keskustelua museoajoneuvoista ja entisöinnistä yleensä. Race, tuning yms. jutut älköön tänne eksykö.
micow

Venttillinkoppakysymys

Viesti Kirjoittaja micow »

Milloinkahan tuollaisia Edelbrock-venakoppia on ruvettu valmistamaan, eli kuuluvatko ne aikakauden lisävarusteisiin, kun '67 olisi tarkoitus museoida ja on enää ko. kopista kiinni? Keskiviikkona museotarkastus. http://www.uspartsperformance.fi/vent-k ... sb-alu-eli#
Avatar
Ville K
Moderaattori
Viestit: 1805
Liittynyt: 17 Touko 2009, 12:41
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Venttillinkoppakysymys

Viesti Kirjoittaja Ville K »

Eiköhän niitä ole ollut jo silloin kun nää on ollut uusia. Sano että on aikakauden lisävaruste ja katso miten käy, uskon että kelpaa.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: Venttillinkoppakysymys

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Mielestäni nuo ovat uudenpi malli SBF Edelbrokin vena kopista.
Vintage Edelin kopat ovat kuvan mukaiset.
Liitteet
EDE 4160, CLASSIC- SBF
EDE 4160, CLASSIC- SBF
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
micow

Re: Venttillinkoppakysymys

Viesti Kirjoittaja micow »

Juu, dängjuu, pojat!

Pistin nuot kuvat museomiehelle ja toivottavasti tulee leima. Niin kalliiks tuleep köyhälle tuo mun nykyinen harrasteautokasko, että täytyy museoida. Onneks pääsin vähillä muutoksilla! :D
Vastaa Viestiin