Earlyn ikkunalistat
-
- Aktiivi
- Auto: Ford Mustang coupe-65, 289, C4
Earlyn ikkunalistat
Moro !
Millä olette kiillottaneet ikkunalistoja, joku "maalari" on joskus jättänyt niihin hiomajälkiä. Olisiko kellään hyvää konstia tiedossa,
millä noi naarmut sais pois?
T:Jouni 2030
Millä olette kiillottaneet ikkunalistoja, joku "maalari" on joskus jättänyt niihin hiomajälkiä. Olisiko kellään hyvää konstia tiedossa,
millä noi naarmut sais pois?
T:Jouni 2030
- Tahavo
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang HT 64½
Re: Earlyn ikkunalistat
Jos naarmut syviä, niin mä ostaisin suosiolla uuden listasarjan. Viisaammat voivat vastata tarkemmin. Käytän samaa otsikkoa omaan kysymykseeni. Minä en saa tuulilasin ylälistoja millään uppoamaan klipsien alle kun on uusi kumitiiviste. Onko mitään kikkoja miten ne saisi sinne menemään? Minä jo suunnittelin kumilistan veistämistä mattopuukolla tai listojen leikkaa ja liimaa asennusta.
Vaikken välttämättä sen viisaapi ole kuin Tahavokaan niin vastaan silti.Tahavo kirjoitti:Jos naarmut syviä, niin mä ostaisin suosiolla uuden listasarjan. Viisaammat voivat vastata tarkemmin.

Uudet listat taitaa olla paras vaihtoehto?
Onhan varmasti oikeanmalliset klipsit?Tahavo kirjoitti: Minä en saa tuulilasin ylälistoja millään uppoamaan klipsien alle kun on uusi kumitiiviste. Onko mitään kikkoja miten ne saisi sinne menemään? Minä jo suunnittelin kumilistan veistämistä mattopuukolla tai listojen leikkaa ja liimaa asennusta.
Niissäkin kun on eroja.
Tästä on ihan omakohtainen kokemus.
Lopputuloksena oli että kaiveltiin nurkista vanhoja klipsejä ja johan alkoi listat pysymään kiinni.
-Jukka-
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Vanhat alkuperäiset tomii satavarmasti, uudet TAIWANilaiset toimii jos toimii. Kokemusta esim. ovipahvien kiinnikkeistä.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Tahavo
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang HT 64½
No mulla on kyllä Taiwanilaiset ikkunalistat. Toinen sarja menossa. Eka meni roskiin. Taiwan klipsit napsahteli poikki. Löysin paksumpaa materiaalia olevat. En ole vielä uskaltanut aloittaa toisen taiwan satsin asentamisyritystä. Kumilista on sisäpuolelta kuskin puolelta ylä ja alapuolelta kurtussa. En tiedä onko lasi sitten kunnolla paikoillaan. Silmämääräisesti katsottuna olisi kyllä paikoillaan.
-
- Mega-addikti
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Niemensivulta löytyy sellaiset klipsit, jotka kestää. Itse ainakin jouduin kumivasaralla käskemään jotakin kohtaa aika kovasti, ennen kuin tarttui. Listat ovat käytetyt alkuperäiset, vissiin huomattavasti tuhdimpaa värkkiä, kuin taivanilaiset.
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi