Noniin, nyt on uus hepokatti pihassa. Rohkeasti ajoin auton koko matkan, vaikka myyjä hiukan epäili suorituksen onnistumista. Mutta on sitä vanhemmillakin autoilla ennenkin.
Ja hyvinhän tuo laukkas. Kone kehrää nätisti ja potkua tuntuu pollessa olevan, vaikkei uskaltanutkaan oikein kokeilla. Tosin kaasuvaihtoehdot rajoittuivat pintakaasuun ja reippaaseen painallukseen. (Täyskaasua en kokeillut.) Kaikki muu tuotti yskimistä. Ilmeisesti jakajan säädin piiputtaa, kun yskäisi pari kertaa imusarjaan. Kaasarin luulisi olevan kunnossa kun on uusi, kuten myös imusarja. Laatikko vaihtaa myös nätisti ja kickdownkin tuntuu toimivan. Mitä nyt vaaleanpunaisen lätäkön alleen jättää seistessä. Perä pikkasen laulaa, muttei sentään puna-armeijan kuoron volyymilla. Kopassa riittä pienempää tekemistä ensi talveksi, kuten myös sisustassa. Rätti on sentään uusi, vaikkei se mihinkään liikukaan, vielä.
Ihan positiivinen ensivaikutelma kuitenkin ja (ainakin vielä) tyytyväinen (vaihto)kauppoihin. - Ainakin ne 40 vikaa tulivat korjatuksi. - Tai no, 39 jos tarkkoja ollaan, mutta kai tuon katon menetyksen voi laskea kesäautossa myös yhdeksi korjaukseksi. Joten 40 vikaa korjattu!

Mut katsotaan nyt kuin käy natikoiden kanssa...
PS. Ei kellään ole ohjaussimpukasta tietoa? Puolen kierroksen klappi tuskin on ihan normaalia...