Jos Ford toisi -05 Mustangia, ostaisitko?

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Jos Ford toisi -05 Mustangia, ostaisitko?

Heti
11
28%
Myöhemmin
29
73%
 
Ääniä yhteensä: 40

Avatar
FaikkuFB
Aktiivi
Viestit: 88
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Valepukuinen Fairlane, Mustang FB 1969
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja FaikkuFB »

Meinasin vaan kysyä, jotta saako persaukinen vastata kyllä, mutta taisipa
joku jo ehtiä... :roll:
Avatar
Tahavo
Mega-addikti
Viestit: 773
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 64½
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Voisihan tuon talviautoksi ostaa jos olisi rahaa. Meilummin sillä ajelisi kuin 80-luvun Corollalla.
Avatar
MarkkuJ
Addikti
Viestit: 222
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 12:39
Paikkakunta: Tampere, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MarkkuJ »

BW-364 kirjoitti:Voisihan tuon talviautoksi ostaa jos olisi rahaa. Meilummin sillä ajelisi kuin 80-luvun Corollalla.
Siis nimenomaan ympärivuotiseen ajoon uudet autot. Klassikot sit kesäksi fiilistelyyn.
Avatar
janne260
Mega-addikti
Viestit: 560
Liittynyt: 26 Touko 2004, 10:07
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja janne260 »

Kyllähän tuo -05 kelpais mennen tullen.

Mutta sitten tuosta Fordin politiikasta:
Voiskohan se olla niin, että on olemassa X määrä mustangeja jonka ne pystyy tuottamaan, riippuen tuotantolinjojen tehokkuudesta, muiden mallien pakollisesta tuotantomäärästä, komponenttien saatavuudesta yms. yms.
Jos ne on laskeneet, että koko tuotanto menee kaupaksi pohjoisamerikassa, niin miksi alkaa sitä rahtaamaan/markkinoimaan/organisoimaan/kouluttamaan myyjiä ja huoltoa sekä hoitamaan tyypityksiä eurooppaan?
Jos ne menee kaikki kaupaksi siellä niin tili on varmasti parempi, koska kulut jää pienemmäksi.
En arvosta, mutta ymmärrän kyllä yhtiötä jolla ei ilmeisesti mene kovin hyvin koko automarkkinoilla.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73

Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Tietty vaikkei raahaaminen eurooppaan kannattaisikaan suoranaisesti, voi kyseessa olla PR temppukin. 1 kpl Mustangeja (vaikka V6) vetonaulana autokaupassa voi tehda hyvaa myynnille... Eikohan Ford niista saisi omansa pois vaikkei myyntimaarat olisikaan samaa luokkaa kuin ison veden takana.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Joo tuosta rahasta viellä jos tuollasen pirssin sais kohtuullisella hinnalla Suomesta, eihän se ole kuin sörsselonin vuosi palkka noin suurinpiirtein. Kyllä tuollaseen ostokseen rahat löytyy, olis löytynytkin tässä joku aikaa taakke päin, mut kun ei Suomen sanut silloin uutta mussea niin ollen sijoitin nekin roposet torpan tekoon, ajatellaan ostoa myöhemmin.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
somnamnaa
Hiljaisempi
Viestit: 9
Liittynyt: 08 Marras 2004, 17:12
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja somnamnaa »

Fastback kirjoitti:
Dervish kirjoitti:NO okei.. Kiinnostaa vaikka maksais miljoonan mutta hankinnan suorittaminen olisi huomattavasti epätodenäköistä.
No joo, 850 BMW:t maksoivat aikoinaan miljuunamarkkaa, nyt niitä saa 30 te:lla. Olisi kanssa kohtuu hieno harrastevehje, tosin voimanpuute sitäkin vaivaa. :wink:
15-20 niitä saa!
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Tuosta mussen hinnasta viellä vähän laskeskelimme tuosa foord liikeessä että jos se hinta suomeen tuotuna olis jotain 44 tonaa niin minä olisin tilannut just mut kun nämä FOORDIN URPOT eivät ymmärrä kaupanteko taktiikkaa helv......ö ne pantaa täällä olis markkinat varmasti ensimmäiset 100 menis kuumille kiville mut kun ne per.....n tollot ei ymmärrä :!:
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
mustang2005
Aktiivi
Viestit: 31
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:14
Paikkakunta: Tallinna - Viro

Viesti Kirjoittaja mustang2005 »

Laitan oma postia tännekin vielä kun tuntuu olevan parempi paikka sille:

Mutta sellaista vielä, että kun olen paikallinen mussedealeri tavallaan - niin minulla on annetu oikeus myydä 2005 Musseja täälläpäin - sellainen vastaus saatiin - eli jos kinnostusta on niin tilaamaan vaan:) Sais tuoda 25000 Euron tax-free hintaan:

Dear Raul,

Thank you for contacting Ford Motor Company on 02/18/05. We appreciate
the time you have taken to inquire if it is possible to offer the
Mustang 2005 in Estonia.

Thank you for expressing your interest in Ford's products and services.

Regrettably, the North American Customer Relationship Center (CRC) is
mainly intended for our American and Canadian customers. Unfortunately,
we are not in a position to address sales related issues.

However, if you are looking to order vehicles directly from the United
States, ..................... has been directed to handle overseas
orders for Ford vehicles. We recommend that you
contact them directly and ask for Mr. .............. at:

..........................
..........................
Miami, Florida 33150
USA

Phone: (xxx) xxx-xxxx
Email: xxxxxx@xxxxxxxx.com

For an immediate response, it is best that you contact them via phone
rather than e-mail.


At Ford Motor Company, we consider the satisfaction of our customers as
one of our most important objectives. If you have any other inquiries
or concerns, please feel free to contact us and we will be happy to
address them.

Thank you for contacting Ford Motor Company.

Sincerely,
Carol
Ford Motor Company
Customer Relationship Center
Avatar
Mussemaan
Mega-addikti
Viestit: 657
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3

Viesti Kirjoittaja Mussemaan »

Fastback kirjoitti:No joo, 850 BMW:t maksoivat aikoinaan miljuunamarkkaa, nyt niitä saa 30 te:lla. Olisi kanssa kohtuu hieno harrastevehje, tosin voimanpuute sitäkin vaivaa. :wink:

Eräs BMW -V12 "onnellinen omistaja" luonnehti konetta seuraavasti kun ihasteltiin hienoa käyntiä ym moderniutta että: mmph...saatanan VIKASIMULAATTORI!"

Eli ei hirveän korkea arvosana... :shock:
Kuva
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Mussemaan kirjoitti:
Fastback kirjoitti:No joo, 850 BMW:t maksoivat aikoinaan miljuunamarkkaa, nyt niitä saa 30 te:lla. Olisi kanssa kohtuu hieno harrastevehje, tosin voimanpuute sitäkin vaivaa. :wink:
Eräs BMW -V12 "onnellinen omistaja" luonnehti konetta seuraavasti kun ihasteltiin hienoa käyntiä ym moderniutta että: mmph...saatanan VIKASIMULAATTORI!"

Eli ei hirveän korkea arvosana... :shock:
Joo, samansuuntaisia kommentteja kuulunut V12 koneesta. Jos isocoupe bmw kiinnostaa, niin 840 saattaisi olla järkevämpi hankinta. Auto on varustettu vähävikaisella 4,4 litrainen V8:lla. Mitä noilla bmw:llä tekee, minäkin olen paljon onnellisempi, kun on muchos 1 työnalla ja öljyisiä osia nurkat täysi. Paljon kivempaa se on rassailla saatikka ajella jollain vikasimulaattorilla :roll:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Fastback kirjoitti:Joo, samansuuntaisia kommentteja kuulunut V12 koneesta. Jos isocoupe bmw kiinnostaa, niin 840 saattaisi olla järkevämpi hankinta. Auto on varustettu vähävikaisella 4,4 litrainen V8:lla. Mitä noilla bmw:llä tekee, minäkin olen paljon onnellisempi, kun on muchos 1 työnalla ja öljyisiä osia nurkat täysi. Paljon kivempaa se on rassailla saatikka ajella jollain vikasimulaattorilla :roll:
Kasittaakseni uudemmissa M5:ssa on myos jonkinlainen V8 konepellin alla. Vikatiheydesta ei kylla ole hajuakaan, mutta vikkelasti liikkuvat, pe*leet.. :roll: :D :roll:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Vastaa Viestiin