joku jo ehtiä...

Valvoja: Ville K
15-20 niitä saa!Fastback kirjoitti:No joo, 850 BMW:t maksoivat aikoinaan miljuunamarkkaa, nyt niitä saa 30 te:lla. Olisi kanssa kohtuu hieno harrastevehje, tosin voimanpuute sitäkin vaivaa.Dervish kirjoitti:NO okei.. Kiinnostaa vaikka maksais miljoonan mutta hankinnan suorittaminen olisi huomattavasti epätodenäköistä.
Fastback kirjoitti:No joo, 850 BMW:t maksoivat aikoinaan miljuunamarkkaa, nyt niitä saa 30 te:lla. Olisi kanssa kohtuu hieno harrastevehje, tosin voimanpuute sitäkin vaivaa.
Joo, samansuuntaisia kommentteja kuulunut V12 koneesta. Jos isocoupe bmw kiinnostaa, niin 840 saattaisi olla järkevämpi hankinta. Auto on varustettu vähävikaisella 4,4 litrainen V8:lla. Mitä noilla bmw:llä tekee, minäkin olen paljon onnellisempi, kun on muchos 1 työnalla ja öljyisiä osia nurkat täysi. Paljon kivempaa se on rassailla saatikka ajella jollain vikasimulaattorillaMussemaan kirjoitti:Eräs BMW -V12 "onnellinen omistaja" luonnehti konetta seuraavasti kun ihasteltiin hienoa käyntiä ym moderniutta että: mmph...saatanan VIKASIMULAATTORI!"Fastback kirjoitti:No joo, 850 BMW:t maksoivat aikoinaan miljuunamarkkaa, nyt niitä saa 30 te:lla. Olisi kanssa kohtuu hieno harrastevehje, tosin voimanpuute sitäkin vaivaa.
Eli ei hirveän korkea arvosana...
Kasittaakseni uudemmissa M5:ssa on myos jonkinlainen V8 konepellin alla. Vikatiheydesta ei kylla ole hajuakaan, mutta vikkelasti liikkuvat, pe*leet..Fastback kirjoitti:Joo, samansuuntaisia kommentteja kuulunut V12 koneesta. Jos isocoupe bmw kiinnostaa, niin 840 saattaisi olla järkevämpi hankinta. Auto on varustettu vähävikaisella 4,4 litrainen V8:lla. Mitä noilla bmw:llä tekee, minäkin olen paljon onnellisempi, kun on muchos 1 työnalla ja öljyisiä osia nurkat täysi. Paljon kivempaa se on rassailla saatikka ajella jollain vikasimulaattorilla