Autohifipuljut PK-Seutu

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

Olavi
Tulokas

Autohifipuljut PK-Seutu

Viesti Kirjoittaja Olavi »

Hejs, tietämätön tarttisi taas apuja. Olisin ettimässä pääkaupunkiseudulta tai lähistöltä autostereoita hoitelevaa liikettä jossa ei ajeta pois kun tulee tarpeen joutua asentelemaan adapteria ISO-liittimien ja Fordin piuhojen väliin. Näin anekdoottina yksi pulju tosiaan ajoi pois, ja toisessa luvattiin ottaa auto sisään suostumatta antamaan minkäännäköistä hinta-arviota - eli Avoin Shekki sedälle käteen ja sitten odottelemaan. Pakenin sitten tietysti itse paikalta :)

Eli, mihin kandeisi mennä kyselemään työtä? (ja vaikka noi adapterit taitaa olla aika plug&play:ta parhaimmillaan oon itse niin perhanan kädetön, että ammattimiestä kyllä tarvitaan)
musse80
Aktiivi
Auto: Ford Mustang GT California Special Convertible -08

Re: Autohifipuljut PK-Seutu

Viesti Kirjoittaja musse80 »

Itse teetätin stereo asennukset Musseen SK-Autosoundissa. Vähän adapterien toimitusaika venähti, mutta muuten kaikki meni ok ja osaava kaveri hommissa.
Camaro -67 SS 383 Stroker
Ex:Ford Mustang GT California Special Convertible -08
Lauri
Addikti

Re: Autohifipuljut PK-Seutu

Viesti Kirjoittaja Lauri »

SK-Autosoundissa olen itsekin ostoksia tehnyt, jäsenkortilla sai ainakin ennen alennusta. Vieläköhän Samulla on se valkoinen 68 fastback?
Vastaa Viestiin