Slalom Cup
Valvoja: Ville K
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 441
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Slalom Cup
Milloin julkaistaan Slalom Cupin säännöt?
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
- Mussemaan
- Mega-addikti
- Viestit: 657
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
- Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3
No Kalajoen MM -osakilpailun osalta ainakin tuumin yleisesti että kaikki voinevat ajaa sekaisin, cuppiin osallistuvat vaan sitten poimitaan nopeusjärjestyksessä sieltä erilleen. Luonnollisesti.
Keilakosketuksiin tuumasin periaatteessa kahta sakkoa, "hipaisu" = 0.Xs ja hallinnan menetyksestä tai "muusta syystä" johtuva selkeä oikaisu keilaa reilummin koskettaen vaikka 1s.
Että ei menis aivan "mahdottomaksi" kun aletaan kuitenkin ahnehtimaan pokaalinkuvat silmissä...
Jotain tällaista.
Radasta johtuen loppu niin että kello stoppaa radan lopussa auton pysähtymiseen.
Keilakosketuksiin tuumasin periaatteessa kahta sakkoa, "hipaisu" = 0.Xs ja hallinnan menetyksestä tai "muusta syystä" johtuva selkeä oikaisu keilaa reilummin koskettaen vaikka 1s.
Että ei menis aivan "mahdottomaksi" kun aletaan kuitenkin ahnehtimaan pokaalinkuvat silmissä...

Jotain tällaista.
Radasta johtuen loppu niin että kello stoppaa radan lopussa auton pysähtymiseen.

Cuppiin ei ole mitään sitovaa ennakkoilmoittautumista tai 500e osallistumismaksua, eli ei tarvitse huolehtia osallistujista tai ei-osallistujista, riittää kun on FMOC:n jäsen ja ajaa oikealla autolla. Tämähän on vain hupia, siis näinMussemaan kirjoitti:No Kalajoen MM -osakilpailun osalta ainakin tuumin yleisesti että kaikki voinevat ajaa sekaisin, cuppiin osallistuvat vaan sitten poimitaan nopeusjärjestyksessä sieltä erilleen. Luonnollisesti.


Yrityskertojen määrä riippuu tilanteesta ja osallistujien määrästä, jos on mahdollisuus vain yhteen, niin sitten on mahdollisuus vain yhteen. Botniaringilla voi olla mahdollista, että saadaan vaikka kolme kellotusta.
Säännöissä ei ole lyöty kiinni keilailun virhepisteitä siltä varalta, että keilailun vaikutus riippuu radasta. Sekunnit per keilaus ilmoitetaan paikan päällä. Käytämme box-sääntöä, eli keilan ympärille maalataan boxi. Jos keila on pystyssä ja koskettaa boxia, niin ei virhepisteitä. Näin siksi, että hipaisua on vaikea valvoa. Kts. kuvat alareunassa.Mussemaan kirjoitti:Keilakosketuksiin tuumasin periaatteessa kahta sakkoa, "hipaisu" = 0.Xs ja hallinnan menetyksestä tai "muusta syystä" johtuva selkeä oikaisu keilaa reilummin koskettaen vaikka 1s.
Että ei menis aivan "mahdottomaksi" kun aletaan kuitenkin ahnehtimaan pokaalinkuvat silmissä...
http://www.scca-susq.com/autox.html
Jos ajaa keilan päälle ja rikkoo sen, niin saa kyllä luvan hankkia kerholle uuden.

Eli "maaliviivan" ylitettyä pitää pysähtyä, jotta kello pysähtyy? Paljonko arvelet nopeutta olevan maaliviivan kohdalla ja paljonko on jarrutustilaa?Mussemaan kirjoitti:Radasta johtuen loppu niin että kello stoppaa radan lopussa auton pysähtymiseen.
- Mussemaan
- Mega-addikti
- Viestit: 657
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
- Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3