Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
pokkinen kirjoitti:Vai mitä sanoo urheiluvastaavat ratamestarit Vesku ja Arto ?
-Rataryhmä on paikalle 11.30
-Rata-ajo alkaa 12.00
-Slalom alkaa 13.00
-Rata-ajoa mahdollisuuksien mukaan slalomin kanssa yhtäaikaa, jos radat eivät "risteä" keskenään.
-Rata-ajo on vapaata harjoittelu aikaa, jota ei kelloteta.
Oh jeah!
(Thunderbird SC -90) (Thunderbird SC -94) (Thunderbird SC -93)
Tässä välissä pari Subarua
Ford Focus - 08, 1.8 l Tdci
pokkinen kirjoitti:Vai mitä sanoo urheiluvastaavat ratamestarit Vesku ja Arto ?
-Rataryhmä on paikalle 11.30
-Rata-ajo alkaa 12.00
-Slalom alkaa 13.00
-Rata-ajoa mahdollisuuksien mukaan slalomin kanssa yhtäaikaa, jos radat eivät "risteä" keskenään.
-Rata-ajo on vapaata harjoittelu aikaa, jota ei kelloteta.
Tämä selkeästi sovittu yksimielisesti aikatauluksi! Ja aikaahan siellä on kiertää sitä rataa riittävästi vaikka joutuisi
slalomin ajaksi jarruttamaan. Toivottavasti säätila pysyy hyvänä sunnuntainkin kun lievä mahdollisuus on sateelle.
Sisävideo päivän pujotteluradasta http://www.youtube.com/watch?v=5xsrPo8oOCE
On se uudehkon Roushin jälkeen "vähän" hikisempää ja raskasta touhua tuo tehostamattoman ohjauksen pyörittäminen.
Hieno päivä todellakin. Edelleenkin varsinkin otsa sitä mieltä. Hyvin tuli myös väkeä vaikka ainahan enemmänkin mahtuisi.
Rata tuntui varsin röykkyiseltä ja varsinkin tuon vanhan alla olevat Kuhmot on hieman ikääntyneet ja parhaat pidot menneet.
Tulihan siellä takakaarteessa spinnattuakin kun lähti yhdestä töyssystä pito takapäästä. Slalomiin Arto suunnitteli hyvän
spiraalin jossa pystyi kokeilemaan sivuttaispidon rajaa molempiin suuntiin.
Kiitos järjestelyistä taas kerran. Mukavia ihmisiä ja komeita autoja kuten aina. Oma slalom meni täysin ketuille ja autoonkin tuli teknistä ongelmaa, mikä saatiin kuitenkin paikan päällä korjattua (kiitos Late ja Samuel). Kartturille myös kiitokset, valitettavasti auto ei kestänyt maaliin asti. Tästä suorituksesta on helppo lähteä parantamaan.
Omalta osalta pientä hässäkän poikasta päivän mittaan, kun paikalla ollut Oriveden paikallisradio Sincityn väki halusi tehdä haastatteluita, Spinneri Magazinen lehteen kuvaukset radalla. Slalomi meni... noh, tein radan, unohdin mihin sen tein, polttoaine lopui, seliseli...
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Näyttää siltä, että kivaa on ollut!! Itellä vielä auto projektina ja lauantaina tulin lomalta Kroatiasta. Kattotaan jos seuraavaan tapahtumaan pääsis, edes paikalle!!
Tässä idea, saisiko tulevaisuudessa piirroksen Slalom radasta tähän topikkiin, niin voisi opetella muistamaan miten se rata menee ? Jos ei kerran ns rata vastaavakaan osaa/muista niin miten voidaan olettaa ensikertalaisten ym, muistavan miten rata menee ilman harjoittelua ym ?
Toinenhan on se että radat pidetään tarpeeksi yksinkertaisina, että on kaikille tarpeeksi selkeä, muistaakseni tästä on ollut juttua jo useampana vuonna ?
Omalta osalta pientä hässäkän poikasta päivän mittaan, kun paikalla ollut Oriveden paikallisradio Sincityn väki halusi tehdä haastatteluita, Spinneri Magazinen lehteen kuvaukset radalla. Slalomi meni... noh, tein radan, unohdin mihin sen tein, polttoaine lopui, seliseli...
Kiitos kaikille mukavasta seurasta! Päivä oli loistava ja slalom-ajo meni niin hyvin, että taikuri on hieman itsekin yllättynyt. Kari, olisit ottanut kartturin mukaan, hyvin ne pari ensikertalaista pärjäs kartturin kanssa.
Mahtavan päivän kruunasi vielä Kossun voitto Joensuun mailasta! Tähän on hyvä päättää tämä päivä. Kiitos ja ylistys moottoriurheilulle!
(Thunderbird SC -90) (Thunderbird SC -94) (Thunderbird SC -93)
Tässä välissä pari Subarua
Ford Focus - 08, 1.8 l Tdci
Nimenomaan jos rata olisi piirretynä valmiiksi, ei kartturia välttämättä tarvitsisi
Kyllähän se kartturikin joutuu sen radan jotenkin opettelemaan, esim olla kyydissä opettelemassa rataa ns muistiin
Tänhän pitäisi olla helppoa ja hauskaa, ei tämä minua henk koht niin hirveästi häiritse, kunhan nyt kitisen muiden puolesta kun kuuntelin ihmisiä että on niin sekava rata )
On se toki niin, että joillekin rata hahmottuu nopeasti ja joillekin ei, itse lukeudun niihin jotka piirtää kartan nopeasti mieleensä. Suunnistus ei oo ollu ikinä mun laji, mutta tämä onnistuu.
Ilmeisesti keskustelu slalom-radoista jatkuu jossain, joten kiitän vielä kerran kanssa-ajajia hienosta päivästä. Mulla muuten paloi käsivarret, onneksi lievästi vain.
(Thunderbird SC -90) (Thunderbird SC -94) (Thunderbird SC -93)
Tässä välissä pari Subarua
Ford Focus - 08, 1.8 l Tdci
Rataprofiilia ei tiedä kukaan ennakkoon, ennenkuin se on valmis. Tätä on aikaisemminkin huudeltu, että rataa saa tulla tekemään. Nyt rata oli kahden mielen tuotos, jossa rata oli tarkoitus tulla nopea, ja käyttää koko tila hyväksi.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...