
Vappu cruising 1.5 Helsinki-Porvoo
Valvoja: Ville K
Alueen säännöt
Tänne tiedoitukset ja keskustelu FMOC cruisailuista ja virallisista kookoontumisista.
(myös kaikki muut yleiset cruising tapahtumat)
Tänne tiedoitukset ja keskustelu FMOC cruisailuista ja virallisista kookoontumisista.
(myös kaikki muut yleiset cruising tapahtumat)
- 95GT_extreme
- Addikti
- Viestit: 213
- Liittynyt: 10 Syys 2007, 21:43
- Auto: Mustang GT -95
- Paikkakunta: Imatra
Re: Vappu cruising 1.5 Helsinki-Porvoo
Ja vielä loput autot

-95GT Vakiotakin tehottomampi Stroukkeri(tänä vuonna ehkä toisin, mikäli muut paikat kestää) Syksyn kesti ja takarenkaat suli:)
- TK65
- Hiljaisempi
- Viestit: 20
- Liittynyt: 24 Touko 2007, 20:29
- Auto: Ford Mustang Convertible -65
- Paikkakunta: NAANTALI
Re: Vappu cruising 1.5 Helsinki-Porvoo
Kiitos meidänkin puolesta
Yritin jo eilen laittaa viestin, mutta aina näiden tietokoneiden kanssa käy joku kämmi. Onneksi vuonna 65 ei ollut tietoneita, ainakaan autoissa niin pääsi hyvin kotiin asti.
Oli kiva vetää letkaa vanhaa kuninkaantietä. Toivottavasti ne kaksi eivät eksyneet liian kovan vauhdin takia. Haluaisinkin palautetta vauhdista, se tuntui olevan yllättävän vaikeaa tietää mennäänkö liian lujaa, vai liian hiljaa. Ainakin uudella kalustolla olisi tietenkin mukavaa paahtaa mutkaista asvalttitietä vähän lujempaa, mutta letkan hännillä haitariliike tekee vauhdista hurjan. Tästä on joskus tullut annettua palutetta(Porissa) letkan vetäjälle, jonka homma ei olekaan ihan yksinkertainen, huomasin.
Jokatapauksessa kiva tapahtuma ja sopii suositella useammallekin lapsiperheellekin. Vapusta huolimatta varsin siisti tunnelma.
Yritin jo eilen laittaa viestin, mutta aina näiden tietokoneiden kanssa käy joku kämmi. Onneksi vuonna 65 ei ollut tietoneita, ainakaan autoissa niin pääsi hyvin kotiin asti.
Oli kiva vetää letkaa vanhaa kuninkaantietä. Toivottavasti ne kaksi eivät eksyneet liian kovan vauhdin takia. Haluaisinkin palautetta vauhdista, se tuntui olevan yllättävän vaikeaa tietää mennäänkö liian lujaa, vai liian hiljaa. Ainakin uudella kalustolla olisi tietenkin mukavaa paahtaa mutkaista asvalttitietä vähän lujempaa, mutta letkan hännillä haitariliike tekee vauhdista hurjan. Tästä on joskus tullut annettua palutetta(Porissa) letkan vetäjälle, jonka homma ei olekaan ihan yksinkertainen, huomasin.
Jokatapauksessa kiva tapahtuma ja sopii suositella useammallekin lapsiperheellekin. Vapusta huolimatta varsin siisti tunnelma.
-
- Aktiivi
- Viestit: 145
- Liittynyt: 15 Joulu 2011, 23:35
- Auto: Mustang 95 GT cabriolet AODE deep forest green saddle
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Vappu cruising 1.5 Helsinki-Porvoo
Kuulin syrjäkorvalla jonkun kommentoivan, että vauhti oli just sopia. Jossain muualla oli 60 alueella joutunut ajamaan 100, että pysyi perässä. Kaupungissa valot katkoo letkan, mut sille ei edes John McClane voi mitään. Letkan peräpäässä ajaneena homma meni hienosti (vauhti oli just hyvä minunkin mielestä), useammankin kerran pystyin laskemaan letkan automäärän. Pisteet kärkikarvaajille!!!
302 GT Convertible -95 Deep Forest Green
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Vappu cruising 1.5 Helsinki-Porvoo
Letka-ajossa pätee aina sama sääntö, mitä FunRunissakin painotetaan:" pidä huoli, että näet takana ajavan auton". Näin ajettaessa, ei kukaan jää letkasta.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- 95GT_extreme
- Addikti
- Viestit: 213
- Liittynyt: 10 Syys 2007, 21:43
- Auto: Mustang GT -95
- Paikkakunta: Imatra
Re: Vappu cruising 1.5 Helsinki-Porvoo
Peräpään valvojana totean että vauhti oli ihan sopiva. Hyvin kesti perässä ja maisemiakin kerkes kattelemaan
.
Tottahan se on että jos on risteyksiä/isolle tielle käännöksiä niin sellaisissa paikoissa jono venyy. Sen takia onkin hyvä että käännöksien jälkeen ajelee ehkä vähän hitaammin niin jono rupeaa paremmin tiivistymään.

Tottahan se on että jos on risteyksiä/isolle tielle käännöksiä niin sellaisissa paikoissa jono venyy. Sen takia onkin hyvä että käännöksien jälkeen ajelee ehkä vähän hitaammin niin jono rupeaa paremmin tiivistymään.
-95GT Vakiotakin tehottomampi Stroukkeri(tänä vuonna ehkä toisin, mikäli muut paikat kestää) Syksyn kesti ja takarenkaat suli:)