'72 Mach alaosien maalausohjeita kaivataan
'72 Mach alaosien maalausohjeita kaivataan
Mikähän mahtaa olla '72 Mach 1:sen alaosien mustan koodi, tai onko se matta, puolimatta, vai peräti kiiltävä?
Faktaa kaivataan
Birkku
Faktaa kaivataan
Birkku
-
- Aktiivi
Re: '72 Mach alaosien maalausohjeita kaivataan
Sama kiinnostaisi itseänikin, luulisin ettei se ole matta vaan puolikiiltävä tai silkinhohto. Värikoodi olisi aika jees tietää itsekkin.
-
- Aktiivi
Ompa kyllä, Kiitoksia linkistä
- Drummer
- Mega-addikti
- Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Spies Heckerin Rally Schwartz on ainakin helekatin lähellä, ja pitäisi ihan hyvinvarustetuista vauhtiputkista löytymän 

-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
myös opelin ralli musta... 

BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
-
- Aktiivi
Tuota sävyä yritin kysellä, mutta ei löytynyt. Automaalit.netistä kysyin kanssa ja eivät tunteneet sävyä, ehdottivat mustaa RAL sävyä haluamallani himmeysasteella. Ongelma vain on että mistäpäs minä sen oikean himmeysasteen tiedän siihen RAL sävyyn.
Joko olen aivan käsi
, mutta en googlella löytänyt tuota Spies Heckerin maalia mistään putiikista, osaako joku suositella paikkaa mistä kysyä tai sitten oikeaa himmeysastetta?
Joko olen aivan käsi

- Drummer
- Mega-addikti
- Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Mikkelin Autotarvikkeelta sain joku vuosi sitten suoraan hyllystä. Voisin kysäistä olisko niillä sitä edelleen jos haluat...jarski_man kirjoitti:Tuota sävyä yritin kysellä, mutta ei löytynyt. Automaalit.netistä kysyin kanssa ja eivät tunteneet sävyä, ehdottivat mustaa RAL sävyä haluamallani himmeysasteella. Ongelma vain on että mistäpäs minä sen oikean himmeysasteen tiedän siihen RAL sävyyn.
Joko olen aivan käsi, mutta en googlella löytänyt tuota Spies Heckerin maalia mistään putiikista, osaako joku suositella paikkaa mistä kysyä tai sitten oikeaa himmeysastetta?
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
-
- Aktiivi
Jos liikut liikkeen lähellä niin kysäise. Asioikseen ei tarvitse lähteäDrummer kirjoitti:Mikkelin Autotarvikkeelta sain joku vuosi sitten suoraan hyllystä. Voisin kysäistä olisko niillä sitä edelleen jos haluat...jarski_man kirjoitti:Tuota sävyä yritin kysellä, mutta ei löytynyt. Automaalit.netistä kysyin kanssa ja eivät tunteneet sävyä, ehdottivat mustaa RAL sävyä haluamallani himmeysasteella. Ongelma vain on että mistäpäs minä sen oikean himmeysasteen tiedän siihen RAL sävyyn.
Joko olen aivan käsi, mutta en googlella löytänyt tuota Spies Heckerin maalia mistään putiikista, osaako joku suositella paikkaa mistä kysyä tai sitten oikeaa himmeysastetta?