Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Oujea, tännehän saatiin vähän vipinää. Kyllä mä ainakin koitan tulla paikalle jos joku paikallismiitti saadaan järkättyä. Viikolla jos Turkuun pitää ajaa niin klo 18 on aikaisin mihin kerkeää. Viikonloppuisin sitten menään emännän pillin mukaan
Zoolandia tuli vähän nopealla aikataululla, sinne ei ollut mahdollisuutta....
Lahteen menen itse jo perjantaina. Tulkaa morjestamaan Osamies.fi osastolle.
No joo, oon tässä koittanu suunnitella ja jaoin ennakkotietoa mustang omistajille Zoolandiassa ja että seuraavat Varsinais-Suomen sivua, kovin oli kiinnostusta
paikalliseen kokoontumiseen. Viikonloppua aattelin ja täs lähiaikana ei taida olla muuta sopivaa ku 24-26 toukokuuta ja 14-16 kesäkuuta,
ja varmaanki lauantai tai sunnuntai.
Täytyy päivä tai kaks miettiä ja laitan sitte uuden topicin.
Jos jotain tulee mieleen asiasta ni saa kertoa...Paikka on jo tiedossa ja mihin kokoonnutaan ennen menoa pääpaikalle,
mutta pähkäilen onko lyhyt siirtyminen vai pitempi...
isop65 kirjoitti:No joo, oon tässä koittanu suunnitella ja jaoin ennakkotietoa mustang omistajille Zoolandiassa ja että seuraavat Varsinais-Suomen sivua, kovin oli kiinnostusta
paikalliseen kokoontumiseen. Viikonloppua aattelin ja täs lähiaikana ei taida olla muuta sopivaa ku 24-26 toukokuuta ja 14-16 kesäkuuta,
Jos jotain tulee mieleen asiasta ni saa kertoa...Paikka on jo tiedossa ja mihin kokoonnutaan ennen menoa pääpaikalle,
Lyhyt jos huono keli tai ajetaan vaikka motaria Zoolandin ramppiin ja siitä vanhaa tietä naatiskellen jos hyvä keli.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
isop65 kirjoitti:No joo, oon tässä koittanu suunnitella ja jaoin ennakkotietoa mustang omistajille Zoolandiassa ja että seuraavat Varsinais-Suomen sivua, kovin oli kiinnostusta
joo ei muuta kun meettinki vaan lukkoon esim auran abc pihaan parin viikon päästä niin saadaan seudun harrastajat kokoon. Siellä vois sitten sopia vaikka joku pysyvämpi järjestely osanottajien kesken yms