DIN, SAE jne.. laskukaavoista (tehot)
DIN, SAE jne.. laskukaavoista (tehot)
Millä noita tehoja nykyään laskee? Muuntotaulukkoa voisi laittaa, jos löytyy.
Re: DIN, SAE jne.. laskukaavoista (tehot)
Ja mitä tällä hetkellä käytetään?... onko siinä koneteho vai pyöriltä?
-
Pertti
- Mega-addikti
- Viestit: 704
- Liittynyt: 22 Helmi 2013, 10:43
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Re: DIN, SAE jne.. laskukaavoista (tehot)
Muistaakseni näin...
DIN on nykyään käytössä, siis kone apulaitteineen, mutta ilman voimansiirtoa.
SAE, siis pelkkä moottorin teho taisi olla japanilaisilla viimeksi käytössä, mutta nyt hekin ilmoittavat "todellisen".
Vai oliko sittenkin toisin päin? (oli sittenkin toisinpäin, nyt korjattu
)
Takapyörätehoa ei kai virallisesti ilmoiteta. Moottoripyörissä lukema on 10-15 prossaa pienempi kuin SAE, aikä varmaan kovin kaukana ole kovalla askilla varustettu autokaan. Automaattiin niitä heppoja katoaa huomattavasti enemmän.
DIN on nykyään käytössä, siis kone apulaitteineen, mutta ilman voimansiirtoa.
SAE, siis pelkkä moottorin teho taisi olla japanilaisilla viimeksi käytössä, mutta nyt hekin ilmoittavat "todellisen".
Vai oliko sittenkin toisin päin? (oli sittenkin toisinpäin, nyt korjattu
Takapyörätehoa ei kai virallisesti ilmoiteta. Moottoripyörissä lukema on 10-15 prossaa pienempi kuin SAE, aikä varmaan kovin kaukana ole kovalla askilla varustettu autokaan. Automaattiin niitä heppoja katoaa huomattavasti enemmän.
Viimeksi muokannut Pertti, 01 Huhti 2013, 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Re: DIN, SAE jne.. laskukaavoista (tehot)
Ilmastointillaite päällä? se imaisee hyvin hevosiaPertti kirjoitti:Muistaakseni näin...
SAE on nykyään käytössä, siis kone apulaitteineen, mutta ilman voimansiirtoa.
DIN, siis pelkkä moottorin teho taisi olla japanilaisilla viimeksi käytössä, mutta nyt hekin ilmoittavat "todellisen".
Vai oliko sittenkin toisin päin?
Takapyörätehoa ei kai virallisesti ilmoiteta. Moottoripyörissä lukema on 10-15 prossaa pienempi kuin SAE, aikä varmaan kovin kaukana ole kovalla askilla varustettu autokaan. Automaattiin niitä heppoja katoaa huomattavasti enemmän.