tuoko ketään näitä vanteita suomeen?
-
- Addikti
- Auto: Mustang 1967 coupe, 351w, väri musta
tuoko ketään näitä vanteita suomeen?
http://www.ebay.com/itm/17-x8-American- ... ea&vxp=mtr
eli yllä olevat vanteet kiinnostaisi mutta tuoko noita ketään suomeenpäin? Sit pitäis olla vielä sopivat tähän 1967 malliin.
eli yllä olevat vanteet kiinnostaisi mutta tuoko noita ketään suomeenpäin? Sit pitäis olla vielä sopivat tähän 1967 malliin.
Re: tuoko ketään näitä vanteita suomeen?
Kannattaa vielä varmistaa, minkä näköiset on tuossa koossa. Kuvan vanne on todennäköisesti joku 10-11" leveä 18" tai 20" eli 8x17" voi olla aika paljon miedomman näköinen.
Mach1 -71
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
"Shipping worldwide"
Mikset tilaisi itse?
Mikset tilaisi itse?
-
- Addikti
muuten hyvä pointti tuo et saattaa näyttää melkoisesti miedommalta...tarvii hieman ottaa selvää miltä nuo 17" näyttäisi....voishan nuo itsekkin tilata mut voipi rahdit olla melko kalliit. No harkintaan laitetaan 

Yksi hyvä vaihtoehto on tilata vanteet jenkkeihin jollekin suomalaiselle rahtifirmalle, esim. itse olen käyttänyt pari kertaa Falcont Oy:ta. He hoitavat rahdin Suomeen ja tullaukset. Rahtikin on jäänyt edulliseksi.
Falcontilta saa tarkat ohjeet, kuinka paketti pitää olla merkitty yms.
edit 120919 starsky: Infona, että Falcont mennyt konkurssiin 2019 aikana tämänhetkisen tiedon perusteella.
edit 120919 starsky: Infona, että Falcont mennyt konkurssiin 2019 aikana tämänhetkisen tiedon perusteella.
Mach1 -71
-
- Addikti
Kiitokset linkistä! Täytyy alkaa katsomaan eri vanne vaihtoehtoja...alkaa oleen kohta aika tilailla että saa kesäksi rinkulat alle302TT kirjoitti:Yksi hyvä vaihtoehto on tilata vanteet jenkkeihin jollekin suomalaiselle rahtifirmalle, esim. itse olen käyttänyt pari kertaa Falcont Oy:ta. He hoitavat rahdin Suomeen ja tullaukset. Rahtikin on jäänyt edulliseksi.

-
- Addikti
Juu kävin tuolla katsomassa ja hienoja rinkuloita on, ei vaan yksiäkään mitkä sopii mun kukkarolle