Musseprojekti, GT -88

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Monimutkaiselta?
Edessä yksi levy ja takapuolelle tulee pieni keinumista vähentävä tuki(jonka tarpeellisuutta en vielä tiedä, ennen kuin tukilevy on 10mm kamasta) sekä nuo spaceriholkit. Sulla on vanttiruuvia uniballeilla, mille spacerina triggerijalka, kantattu latta, toinen spaceri
+ en oliis voinut räkästä laturia noin ylös ja kauas sivuun.

Lisäksi halutessani saan asentotunnistimen samaan jalkaan, mutta ehkä laitan toiselle puolelle, jossa olisi vähemmän altis mahdollisille laturin häiriöille.
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Rupesin turaamaan taas tätä jesuksen iisakinkirkkoa

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

http://www.hevosvoima.com/foorumi/viewtopic.php?f=9&t=31&start=50#p4281 on lisää tarinaa ja kuvia, jos jotakuta kiinnostaa.

Penkin kiinnityskiskoille tai koko penkeille olis tarvis. Voi olla jostain uudemmastakin.
Avatar
Topias74
Superpölöttäjä
Viestit: 2727
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 16:26
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja Topias74 »

Tässä se on hienoa jälkeä ja oma kädenjälki näkyy, bravo! :D Itelläkin ollu haaveissa omaan musseen uuden imusarjan päällysosan teko, mutta taitaa homma tyssätä kun ei oo alumiini hitsaria lähimailla! :(
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Rosteria :idea:
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Firebolt kirjoitti:Rosteria :idea:
Äh, hommaat ebaysta jonku Jasicin tms. 200A koneen ja tykität itte. Sit on alsahitsari lähellä :D
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Joo, ajat muuttuu.Mun topikissa ei voi vetää offtopikkia.
Mulla on itellä tommonen
Oon sillä nyt vedelly jotain 3-4 vuotta tyypillisimmin 30-200A välillä ja satunnaisesti 250-300A. Ei se varmaan paras ole, mut saman höökäsen kemperöisen hinnalla noita saa kymmenen...
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

kaara91 kirjoitti:Laitoit mietityttään. On halpa kone. Ja vielä vesikahvoilla. Hyvää jälkeä syntyy, jos tuolla on hitsattu. Ja tietysti hitsaajakin vaikuttaa 99% vaikka koneellakin on tietysti vaikutusta. Juu nuo on tehty Kempillä, kun muita ei Esabin lisäksi ollut muilla. Walliukset oli silloin tuloillaan ja hintaa silti pirusti. Onneksi nuo kartellit on saatu rikottua. Vielä kun sais nuo kaasukauppiaat nurin. Sehän on kallista seisottaa pulloja toimettomana tallissa, pitäisi olla jatkuvasti hitsattavaa. Okei otetaan off topic pois. Jollekin se on täällä niin tarkkaa.
Joo kaasukauppa on ihan syvältä täällä agan ostettua Messerin takavuosina. Nyt ne myy woikosken kanssa duopolina niinku keput ja kommunistit ruokaa :asking02:
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

kaara91 kirjoitti:Onko sulla muuten kuvaa ton plennumin sisältä. Onko siellä oikein prässillä puristetut trumpettitratit sisällä.
On siellä, kuvat löytyy tuolta hevosvoima.com foorumilta kaikki. Tuolla koko projekti
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Kiva, että oli hyötyä!
Teet kolmesta yhden hyvän?
(jos joku purkuun, niin jääkö sisustaa ylimääräiseksi?)
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Kyllä omalta osalta olis kallis sijoitus, kun hitsi maksais auton hinnan :shock: tai sit mulla vaan oli halpa auto. No joo, asiallisen olonen värkki, toinen oli tossa naapurissa myynnissä "monitoimikone" jossa siis mig, tig ja puikko. Olikohan joku tarjoushinta 1700€ tai vastaavaa. Vika on siinä, ettei oo vaihtovirta tiggi ja kaapelinki joutuis aina vaihtamaan. Alumiiniakin sillä sai jotenki hitsattua, en näihin enempää oo perehtyny mutta migillä se myyjän mukaan onnistu??? Ai nii, hintaan ei sisältyny tiggi vermeitä, ostettava erikseen. Perhana pitäs olla ees se normaali miggi, sais jotain tehtyäkki.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Siinähän sitä tulee hyviä foxin osia kiertoon ;)


Ai nii, ootko koskaan päässy koittaan tota ruiskun toimintaa, kun olis itelle tarkotus laittaa samankaltasta teknologiaa...
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

kaara91 kirjoitti:Kaikki kolme tulee käyttöön. Yksi Race Vortech. Toinen Cruisinki Vortech ja yksi käyttö Vortech. Ei jää osia siirtyvät vaan luokituksessa alaspäin, sitä mukaa kun úutta osaa tulee hankittua. Tällä hetkellä ei ole kuin LX kernipenkit ylimääräisenä ja nekin lähtee viimeistään viikon päästä Kuusakoskelle.
Joo se o hyvä tehä monta, ni ei tarvi tehä kompromisseja :D
Jaksakko nyppästä niistä liuku/asennuskiskot irti? Helpottais omaa helvettiä, jos ei satu sisustaa löytämään, ni kiskoihin sais helposti ämpylöityä mikkä tahansa pulkat.
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Firebolt kirjoitti:Siinähän sitä tulee hyviä foxin osia kiertoon ;)

Ai nii, ootko koskaan päässy koittaan tota ruiskun toimintaa, kun olis itelle tarkotus laittaa samankaltasta teknologiaa...
Jaa Ms3+MS3X? Mulla on omassa 7neliskantti tööbössä semmonen ja oon tyytyväinen (se o hyvä juttu kun kerran niitä myyn :D)
Tossa on MS2 modatulla 3.57 lätyllä: ZIL 131 MAGNUM Toimii ku junan vessa.

Nyt vuoden alusta tulee MS3PRO, joka täysin vedenpitävä, kunnon liittimillä jne ja enemmän valmista IO:ta ku MS3+MS3X:ssä

5.0 Musseihin on sit saatavilla 86-93 ja 94-95 malleihin MS2 pohjasta PNP ecua, jos ei halua tehä omaa johtohelvettiä.

Jos haluaa ns. geneerisen mallin, niin ei kannata tuumata megaruuttaperheestä muuta ku tota MS3 sarjaa. Kalliimpia, mutta osaa paljon erinäköisiä juttuja ja esim. ton MS3X laajennoksen kanssa ei tarvi tehdä mitään kolvailuja (ellei välttämättä halua).
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Paljon tinasin, paljon pilasin, viimein kolvini kylmeni.

No ei sentään, mutta ite meinaan tollasen boxin väsätä kunhan saan siihen rahat kasaan. Onkos se äxä sarja sitten ite tehtävissä ollenkaan, vai saako sitä vaan kokonaisena? Sen saa jälkikäteen kolmos MS:iin kiinni? Mullaha on vielä kaasari peli, mutta ei välttämättä kovin kauaa...
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Firebolt kirjoitti:Paljon tinasin, paljon pilasin, viimein kolvini kylmeni.

No ei sentään, mutta ite meinaan tollasen boxin väsätä kunhan saan siihen rahat kasaan. Onkos se äxä sarja sitten ite tehtävissä ollenkaan, vai saako sitä vaan kokonaisena? Sen saa jälkikäteen kolmos MS:iin kiinni? Mullaha on vielä kaasari peli, mutta ei välttämättä kovin kauaa...
Kolvaa huolella, liian monta pilalle mennyttä megaprojektia huonojen juotosten/työtapojen takia tässä maassa.
Hommaat MS3 3.0 sarjan, sen voit sit myöhemmin päivittää koteloupgradella ja MS3X laajennoksella. Suosittelen kyllä haalimaan valmiiks kasatun, teet jotain hyödyllistä sen kasauksen ottaman ajan. Tietty halvempaa rakennussarjalla, mutta se potentiaalinen vitutus jotain voodoovikaa ettiessä ilman oskilloskooppia ajaa järjen karkuteille...
Mut joka tapauksessa hyvä, että kohta on yks kaasutin vähemmän (kohta joku kaasarihomo tulee valistamaan kuinka hyviä ne on :love: )
Vastaa Viestiin