mustang v6 v.95

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
_alley_
Hiljaisempi
Viestit: 5
Liittynyt: 22 Maalis 2005, 13:54
Paikkakunta: oulu

mustang v6 v.95

Viesti Kirjoittaja _alley_ »

juu elikkä jos joku tietää mitä kikkoja kannattaisi tehä että saa hieman lisää tehoa kohtuu helpolla tuommoseen v6 musseen vuosimallia 1995.esim miten putkisto vaikuttaa asiaan tai muuta.... 8)
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Kohtuu helpolla rahaa säästämättä:

http://www.vortechsuperchargers.com/pro ... ng_v6.html
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
JaniC
Mega-addikti
Viestit: 733
Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Putkistot kannattaa vaihtaa heti, nimittäin 94-up Mustangeissa ei kone jaksa vääntää kovilla yläkierroksilla...meinaa tukehtua! 87-93 korimallissa hengittää paremmin ja kulkeekin eri tavalla. Saat sellaiset 10-15hp lisää kun vaihdat putkistot...riippuu tietenkin aika paljon putkistosta. Kannattaa vaihtaa samalla pakosarjat.

Jani
95' GTS
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Pari juttua mita on itsella pyorinyt mielessa. Sellaisia budjettivaihtoehtoja, kun se kutonen on kuitenkin bensapihi laite muutenkin. :roll:

Jos jostain (ebay) saat Thunderbird Super Coupen ahtimen (Eaton M-90 (?)), niin irtoaa enempi tehoa ja halvemmalla kuin vortechilla:
http://www.allfordmustangs.com/forums/s ... hp?t=37521

Yksi viritys voisi olla laittaa 99 -> vaihtuvapituinen imusarja 95:een, mutta ei taida sopia heittamalla?

Pakosarjoja ei tarvitse ainakaan 01:ssa vaihtaa, 95 en tieda. Pelkilla putkilla ja konnasuotimella saanee helpot +10HP, jos joku vaikka olisi luopumassa GT:n vakioputkista... :wink:

Tuolta tarinaa reipashenkisemmista "virityksista":
http://www.allfordmustangs.com/forums/s ... hp?t=38389
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
_alley_
Hiljaisempi
Viestit: 5
Liittynyt: 22 Maalis 2005, 13:54
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja _alley_ »

eikö muka tuu ton enempää ku 10 hp jos ei tuu catteja eikä mitää :oops:
_alley_
Hiljaisempi
Viestit: 5
Liittynyt: 22 Maalis 2005, 13:54
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja _alley_ »

:shock:
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

Tai ainakaan häviää tuskin 10 heppaa enempää... aika realistista jos ei muuta ole tehty.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Avatar
hannu
Aina äänessä
Viestit: 1169
Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Paikkakunta: Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja hannu »

215 hv 4,6 GT:ssä pelkän kuuden katin H-putken vaihto katittomiin tuo dynomittausten mukaan 15 hv takapyöriin! Näissä Cat Back sarja on lisännnyt vielä 5-10 hv.

Vee kuutosessa on vähemmän puhallettavaa mutta siinä se 10 -15hv:n paikkeilla on.
Vastaa Viestiin