todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
- FFreak
- Aina äänessä
- Viestit: 1200
- Liittynyt: 08 Tammi 2005, 13:35
- Auto: Mustang sportsroof -69, 306, C4, 4,1 lukko. Musta. Ja coupe -78, 302 ja c4.
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Taas on päivitystä tehty koneeseen. Tehoja ei ole vielä mitattu ja savujakaan otettu, mutta speksit vaihtuneet tällaisiin.
Kone muuten sama (306 pattimännillä ja tasapainotettu) paitsi
Nokka trick flown stage1
Rullanostajat howardsin
Työntötangot trick flown 6.35"
Keinuvivut trick flown rullat 1.72 vipusuhteella
Kannet afr 185 72cc palotiloilla (eli puristukset laski -> 9.5)
Imusarja vanha (air gap) ja vielä kaasarikin (demon 625).
Saas nähä miten äijän kävi.
Kone muuten sama (306 pattimännillä ja tasapainotettu) paitsi
Nokka trick flown stage1
Rullanostajat howardsin
Työntötangot trick flown 6.35"
Keinuvivut trick flown rullat 1.72 vipusuhteella
Kannet afr 185 72cc palotiloilla (eli puristukset laski -> 9.5)
Imusarja vanha (air gap) ja vielä kaasarikin (demon 625).
Saas nähä miten äijän kävi.

Kahta en vaihda,-69 Mussea ja ...
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
- FFreak
- Aina äänessä
- Viestit: 1200
- Liittynyt: 08 Tammi 2005, 13:35
- Auto: Mustang sportsroof -69, 306, C4, 4,1 lukko. Musta. Ja coupe -78, 302 ja c4.
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Tänään vihdoin kävin dynossa mittaamassa nykyiset tehot. Niitä löytyi koneesta 317 ja 440Nm. Tehohuippu oli 5500rpm paikkeilla ja vääntö 3500rpm paikkeilla. Jee, päästiin yli 300. Hiukan olisi ehkä ollut enemmän mutta kierroksilla alkoi mennä laihalle. Nyt ei siis säädety samalla vaan mitattiin pelkästään. Eli säätämällä voisi muutama koni löytyä lisää. Täytyy myöhemmin yrittää liittää käyrälappu. 

Kahta en vaihda,-69 Mussea ja ...
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
Re: todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Velipoikien kilpailu tehoista on kovassa käynnissä, minä vielä johdossa 321hv:llä/469Nm ja Mikalla se 317hv:tä/440Nm, voi mennä säätämällä jo ohi! Täytyy varmaan alkaa suunnittelemaan jotain jolla vähän sais lisää najua! Hmm... ehkä se imusarja. 

Re: todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Jaha, suunnilleen sama paketti 342 motissa, mutta ruttua jotain 10,5. Fordin F-nokka on hyllyssä varuiks.
- CFR-759
- Aina äänessä
- Viestit: 1551
- Liittynyt: 18 Helmi 2005, 17:25
- Auto: Mustang FB -65
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
MB 200 W110 -66 - Paikkakunta: Tampere
Re: todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
CFR:n nykyisen 347:n lopulliset arvot viimetalvisen käsittelyn jälkeen alkoi näyttää OK katukäyttöön (kiitos T.I.).
Haku oli paremminkin väännöllä ei niinkään huipputeholla. Ja lopputuloksena olikin max. 616,8 Nm 4100 rpm sekä
koko mitatulla 2500-6000 rpm aluella yli 500 Nm (2500 512,1 - 6000 531,0)
Ja tehoksi mitattiin 447,2 hp/5900 rpm
(2500 179,6 - 6000 446,8). Testit ajettu Santala Racing Oy:n penkissä. Alkoi epäilyttään edelliskesänä koneen luonne
kun käytiin Pirkkalassa Tatechin penkissä eikä alkuperäisestä variaatiosta irronnut kuin 339 hp / 462 Nm.
Loppukommenttina että konetta downshiftattiin pienemmällä kaasarilla, customnokalla ja kakstasoimusarjalla vrt. Ford
Racing 347 pataan. Jospa näitä ensikaudella kävisi ainakin jossain testaamassa kun tämänkauden "totutusajo" on takana.
Haku oli paremminkin väännöllä ei niinkään huipputeholla. Ja lopputuloksena olikin max. 616,8 Nm 4100 rpm sekä
koko mitatulla 2500-6000 rpm aluella yli 500 Nm (2500 512,1 - 6000 531,0)

(2500 179,6 - 6000 446,8). Testit ajettu Santala Racing Oy:n penkissä. Alkoi epäilyttään edelliskesänä koneen luonne
kun käytiin Pirkkalassa Tatechin penkissä eikä alkuperäisestä variaatiosta irronnut kuin 339 hp / 462 Nm.
Loppukommenttina että konetta downshiftattiin pienemmällä kaasarilla, customnokalla ja kakstasoimusarjalla vrt. Ford
Racing 347 pataan. Jospa näitä ensikaudella kävisi ainakin jossain testaamassa kun tämänkauden "totutusajo" on takana.
Mustang Fastback 1965 - 2015
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
-
- Aktiivi
- Viestit: 99
- Liittynyt: 28 Syys 2004, 14:59
- Auto: Mustang 1993 Turbo, 1967 F100 pikkulohko, Maverick 5.0 Coyote
- Viesti:
Re: todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
351w (0.040" ylikoossa ja vakio 3.500" iskulla.
Tasan 10 puristukset
Kannet trick flow 170cc ( Hinnat alkaen trick flow kansi) Koskemattomat
Imusarja Performer rpm air gap
Kaasari 750cfm mighty demon
Pakosarjat puolipitkät Patriotit 1 5/8" primääreillä
Nokka compin xtreme mekaaninen rolleri. Asteet 050" 236/242 ja nostoo about .600"
Racersplacen moottoridynossa 464hv/6100rpm ja vääntöä reipas 600nm maximissa.
Tulee 1250kg painavaan cruisailu autoon ( maverick vm.70)
Paremmilla kansilla ja sarjoilla olis ollut 500+ponia. Tavoite oli 420-440hv ja se ylitettiin.
Oli omasta mielestä kohtuu hyvä tulos noilla 170cc kansilla ja ei millään ihmeellisillä sarjoilla.
Maverickin entinen motti oli 302 (3.4" iskulla ja stanu porauksella =343cid)
Kannet lievästi portatut victor jr ja imusarja samaa sarjaa.
Pakosarjat 1 5/8 steppinä 1 3/4" aika nopiisti. Puristukset 12 ja v-powerilla.
Nokka 308 compin street roller ( asteet muistelisin luokkaa reilu 260' 050" nostolla ja 1.7" vipoilla nostaa
luokka .640")
Kaasari 850cfm mighty demon. Paras teho 529hv/7100rpm ja vääntöä myös vähän yli 600nm.
Tolla motilla ajoin 1320kg autolla 10.5s/203km/ vartilla.
Sit on ollu myös 302 (vakio iskulla ja 4.030" porauksella =306cid)
Sama yläkerta kun 343 paitsi nokka mekaaninen laahuri comp 306s (asteet 050" 260 ja nostoa .592")
12 puritukset (289veiveillä,vakiokampura ja 70luvun trw pattimännät)
Tolla ajoin samalla autolla ja yläkerralla about 11.3s/195km/h.
Dynotusta ei suoritettu.
Tälläsiä tuli mieleen kirjotella näin joulua odotellessa..
Tasan 10 puristukset
Kannet trick flow 170cc ( Hinnat alkaen trick flow kansi) Koskemattomat
Imusarja Performer rpm air gap
Kaasari 750cfm mighty demon
Pakosarjat puolipitkät Patriotit 1 5/8" primääreillä
Nokka compin xtreme mekaaninen rolleri. Asteet 050" 236/242 ja nostoo about .600"
Racersplacen moottoridynossa 464hv/6100rpm ja vääntöä reipas 600nm maximissa.
Tulee 1250kg painavaan cruisailu autoon ( maverick vm.70)
Paremmilla kansilla ja sarjoilla olis ollut 500+ponia. Tavoite oli 420-440hv ja se ylitettiin.
Oli omasta mielestä kohtuu hyvä tulos noilla 170cc kansilla ja ei millään ihmeellisillä sarjoilla.
Maverickin entinen motti oli 302 (3.4" iskulla ja stanu porauksella =343cid)
Kannet lievästi portatut victor jr ja imusarja samaa sarjaa.
Pakosarjat 1 5/8 steppinä 1 3/4" aika nopiisti. Puristukset 12 ja v-powerilla.
Nokka 308 compin street roller ( asteet muistelisin luokkaa reilu 260' 050" nostolla ja 1.7" vipoilla nostaa
luokka .640")
Kaasari 850cfm mighty demon. Paras teho 529hv/7100rpm ja vääntöä myös vähän yli 600nm.
Tolla motilla ajoin 1320kg autolla 10.5s/203km/ vartilla.
Sit on ollu myös 302 (vakio iskulla ja 4.030" porauksella =306cid)
Sama yläkerta kun 343 paitsi nokka mekaaninen laahuri comp 306s (asteet 050" 260 ja nostoa .592")
12 puritukset (289veiveillä,vakiokampura ja 70luvun trw pattimännät)
Tolla ajoin samalla autolla ja yläkerralla about 11.3s/195km/h.
Dynotusta ei suoritettu.
Tälläsiä tuli mieleen kirjotella näin joulua odotellessa..
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Kivoja lukemia ja hienoja aikoja!
Antaa itselle osviittaa mihin pyrkiä enskesänä vartilla uudella motilla

Antaa itselle osviittaa mihin pyrkiä enskesänä vartilla uudella motilla

-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
-
- Aktiivi
- Viestit: 99
- Liittynyt: 28 Syys 2004, 14:59
- Auto: Mustang 1993 Turbo, 1967 F100 pikkulohko, Maverick 5.0 Coyote
- Viesti:
Re: todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Make67 kirjoitti:Kivoja lukemia ja hienoja aikoja!![]()
Antaa itselle osviittaa mihin pyrkiä enskesänä vartilla uudella motilla
minkälainen moottori ja auto kyseessä?
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Katumustangi -67 ja pikkulohkostroukkeri.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
-
- Aktiivi
- Viestit: 99
- Liittynyt: 28 Syys 2004, 14:59
- Auto: Mustang 1993 Turbo, 1967 F100 pikkulohko, Maverick 5.0 Coyote
- Viesti:
Re: todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Älä ny enempää kerro..Make67 kirjoitti:Katumustangi -67 ja pikkulohkostroukkeri.
Re: todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Mulla tulossa kans -67 musseen 302 niillä vanhoilla trw pattimännillä, rautakansilla, 280 comp magnum laahuri, patriot puolipitkät, weiand kaksitaso imari, holley 600. Saa nähdä mitä tuosta irtoaa!? 

-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Notuota... Kun en ole konetta itse rakentanut vaan RAKENNUTTANUT/maksanut, kovin tarkkoja speksejä en nettiin ajatellut laittaa kun rakentajana yritys joka tietotaitoaan myy elääkseen...mave kirjoitti:Älä ny enempää kerro..Make67 kirjoitti:Katumustangi -67 ja pikkulohkostroukkeri.
DARTin isoreikäseen lohkoon TF:n 11R-kansilla, dynossa +520HP ja +660nm...
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
-
- Aktiivi
- Viestit: 99
- Liittynyt: 28 Syys 2004, 14:59
- Auto: Mustang 1993 Turbo, 1967 F100 pikkulohko, Maverick 5.0 Coyote
- Viesti:
Re: todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Ok, Kaikkihan nää motit on suht samanlaiset romut syöneet.Make67 kirjoitti:Notuota... Kun en ole konetta itse rakentanut vaan RAKENNUTTANUT/maksanut, kovin tarkkoja speksejä en nettiin ajatellut laittaa kun rakentajana yritys joka tietotaitoaan myy elääkseen...mave kirjoitti:Älä ny enempää kerro..Make67 kirjoitti:Katumustangi -67 ja pikkulohkostroukkeri.
DARTin isoreikäseen lohkoon TF:n 11R-kansilla, dynossa +520HP ja +660nm...
Onko kyseessä 8.2" vai 9.5" dekki vai siltä väliltä? Olis kiva nähdä dyno käppyrä.. Voin laittaa omatkin jossain välissä.
Hienot lukemat, kovaa tulee meneen.
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
8.2"(302), käppyrän vois laittaa joskus kyllä näytille...
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT