Käyttö rajoituksia

Yleistä keskustelua liittyen itse keskustelupalstaan. Kerro, jos jokin ei toimi tai pitäisi olla toisin, tai pyydä neuvoja.

Valvoja: Ville K

Hot wheel
Tulokas

Käyttö rajoituksia

Viesti Kirjoittaja Hot wheel »

Tässä sitä taas ollaan kuppi kuntisesti luotu käyttö oikeus vain jäs maksun suorittaneille.Omistan pari fomoco tuotetta ja on myös GM vehkeitä ,aikoja myöte on ollut Mopareita ja vaikka mitä ,mutta en tosiaankaan halua olla vain yhden merkin mies ja vielä maksusta.
Eikö tähän vois tehdä muutoksen?
Osia olisin halunnut myydä Musseen ja esim joku hakee mittaristoa 66GT,hen .Miten vastaan kun en sisäpiiriläinen.
Kattokaa Overdriven sivulta siellä on hieman osia myynissä ja ilman jäsen maksuja kaikille.
Morjestan vastaan tullessa vaikka ajaisinkin Buickilla.
musse67
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Asian tiimoilta laitoitkin yksityisviestiä, johon vastasin että laita ilmotus mulle yv:nä, niin laitan sen sille kuuluvalle osastolle. Niin on monen muunkin ei jäsenen ilmoitukset osastolle menneet.
91GT
Addikti

Viesti Kirjoittaja 91GT »

voisko joku vääntää rautalangasta miten mun pitäs kirjautua sisään että saisin klupilaisten edut.

jäsen maksun maksoin joku aika sitten ja jäsenkortti ja nivaska corraleita tuli jo postissa. yritin kirjautua sillä jäsen numerolla ja sitten jäsen numerot + postitoimipaikka salasanaksi mutta ei onnistu. mikä mahto mennä vikaan. oonko ymärtäny jotain väärin
Vastaa Viestiin