Mustangs Unlimited tilauksia suunnitteilla???

Kysymyksiä, vastauksia ja keskustelua Mustangin tuomisesta ulkomailta

Valvoja: Ville K

Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Mustangs Unlimited tilauksia suunnitteilla???

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Onko kukaan tilaamassa mustangs unlimitedilta mitään lähiaikoina? Minun pitäisi saada sieltä n. 1 kg - 20cm*20cm*20cm kolli. Vartavasten en tilaa, mutta jos jonkun tilauksen mukaan sopii mun pikku kolli, niin otahan yhteyttä.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
MarkkuJ
Addikti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MarkkuJ »

Oletkos kysellyt mitä moisen toimituskulut on, tuon kokoisen paketin kulut oli mulle 35 taalaa CJ Ponypartsista (tai se oli 40x20x20). Ja ei välttämättä kannata laittaa isoon tilaukseen koska sit tuon osuus jostain isosta paketista hyvinkin on yli yksin tilattuna.
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

MarkkuJ kirjoitti:Oletkos kysellyt mitä moisen toimituskulut on, tuon kokoisen paketin kulut oli mulle 35 taalaa CJ Ponypartsista (tai se oli 40x20x20). Ja ei välttämättä kannata laittaa isoon tilaukseen koska sit tuon osuus jostain isosta paketista hyvinkin on yli yksin tilattuna.
Terve Markku. Hyvä pointti, mutta jos joku tilaa lokasuojat, puskurit, vaihtokoneen jne, en aio puolta rahdista maksaa, vaan rahtikustannukset pitää suhteuttaa. Mullakin tuli viime lähetyksessä imusarja yms. kavereillenni - osat tulivat "sotakaveri" hintaan, mutta pienen siivun otin lähinnä rahtiosuuden pienentämiseksi. Pieni tavara ison tavaran seassa ei vienyt tilaa lainkaan.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Nasse
Aktiivi
Auto: -68 HT Projekti

Re: Mustangs Unlimited tilauksia suunnitteilla???

Viesti Kirjoittaja Nasse »

Pistänyt tässä merkille, että tämän Mustangs Unlimitedin postikulut on aika reilusti yläkanttiin aina, tiedä sitten mistä johtuu.
Jonkin verran osaa tilannut heiltä ebay:n kautta ja suoraan, nyt alkaa tuntumaan että taidan siirtää asiointini muihin firmoihin aina kun mahdollista.
Eilen kyselin kuluja -68 Kojelaudanlista setille, siis ne muoviset hilut,junou. Mustangs Unlimited 56$ usps, toinen firma jolta olen ebay:sta tilaillut, BC Classics and Performance californiasta, 25$ usps . Pistin kommenttia M U:lle että "mighty fine postage" :) ja että BC:llä on vaan 25$...kas kummaa tänään oli spostissa, Yes, we can ship this item for $25.00 via USPS First Class Mail to your location, ei mitään muuta. Aikaisempi tapaus oli kun tilasin takapenkinaluspellit Unlimitediltä:ltä. suomen Ups:ltä soiteltiin paketista, en muista oliko tullauksesta vai mistä kyse, jäi vaan mieleen kun nainen langan toisessa päässä, ohimennen kauhisteli, että kuinka tästä on näin isot postikulut otettu (132$), ne pellithän ei tosiaan ole isot eivätkä painakkaan mitään.
http://www.bcclassicandperformance.com/
http://stores.shop.ebay.com/BC-Classic- ... QQ_armrsZ1
302TT
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja 302TT »

Fastback kirjoitti:Onko kukaan tilaamassa mustangs unlimitedilta mitään lähiaikoina? Minun pitäisi saada sieltä n. 1 kg - 20cm*20cm*20cm kolli. Vartavasten en tilaa, mutta jos jonkun tilauksen mukaan sopii mun pikku kolli, niin otahan yhteyttä.
Mulla on siellä vetämässä tilaus. Lupailivat lähtemään syyskuun lopussa eli saattaisi vielä keretä tuohon mukaan. Tilauksessa on suurin osa kamasta tulossa minulle ja kaksi pientä osaa parille muulle. Ilmoittelehan vaikka yv:llä, mitä tarviit.
Mach1 -71
Drummer
Mega-addikti
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".

Viesti Kirjoittaja Drummer »

302TT kirjoitti:
Fastback kirjoitti: Lähetetty: Pe Maalis 18, 2005 10:28

Onko kukaan tilaamassa mustangs unlimitedilta mitään lähiaikoina? Minun pitäisi saada sieltä n. 1 kg - 20cm*20cm*20cm kolli. Vartavasten en tilaa, mutta jos jonkun tilauksen mukaan sopii mun pikku kolli, niin otahan yhteyttä.
Mulla on siellä vetämässä tilaus. Lupailivat lähtemään syyskuun lopussa eli saattaisi vielä keretä tuohon mukaan. Tilauksessa on suurin osa kamasta tulossa minulle ja kaksi pientä osaa parille muulle. Ilmoittelehan vaikka yv:llä, mitä tarviit.
Muutaman vuoden myöhästyit, oli nääs tosi vanha topiisi nostettu ylös :wink:
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
302TT
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja 302TT »

Drummer kirjoitti:
Muutaman vuoden myöhästyit, oli nääs tosi vanha topiisi nostettu ylös :wink:
Katos perkules... :lol: :lol: :lol:
Mach1 -71
jallu64
Addikti
Auto: sportsroof -70
mondeo 2.0 stw-03
volvo v70-00
triumph 750 chopper

Viesti Kirjoittaja jallu64 »

Antaako ne unlimitedilla tarkat summat rahdista?Itse olisin tilaamassa puskurit, luukkujen ja ovien ja ikkunoiden tiiv.ym.
Drummer
Mega-addikti
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".

Viesti Kirjoittaja Drummer »

jallu64 kirjoitti:Antaako ne unlimitedilla tarkat summat rahdista?Itse olisin tilaamassa puskurit, luukkujen ja ovien ja ikkunoiden tiiv.ym.
Oon joskus kysynyt niin taisin aika tarkan arvion saada. Mut voi olla että vähän edullisemmalla saat esim. Niemensivun Sepolta, kysele könttähinta mut jos otat enemmän tavaraa niin elä yksittäisten palikoitten hintaa hirveesti tinkaa :wink: Seppo tod.näk. toimittaa sulle sähköpostiin vaikka tarjouksen.
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
Vastaa Viestiin