Onko eettistä?
Valvoja: Ville K
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa ettei Chevy Van ja mustangi sovi oikein yhteen. Tähän voi jotain sanoa Jyväskylän seudun mustangistkin, osa näki sen Itä-Afrikan hautavajoamaakin syvemmän montun, jonka Chevy Van teki machini kylkeen.
Vieläkään en oikein tiedä että oliko se hyvä vai huono homma. No entinen ruoste&pakkelikuningtatar (bondoqueen) hioutuu pellille ja tekniikkakin meni siinä samalla uusiksi. Joten yleinen varoitus kaikille Mustangisteille, varokaa Chevy Vaneja. Viattomasta kolhusta voi tulla vakavia sivuvaikutuksia, kuten, lattioiden hitsausta, pellille hionta, paheneva hiperfinfektio jne.
Vieläkään en oikein tiedä että oliko se hyvä vai huono homma. No entinen ruoste&pakkelikuningtatar (bondoqueen) hioutuu pellille ja tekniikkakin meni siinä samalla uusiksi. Joten yleinen varoitus kaikille Mustangisteille, varokaa Chevy Vaneja. Viattomasta kolhusta voi tulla vakavia sivuvaikutuksia, kuten, lattioiden hitsausta, pellille hionta, paheneva hiperfinfektio jne.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Tästä aiheestahan taisi olla juttua jo sillä vanhallakin keskustelupalstalla?Fastback kirjoitti:Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa ettei Chevy Van ja mustangi sovi oikein yhteen. Tähän voi jotain sanoa Jyväskylän seudun mustangistkin, osa näki sen Itä-Afrikan hautavajoamaakin syvemmän montun, jonka Chevy Van teki machini kylkeen.

-Jukka-
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Juu, niin oli, mutta kyllä mä sen Vanin hyväksyn viralliseksi kerhovaniksi, jos sen keulaan liimataan Fordin ovaali...Jukka kirjoitti:Tästä aiheestahan taisi olla juttua jo sillä vanhallakin keskustelupalstalla?Fastback kirjoitti:Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa ettei Chevy Van ja mustangi sovi oikein yhteen. Tähän voi jotain sanoa Jyväskylän seudun mustangistkin, osa näki sen Itä-Afrikan hautavajoamaakin syvemmän montun, jonka Chevy Van teki machini kylkeen.
![]()
![]()

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
Kylkeenhän siihen jo suunniteltiin kerhon ovaaliaJuu, niin oli, mutta kyllä mä sen Vanin hyväksyn viralliseksi kerhovaniksi, jos sen keulaan liimataan Fordin ovaali...

Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic

Juu, niin oli, mutta kyllä mä sen Vanin hyväksyn viralliseksi kerhovaniksi, jos sen keulaan liimataan Fordin ovaali...

Joo, ei Jyväskylässä olla niin nuukia ton suhteen. Kevään cruisingin veti punanen 57 chevy, joka kuitenkin oudosti näytti vihreeltä 65 mustilta, mutta kun cruisingin mainoksessa luki chevy, niin kyse oli vaan puna-viher värisokeudesta.

Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen
Mulla on jossain sellainen kohtuullisen reilun kokoinen Ford tarra. Niin iso, että mulla ei ole sille käyttöä, mutta kyllä se Chevyn nokkapeltiin sopisimusse67 kirjoitti:Kylkeenhän siihen jo suunniteltiin kerhon ovaaliaJuu, niin oli, mutta kyllä mä sen Vanin hyväksyn viralliseksi kerhovaniksi, jos sen keulaan liimataan Fordin ovaali...

Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
montako laitetaan sulle varaukseen vai pärjäätkö yhdellä ???Jukka kirjoitti:Huh huh!
Josko palattaisiin välillä alkuperäiseen kysymykseen?
Onko eettistä tai moraalisesti arveluttavaa laittaa tälle palstalle ostoilmo jossa halutaan ostaa esim. bensakuitti sopivasta paikasta sopivalla päiväyksellä?
Luonnollisesti kellonajankin pitäisi täsmätä.
ja minkä bensafirman logolla haluat ??
minähän myyn tunnetusti aivan mitä vaan, käytettyjä pelikortteja, ruosteisia rautanauloja, kesämökkitontteja, hevosen p...aa, venäläistä hierontapalvelua, heinäseipäitä ja vuorisuolaa. lisää erikoistarjouksia taas ensiviikolla....
Niinpä tietenkin.Varaosien Yli-jumala kirjoitti:montako laitetaan sulle varaukseen vai pärjäätkö yhdellä ???Jukka kirjoitti:Huh huh!
Josko palattaisiin välillä alkuperäiseen kysymykseen?
Onko eettistä tai moraalisesti arveluttavaa laittaa tälle palstalle ostoilmo jossa halutaan ostaa esim. bensakuitti sopivasta paikasta sopivalla päiväyksellä?
Luonnollisesti kellonajankin pitäisi täsmätä.
ja minkä bensafirman logolla haluat ??
minähän myyn tunnetusti aivan mitä vaan, käytettyjä pelikortteja, ruosteisia rautanauloja, kesämökkitontteja, hevosen p...aa, venäläistä hierontapalvelua, heinäseipäitä ja vuorisuolaa. lisää erikoistarjouksia taas ensiviikolla....
Onhan meillä paikallinen palveleva merkkiliike.
Anteeksi tyhmyyteni kun en älynnyt,tulen huomenna käymään.
-Jukka-