Öljynpumppaus asiaa
Öljynpumppaus asiaa
Remontti loppu suoralla ja pitäis savut ottaa.Pyöritän porakoneella öljypumppua,en saa öljynpaineita nouseen,ainakaan mittari ei värähdä.(mittari pelasi ennen remonttia).Kuinka nopeasti pitäis paineen näkyä?.Kone koottu uudella öljypumpulla.Mitä pitäis tehdä?edit.otin äsken venakopan pois ja pyöritin
porakoneella niin öljyä tuli keinuille valumalla eli ok?Uskaltaako käynnistää?
porakoneella niin öljyä tuli keinuille valumalla eli ok?Uskaltaako käynnistää?
Re: Öljynpumppaus asiaa
Pyöritithän vastapäivään? Ovathan kaikki tarvittavat öljykanavien tulpat paikallaan?
Kyllä vastapäivään.öljykanavien tulpista en ole varma,itse en ole laittanut yhtäkään...alakerta tuli minulle muuten koottuna,paitsiSamiM kirjoitti:Pyöritithän vastapäivään? Ovathan kaikki tarvittavat öljykanavien tulpat paikallaan?
öljypumpun laitoin itse.
Kone on makitan 18v akkuporakone.Pystyykö millään tarkastaan öljynpainekelloa,että onko hajalla...?kaara91 kirjoitti:Paljonko porakoneessa on kierroksia. Paineennousun vaikutuksesta porakone ryytyy, ja veikkaan että täysille paineille ei välttämättä heikkotehoinen kone edes riitä. Kyllä pitäisi näkyä ehdottomasti myös painemittarissa. Älä käynnistä ennen kuin olet varma asiasta.
Päästin paineilmaa,ei mitään värähdystäkään mittarissa.Huomenna öljykello ostoksille.Toivotaan että menee näin pienellä.kaara91 kirjoitti:Esim. paineilmalla, kun otat sen irti koneesta ja puhallat ilmaa reiästä virrat päällä. Pitäisi mittarin nousta samoin kun öljylläkin. Jos on mahdollista, voit laittaa vielä säädettävän paineensäätimen ulkoisella mekaanisella mittarilla väliin, niin voit tarkastaa mittarisi oikeellisuuden. Eli rakentaa simulaattori öljykellolle.
- FaikkuFB
- Aktiivi
- Auto: Valepukuinen Fairlane, Mustang FB 1969
Ja sähkömittarilla pitää tietty olla sitten virtakin "päällä".
Maadoitin kyllä ja virtakin oli.Niemensivulta tulee varmaankin huomenna uus kello ja öljypumpunkäyttöakseli(on vähäsen kulumaa).menee kuulemma spiraalille helposti toi akseli...
Eikä tuota ensimmäistäkään.kaara91 kirjoitti:Näitä loppuja ei varmaankaan ole tarkoitettu irvailumielessä. Ajatuksissaan ja väsyneenä itsekkin olen törmännyt aivan vastaaviin hölmöilyihin. Joku selvä asia unohtuu helposti kiireessä osaavalle yhtäkuin aloittelevallekin ruuvaajalle.
Uusi kello paikoillaan ja nyt nousee paineet.
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Auto: Autoton
Kuullostaa lupaavalta. Joko purit vanhan ja löysit vikaa?
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
en oo purkanu.En oo varma hajosko siinä,kun matalalta tipahti betonilattialle(n.polvenkorkeudelta)Firebolt kirjoitti:Kuullostaa lupaavalta. Joko purit vanhan ja löysit vikaa?