Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Galaxie61 kirjoitti:mä osallistun sitten joskus myöhemmin. pidää laihduttaa ensin ajoneuvoa. siis hommata kevyempi koppa.
erästä osamyyjää lainaten " tee kilpa-auto ja lakkaa hajottamasta osia ton monen tonnin valaan kanssa."
Ehdotus: Fairlane -64 Thunderbolt. Ehkä replica kun originaalit taitaa olla kiven alla. Ei taida kyllä 429 upota Faikun nokalle helpolla.
En kyllä ole tarkemmin tietoinen FE / 385 sarjan mottien kokoeroista mutta eipä se 427:kaan Thunderbolttiin helpolla uponnut.
Onhan sulla Galaxiesta jo Thunderbolt skooppi valmiina
samaan reikään nuo koneet mahtuis. lopputulos olis enemmän kun sopiva.
mutta katsastusinsinööri ei siihen leimaa anna.
kiven alla oleminen ei niin haittaa vaan niitten hinta
tuohon ei ihan pysty
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Ahti kirjoitti:Falcon tuntui jäävän suunnilleen ehjäksi dynosession ja Hyvinkään lentokenttäsudittelujen jäljiltä, joten kai sen vois tulla rikkomaan Alastarolle..
Unohtui ja olis jääny väliin muutenkin toi hyvingään juttu. Mihin aikaan sai sudittua??
12,0/195 60ft yli 2s
Ajamalla kisoihin ja pois.
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Galaxie61 kirjoitti:mä osallistun sitten joskus myöhemmin. pidää laihduttaa ensin ajoneuvoa. siis hommata kevyempi koppa.
erästä osamyyjää lainaten " tee kilpa-auto ja lakkaa hajottamasta osia ton monen tonnin valaan kanssa."
Mulla ei ole ongelmana niinkään paino, vaan se ettei tohon taksiin saa mitään valmiina esim. kohtuulisia peltisarjoja.
Mielessä käyny myydä toi rullaavana ja siirtää tekniikka voksiin
Mustang GT -96
Chevy Business Coupe -41
Ilosestihan se liikkuu! Kunnioitettavaa 12s.n autolla, ajamalla paikalle. Tohon olen itekkin pyrkinyt, jäänyt siitä kymmenyksen verran, toistaiseksi. Natikoissa, toivottavasti, pääsee taas yrittämään kahdentoista puolelle!
Jaa-a saapas nähdä pääsenkö osallistumaan kilpailijana tämävuotiseen nuorten sävellahjaan...Ford 2d Fairmont henkilöauto odottaa vaihteiston poisottoa ja mahdollisesti uutta kardaania
Ahti kirjoitti:Falcon tuntui jäävän suunnilleen ehjäksi dynosession ja Hyvinkään lentokenttäsudittelujen jäljiltä, joten kai sen vois tulla rikkomaan Alastarolle..
Unohtui ja olis jääny väliin muutenkin toi hyvingään juttu. Mihin aikaan sai sudittua??
12,0/195 60ft yli 2s
Ajamalla kisoihin ja pois.
No niin siellä alkaa olla tehot alueella loppunopeuden perusteella
No niin siellä alkaa olla tehot alueella loppunopeuden perusteella [/quote]
Hrmm..joo mottidyno näytti suunnilleen tavoiteltuja lukuja mutta ei niistä täällä kehtaa huudella.
Paljon on vielä tehtävää tuossa mm. ventt.koneistoa pitää muokata, kaasaria rukata, sarjat on huonot, putkisto ahdas jne..mutta mun mielestä toi "viilaaminen" on melkeen parasta koko harrastuksessa.
Mustang GT -96
Chevy Business Coupe -41
viime kesänä meni 17 autoa alle 13, sovitaanko että tänä vuonna on lisää? Itellä tavoitteena parantaa tuota toissa vuotista 11.99.aikaa, mutta katotaan ny. Rata ajossa tavoite olis että pääsis ajaan ahjiä kierroksia ja pääsis rataan sisään. Viime vuonna sai kaksi ehjää kierrosta tekniikka murheilta.
Sviddu, 11 päivää natikoihin. Vielä pitää paljon tehdä...
T: "kiihdytys ajo vastaava" antti nieminen
Kypäristä senverran että kiihdytyksessä ja rata-ajossa kypärä vaaditaan. Hyväksyntöjä ei varmaan kukaan ehdi katsastaa
mutta oma päähän sinne kypärään sisälle tulee. Burniksessa ja slalomissa on kelvannut Jofakin omalla vastuulla.
Tänävuonna pitää katsoa keliolosuhteet kun slalom on ajatus vetäistä samalla paikalla kuin viimevuonna nouseeko nopeus
liian suureksi joissain kohtaa. No saahan sinne hidastuskartioita jarruttaan. Summasummaarum kypärän puutteen vuoksi
ei Todellakaan kannata jäädä pois koska lainakypäriä on varmaan tarjolla esim. allekirjoittaneelta kun ei ole ajovuoro.