1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

AC919
Hiljaisempi
Viestit: 8
Liittynyt: 22 Maalis 2009, 21:42
Auto: Ford Mustang HT '65

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja AC919 »

Onhan se hemmetin pieni kone, hävettää ihan käynnistää julkisilla paikoilla...toista se on jos olis oikeen kutoskone nokalla
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja Fastback »

AC919 kirjoitti:Onhan se hemmetin pieni kone, hävettää ihan käynnistää julkisilla paikoilla...toista se on jos olis oikeen kutoskone nokalla
Moottorin iskutilavuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa luokitellaanko se pikkulohkoksi vai isolohkoksi. 390, 352 cid ovat isolohkoja, 400 cid ei ole isolohko. Se on vallan mahtava pikkulohko oikein prepattuna. Turhaan vedät hernareita jos oikaistaan luuloja. Jos hävetää niin siihen on helppoja parannuskeinoja olemassa.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Ei mua ainakaa kertaakaa oo hävettäny käynnistää kutosta julkisilla paikoilla, mut mulla onki käyttöauto, verrattavissa avensikseen :nenu:

Ei sillä ettäkö iso pikkulohko olis pientä isolohkoa parempi tai huonompi, sen saavat selittää ne jotka asiasta jotain tietävät.
Hieno toi laitos kuitenki on, eikä näytä isolohkomiehiäkää kuutiotuumat haittaavan! :peukku:
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Vastaa Viestiin