1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Valvoja: Ville K
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Onhan se hemmetin pieni kone, hävettää ihan käynnistää julkisilla paikoilla...toista se on jos olis oikeen kutoskone nokalla
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Moottorin iskutilavuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa luokitellaanko se pikkulohkoksi vai isolohkoksi. 390, 352 cid ovat isolohkoja, 400 cid ei ole isolohko. Se on vallan mahtava pikkulohko oikein prepattuna. Turhaan vedät hernareita jos oikaistaan luuloja. Jos hävetää niin siihen on helppoja parannuskeinoja olemassa.AC919 kirjoitti:Onhan se hemmetin pieni kone, hävettää ihan käynnistää julkisilla paikoilla...toista se on jos olis oikeen kutoskone nokalla
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Ei mua ainakaa kertaakaa oo hävettäny käynnistää kutosta julkisilla paikoilla, mut mulla onki käyttöauto, verrattavissa avensikseen
Ei sillä ettäkö iso pikkulohko olis pientä isolohkoa parempi tai huonompi, sen saavat selittää ne jotka asiasta jotain tietävät.
Hieno toi laitos kuitenki on, eikä näytä isolohkomiehiäkää kuutiotuumat haittaavan!

Ei sillä ettäkö iso pikkulohko olis pientä isolohkoa parempi tai huonompi, sen saavat selittää ne jotka asiasta jotain tietävät.
Hieno toi laitos kuitenki on, eikä näytä isolohkomiehiäkää kuutiotuumat haittaavan!

-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.