Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Tänään tuli vähän purettua tota konetta ja sieltä löyty svo rulla vipat, GT 40 imusarja, ford motorsport peltisarjat + muita svo:n osia.
Kansista ei vielä selvinnyt että onko GT 40:sen rauta kannet. Onkos noissa GT:n rauta kansissa jotain tunnus merkkiä mistä tietäis ne?
Mussen päästöt on EURO3 ja Jeepin taas EURO2 sillä meinasin jos tosta vois raapii noi saastelaitteet huitsin nevadaan
Jossain musse lehdessä oli just juttua noista kansista ja muistaakseni siinä sanottiin että se GT-40 lukee vissiin jossain kannen päällä kun avaa kopat pois!
Topias74 kirjoitti:Jossain musse lehdessä oli just juttua noista kansista ja muistaakseni siinä sanottiin että se GT-40 lukee vissiin jossain kannen päällä kun avaa kopat pois!
1993 Cobra -- 235 HP
Same cast pistons as 5.0 H.O.
Cast iron GT-40 heads
Shorter duration, higher lift camshaft
1.72:1 ratio rocker arms
Cast aluminum GT-40 style intake
65 mm throttle body, 24 lbs-hr injectors, 70mm mass air meter
Special type exhaust manifolds
Specially programmed EEC-IV
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
lainataas vanhaa topikkia..
osat mitä löytyy nyt on:
306, gt40 portatut rautakannet, 2030 cranen nokka ,1.6 vipat, CAI, edelbrockin imari, sarjat ja putkisto ja mitä vielä.. takomännät ja nyt laitetaan uudet laakerit koneeseen ja männänrenkaat.. mutta mitäs tälläsestä kombosta vois kehkeytyä voimaa? yli 300 hp koneesta???
budjetti ei anna myöten mutta rajumpi nokka ja afr kannet houkuttas
Mulla olis sulle uudet Crane 1,7 alurullakeinut ja uusi 30 % pienempi kampiakselin hihnapyörä. Osat 2012 vuosimallia ja aivan 100 % priimaa.Pulttaa kiinni.
280 €.
Sulla on tossa jo melko hyvä combo. Noilla 1,7 vipoilla ja pienemmällä hihnapyörällä arvioni on 310-320 heppaa.
Toi nokkahan on niin kiltti että sillä ei huipputehoihin päästä( 216 /220 astetta 0.050" muistaakseni), mutta toisaalta sitten ajettavaa vääntöä löytyy myös ala- ja keskialueelta.
kannet tuli mittauksesta ja virtaa n.400hp.. pannaan näillä rojuilla nyt kasaan ja toi nykyinen nokka on hyvä noiden kaasujen kanssa.
kattellaan sitten talvella mitä tehdään jos tehdään
konetehossa kun pääsis tonne 330-340 paikkeille ni olis jepa.. mulla on hyvät 1.6 vipat ja underdrive pulleyt löytyy