Jakopäästä

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
SR 70
Aktiivi
Viestit: 108
Liittynyt: 20 Syys 2004, 15:05

Jakopäästä

Viesti Kirjoittaja SR 70 »

Mikä on originellin 351W jakopään kestävyys loivaa virimyllyä ajatellen. Eli pärjääkö alkuperäisellä 2-rivisellä vai onko syytä hakea vahvempaa tavaraa vauhtikaupasta. Nokka on 220 ast .50 nostolla ja jousien aukiolopaine luokkaa 260 . Suosituksia?
Avatar
KooKoo
Aktiivi
Viestit: 137
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mercury Cougar 501 -68
Paikkakunta: Kauhajoki

Viesti Kirjoittaja KooKoo »

kyllähän se originaalikin kestää, mutta käytetyssä on ketju tahtonut ainakin jonkin verran venyä...... jos konetta teet, laita cloyesin sarja, simppeleimmässäkin on pieni säätömahdollisuus, -4, 0, +4, eikä tuo hintakaan liene tänä päivänä mahdottomia. ...
SR 70
Aktiivi
Viestit: 108
Liittynyt: 20 Syys 2004, 15:05

Viesti Kirjoittaja SR 70 »

Onko näin että full roller jakopään ketjuissa ovat ketjun lenkit saumattomia ja venyminen on vähäisempää, alkuperäisessä näkyy olevan saumat lenkeissä.
Avatar
KooKoo
Aktiivi
Viestit: 137
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mercury Cougar 501 -68
Paikkakunta: Kauhajoki

Viesti Kirjoittaja KooKoo »

jäi sitten eilen illalla tallissa tsekkaamatta tuo True Rolleri, mutta uskoisin sen joka tapauksessa olevan rakenteeltaan vahvempi kuin alkuperäinen, käytetäänhän sitä rullakeppien ja tylyjen venajousienkin kanssa.......
Vastaa Viestiin