Turun -71 mach
Valvoja: Ville K
Turun -71 mach
Tunteeko joku auton? JUR-96 päällisin puolin nytti siistiltä..
Vieraat ja muut anonyymit: mä kerron - se auto on oikeesti Foordi, ja vieläpä monta vuosikymmentä vanha. Vie hirveesti pensaa ja tokkopa siinä on ees airbagejä.Vieras kirjoitti:Mikä piiloitettu miina kätkeytyy Spinnerin niin kovasti kehumaan Mach 1:een?Anonymous kirjoitti:Jos tarkoitat sitä punaista 351 cobra jettiä, niin älä ainakaan usko mitään mitä auton nykyinen omistaja sanoo...
Siis ei sillä että se auto olisi välttämättä "yllätys", vaan muuten...
My Point: Jos ette rekisteröidy, niin noi kommentit on yhtä hyödyllisiä kuin Motor Up -töhnä.
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Resto-Mod 1968 GT Convertible
- Vee8
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
MITÄ?? Eikö motoruppi toimikaan?? Taidan sitten siirtyä takaisin sahanpuruajakopäässä-menettelyyn ton OHOC-koneen kanssa...
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
------Ford Mustang Mach-E------
------Ford Mustang Mach-E------
- Drummer
- Mega-addikti
- Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Turun -71 mach
Tunteepa hyvinnii. '71 351 2V Cliivilandilla, jatkona AOD ja ysituumainen, asiallinen käyttökunto... (Kylkiäisinä ÄFÄMÄXÄ-loota)
Jaa mistäkö tiiän? Ka siitäpä tiiän kun mulla on sille uus talli Ristiinassa ja paperit taskussa
Reilut kakskyt vuotta oon Mach Ykkösen perään kuolannu, ja nyt sattui kohdalle. Nytpä vain suolattomia kelejä ootellaan että saadaan Poni omin kavioin kotio
Memberimaksunkin pistin jo Clubin tilille, joten tehkeehän tilloo, kai sinne vielä yks joukkoon mahtuu...
Jaa mistäkö tiiän? Ka siitäpä tiiän kun mulla on sille uus talli Ristiinassa ja paperit taskussa

Reilut kakskyt vuotta oon Mach Ykkösen perään kuolannu, ja nyt sattui kohdalle. Nytpä vain suolattomia kelejä ootellaan että saadaan Poni omin kavioin kotio

Memberimaksunkin pistin jo Clubin tilille, joten tehkeehän tilloo, kai sinne vielä yks joukkoon mahtuu...
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
Good luck. Ja avataresta päätellen saatiin lisää soittajia porukkaan.
T. MusicMan Sterling.
T. MusicMan Sterling.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.