Ja mites tuo turbiinilukko, kun sitäkin sitkeästi pitää päällä vaikka voisi olla jo irti. Hipaisu jarruun kyllä irrottaa heti ja meno reipastuu.
AOD-E:n laiska "kickdown"
- Anagonda67
- Aktiivi
- Viestit: 109
- Liittynyt: 23 Heinä 2007, 11:04
- Auto: Mustang Convertible -95 3.8+AODE (joka tällä hetkellä sähköisesti ohjattu C4)
- Paikkakunta: Karkkila
AOD-E:n laiska "kickdown"
Onko mitään tehtävissä helposti??? Vai kuuluuko samaan kastiin kuin laiskat vaihdot alaspäin normaaliajossa=loota loppuun kulunut... Onkos sille kicdownille jossain katkaisija?? Kun sähköisesti ohjattu ilmeisesti. Menee meinaan sekuntteja ennen kuin vaihtaa pienemmällä vaikka lusikka pohjassa, nopeudesta riippumatta. 
Ja mites tuo turbiinilukko, kun sitäkin sitkeästi pitää päällä vaikka voisi olla jo irti. Hipaisu jarruun kyllä irrottaa heti ja meno reipastuu.
Ja mites tuo turbiinilukko, kun sitäkin sitkeästi pitää päällä vaikka voisi olla jo irti. Hipaisu jarruun kyllä irrottaa heti ja meno reipastuu.
Mustang Covertible 3.8 -95
Tempo 2.3 GL -91 "rotisko"
Duster 1.5 dCi -10
"Six Power Forever"
Tempo 2.3 GL -91 "rotisko"
Duster 1.5 dCi -10
"Six Power Forever"
Re: AOD-E:n laiska "kickdown"
Kickdownin toimintanopeuteen vaikuttavat suoraan vaihteiden kytkemisnopeudet. Eli venttiilikoneistossa virtausta rajoittavien reikien suurennos auttaa, jolloin kytkeytyminen on nopeampaa. Käytännössä vastaa siis shift kit -tyyppisten muutosten tekemistä. Katkaisijaa ei ole, vaan ECM ottaa kaasunasentoanturilta tiedon kuormitustilanteesta ja ohjaa sen perusteella ohjelmansa mukaisesti vaihtamishetkiä.
Vakio-ohjelmointi, sekä koneistossa että ohjelmassa on laiskanpuoleinen ja taloudellisuuteen ja mukavuuteen painottuva, joista johtuu laiska käytös. Tässä ECM-ohjelman muutoksilla saisi virkeyttä aikaan. Käytä, jos et jo käytä, taajama-ajossa ylivaihteen estonappia OD OFF, jolloin moottori on paremmin vääntöalueella, kun käyttää korkeintaan kolmosta.
Vakio-ohjelmointi, sekä koneistossa että ohjelmassa on laiskanpuoleinen ja taloudellisuuteen ja mukavuuteen painottuva, joista johtuu laiska käytös. Tässä ECM-ohjelman muutoksilla saisi virkeyttä aikaan. Käytä, jos et jo käytä, taajama-ajossa ylivaihteen estonappia OD OFF, jolloin moottori on paremmin vääntöalueella, kun käyttää korkeintaan kolmosta.
- Anagonda67
- Aktiivi
- Viestit: 109
- Liittynyt: 23 Heinä 2007, 11:04
- Auto: Mustang Convertible -95 3.8+AODE (joka tällä hetkellä sähköisesti ohjattu C4)
- Paikkakunta: Karkkila
Re: AOD-E:n laiska "kickdown"
No, siis mullaha on 3 vaihteinen AOD-E
Eli aina OD napilla pois pelistä... Se kun on risa (luistaa holtittomasti loodan lämmettyä) Ahaa, siis kasuläpän asentoanturi, pitää tarkistaa siis että ko säädin on säädöissään ja että ylipäätään läppä aukeaa täysin kun lapun lattiaan lyö
.
Mustang Covertible 3.8 -95
Tempo 2.3 GL -91 "rotisko"
Duster 1.5 dCi -10
"Six Power Forever"
Tempo 2.3 GL -91 "rotisko"
Duster 1.5 dCi -10
"Six Power Forever"