V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koossa

Ratapäivät ja muut race-henkiset tapahtumat.

Valvoja: Ville K

Alueen säännöt
Rata-Reinojen ihan oma kalenteri ja keskustelualue race-henkisistä tapahtumista.
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

kaara91 kirjoitti:Jep pesua vaille valmis.
http://3.bp.blogspot.com/_110wcPq1TEY/T ... 001234.jpg
Selkee sexsex!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Futurage
Addikti
Viestit: 496
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 23:35
Paikkakunta: Tampere

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Futurage »

Fastback kirjoitti:
Futurage kirjoitti:Äkkiäkös hommaat tilalle aavikkomurikan, sellaisen hinta on about 300-500 € 2,75 välityksellä.Lukosta ei ole mitään hyötyä tässä hommassa.Veikkaan tietäväni paikan mistä ko murikka löytyy, mulla ei tällä hetkellä ole yhtään kotona.
Noin minäkin olen aina ajatellut, kunnes ajoin juuri Galaxie61:n perässä kun siitä hajosi vetari. Se poltti rengasta toiselta puolelta aivan pölhön lailla ja piirsi pitkäääää raitaa vaikka yritti ajaa normaalisti. Jos meinataan ajaa eikä vain vetää 500 metrin lakuraitaa niin lukko tarvitaan. Galaxie61 tuntee "keisarin", niin hänen Chevelle veti 400 metriä lakua Alastaron vartin suoralle kun testasi jämäosista tehdyn 454 cid tehoreserviä avoimella tasauspyörästöllä.

Jos on voimaa niin lukko tarvitaan. Jos ei tarvita lukkoa niin ei ole voimaa. Kyllä se muuten on aika hyssyttelyä. Näin se on kun on voimaa. Asia korostuu harvalla perävälityksellä.
Joo joo..totta kai lukko tarvitaan normaalisti tehokkaassa autossa mutta kyllä tässä kisassa pärjää ihan hyvin ilmankin.Eihän kai muuten vanhoissa 60-luvun nascar-vehkeissäkään ollut kai lukkoja..ainakin olen useasti lukenut " 2.75 open super speedway differentialista" tms.

Tässä mailin kiihdytyksessä ei ns.60 jalan ajalla ole mitään merkitystä.Edes varttimaililla ei ole sillä ole loppunopeuden kannalta merkitystä.Useinkaan paras aika ja suurin loppunopeus eivät tapahdu samassa lähdössä. Kiihtyvyyden paradoksi on siinä, että mitä nopeammin auto kiihtyy, sitä vähemmän sillä on aikaa kiihtyä !

Hallin maililla ne 2 kpl 330kmh ajanutta Corvettea ottivat lähdön ihan rauhallisesti sutimatta ja vasta kai nelosella löivät kaasun pohjaan.

Eri asia on revittää suurella teholla lukottomalla perällä, siinä saattaa tasauspyörästö ottaa itseensä, lähinnä kai suurten pyörimisnopeuksien ja siitä johtuvan puutteellisen voitelun takia, ja vetoakselikin saattaa katketa.
Mutta toi Fastbackin mainitsema vetarin katkeaminenhan johtui spoolista ja ohuista vetareista, ei siitä että lukko puuttui, "lukko"ei luistanut kaarreajossa.
Tässä(kin kröhöm vaan)voin puhua kokemuksen rintaäänellä...Ford Natikoissa 1990 Uudessakaupungissa katkaisin -66 Fairlane STW 460:stä vetarin lähtöviivalla juurikin liian tiukaksi shimmatusta lukosta johtuen. Ja joo, auto menee sen jälkeen ihan typeräksi ajaa, sutii kuin ajaisit jäällä, pedaalia puoleenväliin satasessa niin auto ei kiihdy mihinkään vaan toinen rengas savuaa vaan...kiva ohittaa maantiellä kuin koko ohitettava letka peittyy savuun. Tilanne EI ole sama kuin ajaisit lukottomalla autolla, vaan koko tasauspyörästön toimintatapa muuttuu aivan hoopoksi ( kiva sana toi hoopo muuten). :D
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
Avatar
Futurage
Addikti
Viestit: 496
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 23:35
Paikkakunta: Tampere

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Futurage »

No niin, nyt on 10 auton porukka täynnä.Ilkka lähtee -61 Galaxiellaan myös mukaan...siinä on avensisskodarahvas ihmeissään kun tunnelramilla varustettu 429 oikoo koipiaan 7000 pannussa :evil:
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

kaara91 kirjoitti:Tää on hyvä paikka näyttää mihin auto pystyy kun siinä on riittävästi tehoa. Nyt ei ole kysymys vartin ajasta vaan vartilla saavutetusta loppunopeudesta. Sen vartin jälkeen lukolla ei ole enää merkitystä ellei autossa ole tolkuttomasti tehoa. Ja jos se sutii niin alusta on pielessä. Kuinka moni kerholainen ajaa 400m päässä vielä vajaalla kaasulla. Vai meinaatteko että vielä piirtää pelkällä kaasulla 200km tuntumassa. Siinä on matkaa vielä kiihdyttää reilu kilometri. Kyllä tässä lajissa teho ja aerodynamiikka merkitsee eniten ja pidolla ei ole enää mitään merkitystä.
Tää tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että jos vartin loppunopeus on pieni ja aika hyvä, tehoa ei ole tarpeeksi. Lähtöpidosta tässä ei tosiaankaan ole kyse.
Esimerkiksi moottoripyörillä hyvän loppunopeuden ehdoton edellytys on hyvät aerodynaamiset katteet, muuten homma ei pelitä.
Pienellä ilmanvastuskertoimella ja suurella teholla rupee olemaan suurempi vaikutus kuin kaikella muulla tekniikalla.

jos sä mulle puhut niin kaikkihan mun autossa on vitullaan. silti se on ihan mukava ajella :mrgreen:
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

kaara91 kirjoitti:Mä en sun autosta puhu enkä tiedä mikä siinä on vituillaan, mutta näillä faktoilla yleisesti se 200 mailin lippis lähtee. Duunikaverin pojalla on katupyörällä prätkäpuolelta. Meni vielä pari kilsaa ylikin. Monellako kerholaisella on tämä lippis.
vai vielä faktoja ja lippiksiä :lol:
no mulle on ihan sama mitä pojat päähänsä laittaa. mä laitan kypärän (jos on pakko) ja hyvä jos pääsis edes sen 200km/h.
autossa ei omasta mielestä ole mitään vitullaan, joittenkin toisten mielestä on. :nenu:
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Fastback »

kaara91 kirjoitti:Duunikaverin pojalla on katupyörällä prätkäpuolelta. Meni vielä pari kilsaa ylikin. Monellako kerholaisella on tämä lippis.
Kemissäkin yksi kaveri ajoi pari kilsaa yli ja päätyi lentokentän valotauluihin - loppui Kemin huippunopeus päivät siihen. Tämä oli päivän mauttomuus.

Kerhossamme taitaa olla parikin jamppaa tai "gimmaa" kenellä on 200mph rikottuna prätkällä. Se siitä, pidetään mopot poissa täältä. Mopot jos karsii pois, niin jäljelle ei jää kuin Korpelan Turbo Mach, joten jätetään moottoripyörät ulos tästä keskustelusta - sillä siitä ei seuraa kuin loputon suo. Täällä aiheellinen kysymys olisi, että moniko on rikkonut 200 mph autolla? Hiljaista taitaa olla.

Aiemmin viittaamani "keisarin" 454 chevelle poltti kumia 400 metriä. Siinä oli ehjä tasauspyörästö, kyyti oli aina kuin jäällä olisi ajanut. 80 kmh, kaasu pohjaan, glide tiputti ykkösen silmään ja seurasi välitön burnoutti. Mutta se siitä aiheesta. 1600 metriä on pitkä matka kiihdyttää ja Hallissa asiaa auttaa loivahko alamäki loppupuolella.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

tuli mieleen se lippisvirittäjä tuolta moottoripuolen jutuista :mrgreen:
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

kaara91 kirjoitti:Onks toi nenästä pudonnut herne toi hymiö. Relaks pojat. Sanoinpahan vaan, että tuossa loppuu monen tehot ja rahkeet. Näitä kirjoituksia ei ollu kohdistettu kehenkään, totesin vaan tosiasioita, mutta näytti silti hyvin tehoavan.
tehoavan mihin ?
tunnen minäki tyyppejä jotka on menny kovaa. jopa lentokoneella.
just pääsin kehumasta että olen tyytyväinen jos edes ton 200 km/h sais rikki.
loput puhkumiset voit jättä sitten paikanpäälle jos olet tulossa tapahtumaan.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Avatar
Futurage
Addikti
Viestit: 496
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 23:35
Paikkakunta: Tampere

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Futurage »

Fastback kirjoitti:
kaara91 kirjoitti:Duunikaverin pojalla on katupyörällä prätkäpuolelta. Meni vielä pari kilsaa ylikin. Monellako kerholaisella on tämä lippis.
Kemissäkin yksi kaveri ajoi pari kilsaa yli ja päätyi lentokentän valotauluihin - loppui Kemin huippunopeus päivät siihen. Tämä oli päivän mauttomuus.

Kerhossamme taitaa olla parikin jamppaa tai "gimmaa" kenellä on 200mph rikottuna prätkällä. Se siitä, pidetään mopot poissa täältä. Mopot jos karsii pois, niin jäljelle ei jää kuin Korpelan Turbo Mach, joten jätetään moottoripyörät ulos tästä keskustelusta - sillä siitä ei seuraa kuin loputon suo. Täällä aiheellinen kysymys olisi, että moniko on rikkonut 200 mph autolla? Hiljaista taitaa olla.

Aiemmin viittaamani "keisarin" 454 chevelle poltti kumia 400 metriä. Siinä oli ehjä tasauspyörästö, kyyti oli aina kuin jäällä olisi ajanut. 80 kmh, kaasu pohjaan, glide tiputti ykkösen silmään ja seurasi välitön burnoutti. Mutta se siitä aiheesta. 1600 metriä on pitkä matka kiihdyttää ja Hallissa asiaa auttaa loivahko alamäki loppupuolella.

No joo, kyllä Futurakin joskus kevätviileillä lähti moottoritiellä satasesta kolmosella sutimaan vaikka lukko piti. Mut but - eikös tää topikki lähtenyt siitä tarvitaanko seisovalla maililla välttämättä kokeilumielessä lukkoa ja mielipteeni on että ei edelleenkään tarvita...Keisarin Tsevelle saattaa tosin olla poikkeus säännöstä jos siinä on NIIN paljon tehoa että aina sutii nopeudesta riippumatta :shock:
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

Futurage kirjoitti:
Fastback kirjoitti:
kaara91 kirjoitti:Duunikaverin pojalla on katupyörällä prätkäpuolelta. Meni vielä pari kilsaa ylikin. Monellako kerholaisella on tämä lippis.
Kemissäkin yksi kaveri ajoi pari kilsaa yli ja päätyi lentokentän valotauluihin - loppui Kemin huippunopeus päivät siihen. Tämä oli päivän mauttomuus.

Kerhossamme taitaa olla parikin jamppaa tai "gimmaa" kenellä on 200mph rikottuna prätkällä. Se siitä, pidetään mopot poissa täältä. Mopot jos karsii pois, niin jäljelle ei jää kuin Korpelan Turbo Mach, joten jätetään moottoripyörät ulos tästä keskustelusta - sillä siitä ei seuraa kuin loputon suo. Täällä aiheellinen kysymys olisi, että moniko on rikkonut 200 mph autolla? Hiljaista taitaa olla.

Aiemmin viittaamani "keisarin" 454 chevelle poltti kumia 400 metriä. Siinä oli ehjä tasauspyörästö, kyyti oli aina kuin jäällä olisi ajanut. 80 kmh, kaasu pohjaan, glide tiputti ykkösen silmään ja seurasi välitön burnoutti. Mutta se siitä aiheesta. 1600 metriä on pitkä matka kiihdyttää ja Hallissa asiaa auttaa loivahko alamäki loppupuolella.

No joo, kyllä Futurakin joskus kevätviileillä lähti moottoritiellä satasesta kolmosella sutimaan vaikka lukko piti. Mut but - eikös tää topikki lähtenyt siitä tarvitaanko seisovalla maililla välttämättä kokeilumielessä lukkoa ja mielipteeni on että ei edelleenkään tarvita...Keisarin Tsevelle saattaa tosin olla poikkeus säännöstä jos siinä on NIIN paljon tehoa että aina sutii nopeudesta riippumatta :shock:
ei kun ilman lukkoa jollain 185 leveällä renkaalla.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

ovien ja luukkujen saumat hidastaa autoa, se on tiedossa.
mutta mahtaako teippaamisesta olla mitään hyötyä jos ilmanvastus autolla on muutenki tiiliskiven luokkaa ?
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Fastback »



Tuosta ottamaan mallia. Olen kyllä yleensä sitä mieltä että aerodynamiikka on vajaatehoisten komplekseja, mutta 300kmh paremmalla puolen alkaa aerodynamisillä ominaisuuksilla saavuttamaan selkeitä hyötyjä. Linkin Ford GT työnsi 407 kmh seisovalla maililla. Taitaa olla edelleen maailman ennätys. Piskuinen moottori on tuplaturbottu ja ilokaasutettu. Silloin kun nopeutta on +300 kmh ja pykälletään isompaa niin ei kierroslukumittari heilahda heti punarajalle vaan sen kestää nousta ja tämä tarkoittaa sitä etteivät turbot pääse nopeasti alueelle jolla ne tuottavat tarpeeksi ahtoa. Tätä "välikuolemaa" autetaan ilokaasulla, ilokaasu tuo vääntöä lisää ja huippunopeudetta kun ajetaan niin vääntöä täytyy olla.

Jos olisi taloudellisesti riippumaton ja paalua työntää vaikka suohon, niin olisi oikein kivaa rakentaa yksi katiska vain ja ainoastaan tuohon mailin hupailuun. Ehkäpä joku päivä.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Futurage kirjoitti:Seuraavanlainen tiimi lähtee Halliin tukistamaan turpaan kanssakilpailijoita 8) :

Taisto Rajala 1965 HT 347 ( 5,7) + 5 speed

Janne Mäki-Petäjä 1969 Sportsroof 408 ( 6,7 )+6 speed.

Jari Pentinmäki 1971 Sportsroof 460 ( 7,5 )+ 5 speed.

Kimmo Eiranen 1965 Fastback 347 ( 5,7 )+ 5 speed.

Juha Pokkinen 2005 Roush Stage 3 4,6 Supercharged + 6 speed

Mika Kosola 1996 Cobra 4,6 Supercharged+ 6 speed

Kari Mäkilä 2012 Super Snake 5,4 Supercharged ( 3,4 l Kenne-Bell ) + 6 speed

Timo Korpela 1973 Sportsroof 4,6 twin turbocharged + automatic 3 speed C4

Ville Sievers 1980 Fairmont Futura 408 (6,7) + 6 speed

Ilkka Hämäläinen 1961 Galaxie 429+ 4 speed ( ja tunnel ram.)


Teholukemat pitäisi olla kaikilla olla laitteilla vähintään x00 heppaa joten eiköhän muutama F-Body Clubilainen Camaro/Firebird jääne taakse :roll:

Mökki siis varattu koko viikonlopuksi, siinä on "virallista tilaa" kai 7:lle mutta enemmänkin mahtunee.

Osallistuminen maksaa 20+20 euroa. V8 Summermeetti 20 ja Halli 20 e. Summermeetin lipulla saa osallistumisen koko viikonloppuun, bändejä ym.

Virallinen ilmoittautuminen alkaa V8 Meetin sivuilla 18.4 joten olemme saaneet varaslähdön epävirallisella FMOC-varauksella.Varaus on 10 autolle joten ennakkovarausporukkaan mahtuu vielä 1 nopein lisäilmoittautuja. Ilmo S.epäili että Harri Rovanperä saattaisi osallistua , ajettiin silloin 2009 molemmat 267 kmh.
Onko laitteet jo kunnossa? :roll:
-Jukka-
Avatar
CFR-759
Aina äänessä
Viestit: 1551
Liittynyt: 18 Helmi 2005, 17:25
Auto: Mustang FB -65
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
MB 200 W110 -66
Paikkakunta: Tampere

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja CFR-759 »

Näistä odotan erityisesti Taiston ja Eirasen Kimmon suoritusta. Heillä lähelle samaa kombinaatiota kuin omassa 65:ssa.
Vaan mikähän on perävälitys / 5:n välitys Taistolla ja Kimmolla? CFR:ssä on 3,89 perä ja 5:n 0,64. Ihan vertailuna vain.
Toki unohtamatta muitakaan. Esim. Mäkilän Karin Super Snakea. Siltähän pitäisi odottaa hyviä lukemia.
Toivottavasti laitteet on kunnossa vaikka esim. tais olla Juhalla kytkimen luisto-ongelmia. Itse en pääse kun olen matkoilla.
Vaan ilman muutoksia (CYR-) on turha tulla yrittämään enempää. Ja tuoreempi kalusto on rajoitettu 250 km/h.
Toivotaan että keli suo hyviä lukemia kaikille! Ja että laitteet käy ja kukkuu että saatte hyviä lukemia tauluun.
Mustang Fastback 1965 - 2015
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
Avatar
Futurage
Addikti
Viestit: 496
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 23:35
Paikkakunta: Tampere

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Futurage »

Jukka kirjoitti:
Futurage kirjoitti:Seuraavanlainen tiimi lähtee Halliin tukistamaan turpaan kanssakilpailijoita 8) :

Taisto Rajala 1965 HT 347 ( 5,7) + 5 speed

Janne Mäki-Petäjä 1969 Sportsroof 408 ( 6,7 )+6 speed.

Jari Pentinmäki 1971 Sportsroof 460 ( 7,5 )+ 5 speed.

Kimmo Eiranen 1965 Fastback 347 ( 5,7 )+ 5 speed.

Juha Pokkinen 2005 Roush Stage 3 4,6 Supercharged + 6 speed

Mika Kosola 1996 Cobra 4,6 Supercharged+ 6 speed

Kari Mäkilä 2012 Super Snake 5,4 Supercharged ( 3,4 l Kenne-Bell ) + 6 speed

Timo Korpela 1973 Sportsroof 4,6 twin turbocharged + automatic 3 speed C4

Ville Sievers 1980 Fairmont Futura 408 (6,7) + 6 speed

Ilkka Hämäläinen 1961 Galaxie 429+ 4 speed ( ja tunnel ram.)


Teholukemat pitäisi olla kaikilla olla laitteilla vähintään x00 heppaa joten eiköhän muutama F-Body Clubilainen Camaro/Firebird jääne taakse :roll:

Mökki siis varattu koko viikonlopuksi, siinä on "virallista tilaa" kai 7:lle mutta enemmänkin mahtunee.

Osallistuminen maksaa 20+20 euroa. V8 Summermeetti 20 ja Halli 20 e. Summermeetin lipulla saa osallistumisen koko viikonloppuun, bändejä ym.

Virallinen ilmoittautuminen alkaa V8 Meetin sivuilla 18.4 joten olemme saaneet varaslähdön epävirallisella FMOC-varauksella.Varaus on 10 autolle joten ennakkovarausporukkaan mahtuu vielä 1 nopein lisäilmoittautuja. Ilmo S.epäili että Harri Rovanperä saattaisi osallistua , ajettiin silloin 2009 molemmat 267 kmh.
Onko laitteet jo kunnossa? :roll:

Jep jep.Ainahan ne vois olla paremmassa iskussa.Mulla ei aika riittänyt niihin aerodynamiikkajuttuihin mitä suunnittelin mutta eteen on kuitenkin jonkinlainen lumiauran alku tulossa.

Valitettavasti Janne ja Jari eivät pääse osallistumaan. Muu porukka on ilmeisesti tulossa.

Mulla on tosiaan mökki varattu Himokselta koko viikonlopuksi.Tällä hetkellä tilaa löytyy vielä.
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
Vastaa Viestiin