Borla Exhaust ja rekisteröinti
Valvoja: Ville K
Borla Exhaust ja rekisteröinti
...
Viimeksi muokannut Gubb3, 23 Touko 2020, 10:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Borla Exhaust ja rekisteröinti
jos ko. putkisto on tyyppikatsastettu eurooppaan, niin ok...muutoin pitää olla alkup. putkisto ja pöntöistäkin syynävät valm. numerot ihan vaihdelaatikon tarkkuudella, eli man.laatikos ja aut. eri numerot..
Eli jos sulla on orggisputket kii, älä hukkaa niitä, pistä borlat takakonttiin ja vaihda vasta tuontikatsastuksen jälkeen, en ole varma ovatko muuttoautojen kans yhtä tarkkoja, mut parempi vara ku....
Eli jos sulla on orggisputket kii, älä hukkaa niitä, pistä borlat takakonttiin ja vaihda vasta tuontikatsastuksen jälkeen, en ole varma ovatko muuttoautojen kans yhtä tarkkoja, mut parempi vara ku....

Re: Borla Exhaust ja rekisteröinti
...
Viimeksi muokannut Gubb3, 23 Touko 2020, 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 8
- Liittynyt: 16 Loka 2010, 22:24
- Auto: 2011 Mustang GT Premium
- Paikkakunta: Vihti
Re: Borla Exhaust ja rekisteröinti
Mulla oli vastaavat Borlan alihankintana FRPP:lle tekemät 49 state legal putket 2011 GT:ssä kiinni autossa jenkeissä: http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... ield=12247 . Vaihdoin orkkikset takas ennen Suomeen tuontia ja katsastin niillä. Ainakin V8-koneella nuo voi olla vaikea saada läpi, koska soundit ovat melkoiset. En halunnut ottaa sitä riskiä.
Vaihdan tänä keväänä takaisin nuo FRPP:n pöntöt. Pikkasen kun treenaa niin noi axle backit saa vaihdettua reilussa tunnissa eli ei mikään hirveä homma katsastusta varten.
Vaihdan tänä keväänä takaisin nuo FRPP:n pöntöt. Pikkasen kun treenaa niin noi axle backit saa vaihdettua reilussa tunnissa eli ei mikään hirveä homma katsastusta varten.
Re: Borla Exhaust ja rekisteröinti
...
Viimeksi muokannut Gubb3, 23 Touko 2020, 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 8
- Liittynyt: 16 Loka 2010, 22:24
- Auto: 2011 Mustang GT Premium
- Paikkakunta: Vihti
Re: Borla Exhaust ja rekisteröinti
Noin pääsee helpommalla. Omasta kokemuksesta muistan, että tarvitaan sivuvilkut kylkiin, takasumuvalo kytkimellä (ON/OFF), keulaan parkit vaihdettava, VIN numero on hakattava esim etuiskarin palkkiin. En nyt muista muuta. Mun tapauksessa ei tarvinnu takapyörien takaa pimentää niitä punaisia sivuvaloja. IS Automotive Oy Jyväskylässä hoiti noi mun auton muutostyöt ja se meni katsastuksesta ekalla läpi. Joten ota vaikka sinne yhteyttä.Gubb3 kirjoitti:Ok,
pitää sitten katsastaa originaaleilla.
Onko tuohon rekisteröintiin jonkilaista listaa jossakin mitä muutoksia on tehtävä?
Tuon auton siis muuttoautona, näin päässee helpommalla?
-aM
Re: Borla Exhaust ja rekisteröinti
...
Viimeksi muokannut Gubb3, 23 Touko 2020, 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 8
- Liittynyt: 16 Loka 2010, 22:24
- Auto: 2011 Mustang GT Premium
- Paikkakunta: Vihti
Re: Borla Exhaust ja rekisteröinti
Menee siinä jotain 600-700 EUR niihin muutostöihin. On niitä firmoja varmaan pk-seudullakin, mutta tämä kaveri on pätevin mitä Suomesta löytyy. Eli vaikka oli marraskuun loppu ja yöpakkasia niin silti halusin ajaa kesärenkailla Espoosta sinne asti. Ei tarvinnut sitten pelätä, että miten katsastuksessa käy. Ja sai siinä ohessa paljon muutakin hyvää infoa kaupan päälle.Gubb3 kirjoitti:No ei kuulosta kovinkaan pahalta.vauhtiveikko kirjoitti: Noin pääsee helpommalla. Omasta kokemuksesta muistan, että tarvitaan sivuvilkut kylkiin, takasumuvalo kytkimellä (ON/OFF), keulaan parkit vaihdettava, VIN numero on hakattava esim etuiskarin palkkiin. En nyt muista muuta. Mun tapauksessa ei tarvinnu takapyörien takaa pimentää niitä punaisia sivuvaloja. IS Automotive Oy Jyväskylässä hoiti noi mun auton muutostyöt ja se meni katsastuksesta ekalla läpi. Joten ota vaikka sinne yhteyttä.
Millaseen menoerään on varauduttava?
Olisko Espoo-Hki-Vantaa -akselilla joku mesta?
Ei tarviis ihan jyskylään ajella.
-aM
Re: Borla Exhaust ja rekisteröinti
Itse tilasin vilkulliset peilit ja asensinkin ne jo jenkeissä ennen auton laivausta Suomeen. Eli ne oli jo ekalla katsastusyrityksellä paikoilla eikä katsuri niihin kiinnittäny mitään huomioita. Samoin after-market takaäänenevaimentajat. Ei ne mitään desibelejä mitanneet
Ainoo mitä tarvi laittaa oli kirkkaat "etupuskurivalot", takasumari ja VIN-meistaus. Sekä vilkulliset peilit että kirkaslasiset "etupuskurivalot" tilasin mrbodykit.com:sta. Hintaa muutostöiden osille tuli $159 + $49 + takasumari asennustarvikkeineen eli yhteensä jotain vajaa 200€. Rekisteröintikatsastus Jkl:ssä maksoi 160€. (Ja siis kyseessä muuttoauto)

-
- Hiljaisempi
- Viestit: 8
- Liittynyt: 16 Loka 2010, 22:24
- Auto: 2011 Mustang GT Premium
- Paikkakunta: Vihti
Re: Borla Exhaust ja rekisteröinti
Noita vilkullisia sivupeilejä ei vielä saa 2011 malliin. Olisin tietty muuten sellaset hommannu. Toki sitä halvemmalla homman saa hoidettua jos itse tekee. Menee siinä kuitenkin useampi tunti kun sitä takasumaria johdottaa sun muuta etupuskuria irrottelee. Noi mun pakoputket kuulee jo korttelin päästä kun olen liikenteessä joten en siksi lähtenyt onneani koittamaan katsastusasemalla...Karppa2 kirjoitti:Itse tilasin vilkulliset peilit ja asensinkin ne jo jenkeissä ennen auton laivausta Suomeen. Eli ne oli jo ekalla katsastusyrityksellä paikoilla eikä katsuri niihin kiinnittäny mitään huomioita. Samoin after-market takaäänenevaimentajat. Ei ne mitään desibelejä mitanneetAinoo mitä tarvi laittaa oli kirkkaat "etupuskurivalot", takasumari ja VIN-meistaus. Sekä vilkulliset peilit että kirkaslasiset "etupuskurivalot" tilasin mrbodykit.com:sta. Hintaa muutostöiden osille tuli $159 + $49 + takasumari asennustarvikkeineen eli yhteensä jotain vajaa 200€. Rekisteröintikatsastus Jkl:ssä maksoi 160€. (Ja siis kyseessä muuttoauto)
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Borla Exhaust ja rekisteröinti
Mulla on toki vanha romu, mutta ääntä siitä kuitenkin lähtee, eikä konttorilla edes sanalla sanonut mitää desipeleistä. Mummo sano kuulevansa ku työpaikan pihassa laitan auton käymää ja lähen syömään. Ja matkaa n.4 km linnunietä.
Ja meneehän siinä aikaa kun ammattimies tekee, se vaan laskuttaa sua enemmän ku ite...
Ja meneehän siinä aikaa kun ammattimies tekee, se vaan laskuttaa sua enemmän ku ite...
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 8
- Liittynyt: 16 Loka 2010, 22:24
- Auto: 2011 Mustang GT Premium
- Paikkakunta: Vihti
Re: Borla Exhaust ja rekisteröinti
Aion mä kokeilla noilla FRPP:n putkilla sen katsastaa ensi kerralla ihan mielenkiinnosta. Jos ei mene läpi niin äkkiäkös ne vaihtaa vakioihin. Eiköhän tämä ole ihan vakiokäytäntö mitä tän foorumin porukat harrastaa.Firebolt kirjoitti:Mulla on toki vanha romu, mutta ääntä siitä kuitenkin lähtee, eikä konttorilla edes sanalla sanonut mitää desipeleistä. Mummo sano kuulevansa ku työpaikan pihassa laitan auton käymää ja lähen syömään. Ja matkaa n.4 km linnunietä.
Ja meneehän siinä aikaa kun ammattimies tekee, se vaan laskuttaa sua enemmän ku ite...
Re: Borla Exhaust ja rekisteröinti
Totta, itse nysvätessä ei tuntipalkoille pääse, se on varmavauhtiveikko kirjoitti:Noita vilkullisia sivupeilejä ei vielä saa 2011 malliin. Olisin tietty muuten sellaset hommannu. Toki sitä halvemmalla homman saa hoidettua jos itse tekee. Menee siinä kuitenkin useampi tunti kun sitä takasumaria johdottaa sun muuta etupuskuria irrottelee. Noi mun pakoputket kuulee jo korttelin päästä kun olen liikenteessä joten en siksi lähtenyt onneani koittamaan katsastusasemalla...Karppa2 kirjoitti:Itse tilasin vilkulliset peilit ja asensinkin ne jo jenkeissä ennen auton laivausta Suomeen. Eli ne oli jo ekalla katsastusyrityksellä paikoilla eikä katsuri niihin kiinnittäny mitään huomioita. Samoin after-market takaäänenevaimentajat. Ei ne mitään desibelejä mitanneetAinoo mitä tarvi laittaa oli kirkkaat "etupuskurivalot", takasumari ja VIN-meistaus. Sekä vilkulliset peilit että kirkaslasiset "etupuskurivalot" tilasin mrbodykit.com:sta. Hintaa muutostöiden osille tuli $159 + $49 + takasumari asennustarvikkeineen eli yhteensä jotain vajaa 200€. Rekisteröintikatsastus Jkl:ssä maksoi 160€. (Ja siis kyseessä muuttoauto)

Re: Borla Exhaust ja rekisteröinti
...
Viimeksi muokannut Gubb3, 23 Touko 2020, 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Borla Exhaust ja rekisteröinti
Peilit: http://www.mrbodykit.com/index.php?main ... cts_id=322
Ja etupuskurivalot: http://www.mrbodykit.com/index.php?main ... cts_id=659 (Nuo sain $49 viime vuonna samasta paikasta)
Ja vauhtiveikko tuossa jo mainitsikin, ettei em. tavaraa saa 2011 mallille, itellä '08..
Ja etupuskurivalot: http://www.mrbodykit.com/index.php?main ... cts_id=659 (Nuo sain $49 viime vuonna samasta paikasta)
Ja vauhtiveikko tuossa jo mainitsikin, ettei em. tavaraa saa 2011 mallille, itellä '08..