Ahdettu early

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: Ahdettu early

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

En näe mitään ongelmaa lakipykälien muodossa asentaa vanhaan autoon ahdettua moottoria.
Helpoin tie on täysin säädettävä ECU. Auto rullille, tehot lain sallimiin arvoihin ja konttorille lappujen kanssa.
Jos siten tekee mieli päästää paineet valloilleen esim. suljetulla alueella niin uusi ohjelma käyttöön ja hups tehot kaksinkertaistui.
Katsastus ohjelma takaisin päälle kun auto palaa yleisille teille.
Näin se minun mielestä menee eikä lakeja ja asetuksia rikota.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2113
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: Ahdettu early

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

No niin.

Mukavasti palattu taas asiaan. Jatkakaa ;)
Avatar
Wesuri.V8
Addikti
Viestit: 268
Liittynyt: 12 Helmi 2010, 09:19
Auto: ´65 HT, 347/TKO-500, pun/must, vinyylikatto. Odottaa korjausta....
Paikkakunta: Virolahti

Re: Ahdettu early

Viesti Kirjoittaja Wesuri.V8 »

Mexico65 kirjoitti:En näe mitään ongelmaa lakipykälien muodossa asentaa vanhaan autoon ahdettua moottoria.
Helpoin tie on täysin säädettävä ECU. Auto rullille, tehot lain sallimiin arvoihin ja konttorille lappujen kanssa.
Jos siten tekee mieli päästää paineet valloilleen esim. suljetulla alueella niin uusi ohjelma käyttöön ja hups tehot kaksinkertaistui.
Katsastus ohjelma takaisin päälle kun auto palaa yleisille teille.
Näin se minun mielestä menee eikä lakeja ja asetuksia rikota.

Esimerkiksi juuri näin.
Avatar
Ville K
Moderaattori
Viestit: 1805
Liittynyt: 17 Touko 2009, 12:41
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Ahdettu early

Viesti Kirjoittaja Ville K »

väännetään nyt vielä rautalangasta, on aivan eri asia yrittää saada leimaan jälkikäteen ahdettua ei-vähäpäästöistä, niistäkin alle 1987 vielä helpompia. Vähäpäästöisen leimaaminen jälkikäteen ahdettuna käytännössä mahdotonta, paitsi muutamia poikkeuksia löytyy, tappelua vaatii joka tapauksessa tai asiantuntijan. Avainsanat väritettynä, jos se aukeis.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Vastaa Viestiin