Pieni PCV -kysymys /L6
Pieni PCV -kysymys /L6
No '80 kuutosessa on alunperin sellainen 2-porttinen PCV, jonka alempi/isompi portti menee tietty imusarjan alipaineeseen ja se ylempi/pienempi oli kiinni ties missä saastevirityksissä, kohokammion tuuletuksissa sun muissa aktiivihiilisäiliöissä. Ko. saastaiset härpättimet sai kokonaan häipyä ja PCV on uusi samanlainen; mihin liitän ylemmän portin? Vai vaihdanko 1-porttiseen vanhanajan jousikuormitettuun venttiiliin?
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1-porttinen 60's PCV on tilauksessa, mutta eiks kukaan tiedä miten tuollainen 2 porttinen oikeasti toimii? Nyt sellainen on jo Jyxissäkin, voorttikauppias hymyssä suin sen myi, rahat nyhti, ja minä pienemmän lähdön tulppasin.
Arvaan, että ylemmällä portilla jotenkin ohjataan venttiiliä? Venttiilin sisällä koliseva murkula myös ihmetyttää. Ja jos ylemmän portin jättää tulppaamatta / järkevästi liittämättä, tulee ISO ilmavuoto...
1-porttista odotellessa,
Arvaan, että ylemmällä portilla jotenkin ohjataan venttiiliä? Venttiilin sisällä koliseva murkula myös ihmetyttää. Ja jos ylemmän portin jättää tulppaamatta / järkevästi liittämättä, tulee ISO ilmavuoto...
1-porttista odotellessa,
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****