200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
Re: 200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
Lievään virikuutoseen kyllä, mutta miten määritellään "lievä"...
Orggispakosarja ei riitä juuri mihinkään.
Mitä ylemmäs 100hp:sta kurkotat sitä varmemmin se moottori kaipaa peltisarjoja, 2" putkistoa tai isompaa, ja näiden myötä äänenvaimennustarpeet eskaloituvat myös.
200:n kuutosen kohdalla ehkä lievä viri on up to 120hp, moderate-viri on 121-180hp, ja siitä ylöspäin sitten täytyykin jo olla kokolailla kaikki jutut kohdallaan mukaan lukien alumiinikansi jne. Tälläinen kategoriointi, jollain muulla saattaa olla erilainen käsitys.
Orggispakosarja ei riitä juuri mihinkään.
Mitä ylemmäs 100hp:sta kurkotat sitä varmemmin se moottori kaipaa peltisarjoja, 2" putkistoa tai isompaa, ja näiden myötä äänenvaimennustarpeet eskaloituvat myös.
200:n kuutosen kohdalla ehkä lievä viri on up to 120hp, moderate-viri on 121-180hp, ja siitä ylöspäin sitten täytyykin jo olla kokolailla kaikki jutut kohdallaan mukaan lukien alumiinikansi jne. Tälläinen kategoriointi, jollain muulla saattaa olla erilainen käsitys.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Re: 200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
Kiitos GT 350
tuolla jo aikaisemmin mainitsinkin peltisarjat.
lievä viri 120 hp? eikös se olllut vakiona....
tavoite on tuolla 160 hp kantturoissa.
Nyt auto on liian tahmea, tosin c4 tomsku värinöineen toimii kuin variaattorivehje joten se imee varmasti voimia. ei uskalla ohittaa mielellän edes traktoria.
classic inlines hehkuttaa resepteissään 175hp\ 24-28 mpg lukemia....
Auto tulee kumminkin kesällä päivittäiseen käyttöön ja reissuja tehdään varmasti. tällä litrateholla ei vaatimukset ole mielestäni kovat
joten kulutuksenkin pitäisi pysyä järkevänä.
yritän löytää 69 tai tuoreemman kannen ja vuollutan sen liukkaaksi, samalla puristussuhteet katsotaan kohdalleen.
Nokan vaihdan hieman hauskempaan, en kumminkaan mihinkään räyhähenkeen.
alukantta en halua. kaasutin vaihtuu varmasti mutta mihin, ei vielä aavistustakaan. Kunhan ulkoisesti muutokset eivät ole häiritseviä.
museorekisteriin en kumminkaan autoa laita.
No putken hankintaa pitää vielä miettiä. ei viitsisi ostaa orkkista vain vaihtaakseni sen seuraavana kesänä pois....
Tuumacidin velhot varmasti tässä asiassa tietävät mitä tarjota.
t:h
tuolla jo aikaisemmin mainitsinkin peltisarjat.
lievä viri 120 hp? eikös se olllut vakiona....
tavoite on tuolla 160 hp kantturoissa.
Nyt auto on liian tahmea, tosin c4 tomsku värinöineen toimii kuin variaattorivehje joten se imee varmasti voimia. ei uskalla ohittaa mielellän edes traktoria.
classic inlines hehkuttaa resepteissään 175hp\ 24-28 mpg lukemia....
Auto tulee kumminkin kesällä päivittäiseen käyttöön ja reissuja tehdään varmasti. tällä litrateholla ei vaatimukset ole mielestäni kovat
joten kulutuksenkin pitäisi pysyä järkevänä.
yritän löytää 69 tai tuoreemman kannen ja vuollutan sen liukkaaksi, samalla puristussuhteet katsotaan kohdalleen.
Nokan vaihdan hieman hauskempaan, en kumminkaan mihinkään räyhähenkeen.
alukantta en halua. kaasutin vaihtuu varmasti mutta mihin, ei vielä aavistustakaan. Kunhan ulkoisesti muutokset eivät ole häiritseviä.
museorekisteriin en kumminkaan autoa laita.
No putken hankintaa pitää vielä miettiä. ei viitsisi ostaa orkkista vain vaihtaakseni sen seuraavana kesänä pois....
Tuumacidin velhot varmasti tässä asiassa tietävät mitä tarjota.
t:h
Re: 200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
Mjoo, paperilla 120hp, todellisuudessa n. 83-88hp.
160hp onnistuu rautakannella, mutta tarvitset kyllä siihen jo sen verran puristuksia ja nokkaa että sen kyllä vierestä kuulee. Tarvittava määrä puristuksia vaatii flat-top -männät, lohkotason raikkaan höyläyksen ja myös kannen höyläyksen riippuen käytettävästä kannesta. 2V-kaasari on must, ja sitä varten '69 flat top imusarjalla varustettu kansi on paras vaihtoehto, koska siihen on helpoin toteuttaa peti 2V:lle. Onnistuu myös "parhaaseen" kuutosen kanteen eli 70-luvun lopun kanteen, mutta siitä tarvitsee höylätä varmasti (isohkot palotilat) ja imusarja ei ole niin flat kuin ns. flat-top -kannessa, mutta onnistuu todistetusti.
Itse pääsin noilla vireimmillä 150-180hp koneilla aikanaan n. 10,5-11L / 100km lukemiin, kun köykäsesti ajoi, kesällä ja talvella. Tosin sekalaisessa siirtymä/rata-ajoa Botniaringillä -tyyppisessä sekakäytössä en saanut kulumaan juuri 14 litraa enempää satasella.
160hp ei mene siitä vakioputkistosta läpi. Tarvitset peltisarjat ja 2"-2,25" putkiston. Minulla oli foksissa peltisarjan perässä 2,5" äänenvaimentajaan asti, ja peränylitys 2,25". Yksi Turbo -äänenvaimennin, ja kyllähän se muikeaa ääntä piti, ja pitää edelleen.
Mulla taitaa olla yksi joutilas flat-top -kansi kotona, myydään hyvään kotiin. Jos ja kun joskus teen taas kuutosen (250 tällä kertaa), niin kyllä se alumiinikannen ehdoilla suunnitellaan tai on jo suunniteltu.
160hp onnistuu rautakannella, mutta tarvitset kyllä siihen jo sen verran puristuksia ja nokkaa että sen kyllä vierestä kuulee. Tarvittava määrä puristuksia vaatii flat-top -männät, lohkotason raikkaan höyläyksen ja myös kannen höyläyksen riippuen käytettävästä kannesta. 2V-kaasari on must, ja sitä varten '69 flat top imusarjalla varustettu kansi on paras vaihtoehto, koska siihen on helpoin toteuttaa peti 2V:lle. Onnistuu myös "parhaaseen" kuutosen kanteen eli 70-luvun lopun kanteen, mutta siitä tarvitsee höylätä varmasti (isohkot palotilat) ja imusarja ei ole niin flat kuin ns. flat-top -kannessa, mutta onnistuu todistetusti.
Itse pääsin noilla vireimmillä 150-180hp koneilla aikanaan n. 10,5-11L / 100km lukemiin, kun köykäsesti ajoi, kesällä ja talvella. Tosin sekalaisessa siirtymä/rata-ajoa Botniaringillä -tyyppisessä sekakäytössä en saanut kulumaan juuri 14 litraa enempää satasella.
160hp ei mene siitä vakioputkistosta läpi. Tarvitset peltisarjat ja 2"-2,25" putkiston. Minulla oli foksissa peltisarjan perässä 2,5" äänenvaimentajaan asti, ja peränylitys 2,25". Yksi Turbo -äänenvaimennin, ja kyllähän se muikeaa ääntä piti, ja pitää edelleen.
Mulla taitaa olla yksi joutilas flat-top -kansi kotona, myydään hyvään kotiin. Jos ja kun joskus teen taas kuutosen (250 tällä kertaa), niin kyllä se alumiinikannen ehdoilla suunnitellaan tai on jo suunniteltu.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Re: 200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
Kiitos taas vinkeistä.
Johan nyt on masina tämä kutonen. alkaa tuntumaan jotta joutuu ajamaan rätisevällä rottakonella jotta saa miellyttävän koneen.
Toisaalta jos olisin halunnut tosi tehoja olisin lähtenyt kasikoneellista autoa etsimään.
Ehkä termi Sivistynyt kuvaa tavoittettani parhaiten. Aikanaan tein 1970 jaggen 4.2 kutosella joka ehkä hienoinpia koneita näillä pyttymäärillä pallon päällä.
tosin sille masinalle maistui soppakin mutta tarjosi se voimaakin juuri sopivasti.
Ehkä tiputan tehohaaveita niin että sen viilaan ulos mitä sivistyneen käytöksen nimissä on mahdollista ja tähtään sitten vaikka taloudellisempaan suuntaan.
laitatko gt350 yyveetä siitä kannesta , tuota täytyy harkita.tuossa oli jo yksi 69 konekin kaupan mutta jotenkin ehkä turhaa ottaa talliin liikoja moottorieta pyörimään.
kiitos
t:h
Johan nyt on masina tämä kutonen. alkaa tuntumaan jotta joutuu ajamaan rätisevällä rottakonella jotta saa miellyttävän koneen.
Toisaalta jos olisin halunnut tosi tehoja olisin lähtenyt kasikoneellista autoa etsimään.
Ehkä termi Sivistynyt kuvaa tavoittettani parhaiten. Aikanaan tein 1970 jaggen 4.2 kutosella joka ehkä hienoinpia koneita näillä pyttymäärillä pallon päällä.
tosin sille masinalle maistui soppakin mutta tarjosi se voimaakin juuri sopivasti.
Ehkä tiputan tehohaaveita niin että sen viilaan ulos mitä sivistyneen käytöksen nimissä on mahdollista ja tähtään sitten vaikka taloudellisempaan suuntaan.
laitatko gt350 yyveetä siitä kannesta , tuota täytyy harkita.tuossa oli jo yksi 69 konekin kaupan mutta jotenkin ehkä turhaa ottaa talliin liikoja moottorieta pyörimään.
kiitos
t:h
Re: 200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
Hmm. tuosta voi olla montaa mieltä. Suunniteltu ennen sotia mutta jatkoi jonnekin 90-luvulle asti. Suunnilleen traktorin kokoinen ja yhtä kestävä. Financial Times -lehdessä oli V12- ja 6- koneiden tuotannon myynti-ilmoitus joskus 90-luvulla, ostikohan ne kukaan?hege72 kirjoitti:Aikanaan tein 1970 jaggen 4.2 kutosella joka ehkä hienoinpia koneita näillä pyttymäärillä pallon päällä.
tosin sille masinalle maistui soppakin mutta tarjosi se voimaakin juuri sopivasti.
Kymmenen vuoden jälkeenkään en ole saanut kaveria stroukkaamaan omaa 2.4 Jaggea 3.4:ksi.
Omat ajokokemukset suorasta kutosesta on tuosta allekirjoituksen BMW:stä ja sitä kyllä arvostan.
Mutta enemmän tykkäisin nähdä noita Mussejakin suorilla kutosilla, laiskan kasin lotkotus vs. suoran kutosen sports car soundi.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
- JooSexSex
- Addikti
- Viestit: 230
- Liittynyt: 15 Helmi 2008, 22:11
- Auto: 1965 Convertible T-code 200 C4
1965 Fastback A-code 332 Toploader 4-speed - Paikkakunta: Vantaa - Vanda
Re: 200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: orggispöntöllä kuutonen on (varsinkin rätti alhaalla ajaessa) ihan riittävän hiljainen. Hienoa että GT-350, joka näistä romuista oikeesti jotain ymmärtää, jaksaa puolustaa kuutosia. Mutta mitään järkeä niitten virittämisessä ei ole. Jos haluaa tehoa, niin parasta ottaa pari sylinteriä lisää ja tehdä jotain radikaalia. Tuollaisesta 160 hp. kutosesta mikä vaan 1.3 corolla menee vasen etupyörä savuten ohi. Ja niin käy standardi-289-2v kasillekin, josta voi sanoa kuin se Kauppinen Lada-kerhon kokouksessa:" Saatana tää mihinkän kulje". Ero vakiokasin ja kutosen välillä on muuten yllättävän pieni. Kyllä sen koneen pitää parkua kuin BDA, jos sillä johonkin pitää ehtiä ennen Subaru-miestä ! Mut jos tyytyy niihin 83 heppaan, niin liikennevaloissa nopeemmat antaa klassikolle hyväksyvän katseen ja jatkaa rauhallisesti.
'65 Convertible T-code 200 C4 7.25"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
Re: 200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
hyvä äijät. Kaara latasikin pöytään jo hyvän perusajatuksen. Tää eka koppa varsinkin ht.na on enemmän kutosen tyyliin sopiva ja autoni ei saa missään nimessä näyttää tai kuulostaa provosoivalta. Valoissa kiihdyttelyt tekee joku muu mutta täällä itäsuomessa venäläisen rekan ohi olisi päästävä, ja miksipä en "päivittäisi" koneesta heikkouksia pois ilman että orkkistunnelma,luotettavuus tai taloudellisuus kärsisi. Hauska tämä kutosen puolustamisen aspekti. Brittiharrastajana edelleen näen asian aivan toisin päin. Sanon kyllä samaan vetoon senkin että jos joskus rikastun , hankin 69 sportsroofin vahvalla kasikoneella..
onko tuo vakiokaasari käyttökelpoinen tuon peltisarjan ja 2 tuuman putken kanssa.?
onko tuo vakiokaasari käyttökelpoinen tuon peltisarjan ja 2 tuuman putken kanssa.?
Re: 200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
Kaara puhuu asiaa.
Tuo kolmen kaasarin tie ei ole minua varten koska haluan pitää suht originaalin ilmeen myös konetilassa.
Koska pakopuoli on nyt tehtävä väkisin uusiksi nyt , taidan hankkia peltisarjojat ja perään 2 tuumasta putkistoa.
ompahan ne sit valmiina kun päivityksen aika tulee.
Kaasutin vaihtunee samalla helppoon progressiiviseen weberiin.
josko näillä eväillä kurvailisi ensikauden ja fiilistelisi sitten mitä kone tarvii ,tai kuski haluaa.
t:h
Tuo kolmen kaasarin tie ei ole minua varten koska haluan pitää suht originaalin ilmeen myös konetilassa.
Koska pakopuoli on nyt tehtävä väkisin uusiksi nyt , taidan hankkia peltisarjojat ja perään 2 tuumasta putkistoa.
ompahan ne sit valmiina kun päivityksen aika tulee.
Kaasutin vaihtunee samalla helppoon progressiiviseen weberiin.
josko näillä eväillä kurvailisi ensikauden ja fiilistelisi sitten mitä kone tarvii ,tai kuski haluaa.
t:h
- NooB
- Mega-addikti
- Viestit: 552
- Liittynyt: 11 Kesä 2011, 10:34
- Auto: mustang 1965 ht coupe 200cid c4
- Paikkakunta: Ulvila
Re: 200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
Tuolla peltisarjoja cliffordperformance ym....
Re: 200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
www.classicinlines.com, siellä se alumiinikansikin on.
Kaasarimielessä tuo kuutonen on vähän hankala, kun siinä on imusarja integroitu kannen valuun. Siinä tulee järkyttäviä 90-asteen mutkia virtauksen haitaksi, ja kaikki mutkien eliminoimiseksi tehtävä työ on pelkkää plussaa. Lisäksi vielä keskellä oleva yksi kaasari on ihan eri matkan päässä esim. 1- ja 6- sylintereista, kuin 3- ja 4- sylintereistä. Ehdottomasti 3 x 1V, 3 x 2V tai 2 x 2V olisi hyvä ratkaisu jo tässäkin mielessä, mutta niiden sovittaminen tuohon pölkkyimusarjaan on jonkinmoinen puuha. En sano että mahdoton, mutta vaatii kyllä osaamista ja välineitä. 3 x 1V on olemassa sellainen imusarjan päälle laitettava palikka. Periaatteessa jos vielä erottaisi sylinteriparit 1-2 / 3-4 / 5-6 imusarjassa toisistaan niin silloin 1 kaasari aina ruokkisi kahta pyttyä, ja sytkäjärjestyskin menisi siististi aina eri pareihin. Optimaalinen tietysti olisi 3 x 2V eli vaikka vaakaimu-Weberit tms, mutta edelleen se niiden sovittaminen on työläs.
Selvästi halvin ja helpoin ratkaisu on laittaa se yksi 2V keskelle pölkkyä, kunhan on 69 flat-top tai uudempi 8-kulmaisella imusarjalla varustettu kansi. Sovitus kannattaa tehdä saatavilla olevalla adapterilevyllä, eli se pultataan suoraan modifioituun imusarjaan ja 2V -kaasari siihen päälle. On olemassa niitä adaptereita, joilla 2V adaptoidaan 1V -reikään, mutta en näe sellaisella suppilolla kovin paljoa järkeä. Earlyssä kaasuvivusto voi olla hankala toteuttaa mekaanisena, koska 2V-kaasari käytännössä sopii poikittain. Kaasu muutettava vaijerikäyttöiseksi, tai keksittävä vähän innovatiivisia ratkaisuja mekaanisen toteuttamiseksi.
Kaasarimielessä tuo kuutonen on vähän hankala, kun siinä on imusarja integroitu kannen valuun. Siinä tulee järkyttäviä 90-asteen mutkia virtauksen haitaksi, ja kaikki mutkien eliminoimiseksi tehtävä työ on pelkkää plussaa. Lisäksi vielä keskellä oleva yksi kaasari on ihan eri matkan päässä esim. 1- ja 6- sylintereista, kuin 3- ja 4- sylintereistä. Ehdottomasti 3 x 1V, 3 x 2V tai 2 x 2V olisi hyvä ratkaisu jo tässäkin mielessä, mutta niiden sovittaminen tuohon pölkkyimusarjaan on jonkinmoinen puuha. En sano että mahdoton, mutta vaatii kyllä osaamista ja välineitä. 3 x 1V on olemassa sellainen imusarjan päälle laitettava palikka. Periaatteessa jos vielä erottaisi sylinteriparit 1-2 / 3-4 / 5-6 imusarjassa toisistaan niin silloin 1 kaasari aina ruokkisi kahta pyttyä, ja sytkäjärjestyskin menisi siististi aina eri pareihin. Optimaalinen tietysti olisi 3 x 2V eli vaikka vaakaimu-Weberit tms, mutta edelleen se niiden sovittaminen on työläs.
Selvästi halvin ja helpoin ratkaisu on laittaa se yksi 2V keskelle pölkkyä, kunhan on 69 flat-top tai uudempi 8-kulmaisella imusarjalla varustettu kansi. Sovitus kannattaa tehdä saatavilla olevalla adapterilevyllä, eli se pultataan suoraan modifioituun imusarjaan ja 2V -kaasari siihen päälle. On olemassa niitä adaptereita, joilla 2V adaptoidaan 1V -reikään, mutta en näe sellaisella suppilolla kovin paljoa järkeä. Earlyssä kaasuvivusto voi olla hankala toteuttaa mekaanisena, koska 2V-kaasari käytännössä sopii poikittain. Kaasu muutettava vaijerikäyttöiseksi, tai keksittävä vähän innovatiivisia ratkaisuja mekaanisen toteuttamiseksi.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Re: 200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
meinaakko gt 350 että 2v weberi tuohon nykyiseen kanteen on ajanhukkaa..? sitten uhraan rahat vakioputkistoon ja lataan korjaussarjan kaasariin jos sellaisia löytyy.
Tämä kannen ja imusarjan yhtä puuta olo vasta selvisi minulle. aika hilpeää mutta paljon classic inlinesin resepteissä tuota käytetään.
ymmärrän kyllä nyt paremmin tuon alukannen tarpeellisuuden.....
Tämä kannen ja imusarjan yhtä puuta olo vasta selvisi minulle. aika hilpeää mutta paljon classic inlinesin resepteissä tuota käytetään.
ymmärrän kyllä nyt paremmin tuon alukannen tarpeellisuuden.....
- Anagonda67
- Aktiivi
- Viestit: 109
- Liittynyt: 23 Heinä 2007, 11:04
- Auto: Mustang Convertible -95 3.8+AODE (joka tällä hetkellä sähköisesti ohjattu C4)
- Paikkakunta: Karkkila
Re: 200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
Jaa, mullaku tossa 3.8 V6 Mustissa on pellisarjat ja yksi Dynomax Super-Turbo vaimennin ja liiankin hiljanen on...kaara91 kirjoitti:Jos tossa putkihommassa haluaa äänettömyyttä, lähtisin nykyautojen putkistoista liikkeelle. Jonkun vastaavan kokoisen nykymoottorin vaimentimet. 2000 luvun V6 moottoreissahan on järjestään tuplaputket jos ne välttämättä haluaa. Yhdellä äänenvaimentajalla ei autoa hiljaiseksi saa. Yleensä pakoputkisto koostuu keskivaiheilla olevasta suorasta vaimentajasta jonka tarkoitus on poistaa korkeat äänet ja loppupäässä yhdistetystä sarja ja resonasssivaimentajasta, joilla saadaan tiettyjen kierroslukujen resonannsien pörinät häivytettyä. Missään tapauksessa yhdellä tai kahdella putkella itsetehtynä homma ei ole helppo toteuttaa, jos hiljaisuuden lisäksi putkiston virtausvastukset eivät saa aiheuttaa liikaa tehohäviöitä.

Ilmeisesti katiskat vaimentaa?? Vai V6 rakenne?? Toki yläkierroksilla pellisarjat sirahtaa ja putkikin pörisee, mutta normaali ajossa/tyhmäkäynnillä on hiljanen, liiankin

Mustang Covertible 3.8 -95
Tempo 2.3 GL -91 "rotisko"
Duster 1.5 dCi -10
"Six Power Forever"
Tempo 2.3 GL -91 "rotisko"
Duster 1.5 dCi -10
"Six Power Forever"
- Anagonda67
- Aktiivi
- Viestit: 109
- Liittynyt: 23 Heinä 2007, 11:04
- Auto: Mustang Convertible -95 3.8+AODE (joka tällä hetkellä sähköisesti ohjattu C4)
- Paikkakunta: Karkkila
Re: 200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
Nii, sillä vaan "ihmettelen" ku 120L Skodaan nakkasin lähes vastaavan pöntön ni tuli varsin räyhäkkäät äänet (nokka vakio)... Tosin onhan siinä lyhyempi putki (0.5m)
Ja muinoin Maven 250 piti räyhäkästä ääntä yhdellä pöntöllä. Samoin Cherokee ja Aspeni. Tuskin em mikään räyhäkäs nokka vakiona on ja putkikin lienee saman kokoinen kuin Mustissa.
Ja nyt Musti lähinnä suhisee...
Aavistuksen ehkä jykevämpi ääni, mutta pliisu em verrattuna
Sillä epäilin että katiskat vaimentaa. Tai sitten ne tosiaa ahistaa ja paljon 

Ja muinoin Maven 250 piti räyhäkästä ääntä yhdellä pöntöllä. Samoin Cherokee ja Aspeni. Tuskin em mikään räyhäkäs nokka vakiona on ja putkikin lienee saman kokoinen kuin Mustissa.
Ja nyt Musti lähinnä suhisee...



Mustang Covertible 3.8 -95
Tempo 2.3 GL -91 "rotisko"
Duster 1.5 dCi -10
"Six Power Forever"
Tempo 2.3 GL -91 "rotisko"
Duster 1.5 dCi -10
"Six Power Forever"
Re: 200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
Jollain on varmaankin videota Upon menosta jostain radalta tms. mutta tässä äänifaili rautakantisen reilu 150hp pannun pakoputken takaa äänitettynä, vai olikohan tämä jo alumiinikantisesta...no anyways, kuullostaa ihan traktorilta. Classic Inlines -peltisarjat, 2,5" putkisto ja 1 änkkäri (joku Super Turbo tms), ja änkkärin jälkeen 2,25" loppuun asti.
http://www.ponikorjaamo.com/ti80/Jru9_sounds.wav
Ja sisältä kuvattu/äänitetty kevyt kiihdytys:
http://www.ponikorjaamo.com/ti80/Jru9_acceleration.avi (mahtaako tämä faili toimia, on se kyllä serverillä)
Slaalomivedosta voi kuunnella vähän soundia:
http://www.ponikorjaamo.com/ti80/80_Slalom2006.mpg
Dataa moottoreista:
http://www.ponikorjaamo.com/ti80/index_inline.htm
Ko. auto noilla yli 150hp koneilla ja ym. putkistolla ei ollut kovin hiljainen...
http://www.ponikorjaamo.com/ti80/Jru9_sounds.wav
Ja sisältä kuvattu/äänitetty kevyt kiihdytys:
http://www.ponikorjaamo.com/ti80/Jru9_acceleration.avi (mahtaako tämä faili toimia, on se kyllä serverillä)
Slaalomivedosta voi kuunnella vähän soundia:
http://www.ponikorjaamo.com/ti80/80_Slalom2006.mpg
Dataa moottoreista:
http://www.ponikorjaamo.com/ti80/index_inline.htm
Ko. auto noilla yli 150hp koneilla ja ym. putkistolla ei ollut kovin hiljainen...
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
- Anagonda67
- Aktiivi
- Viestit: 109
- Liittynyt: 23 Heinä 2007, 11:04
- Auto: Mustang Convertible -95 3.8+AODE (joka tällä hetkellä sähköisesti ohjattu C4)
- Paikkakunta: Karkkila
Re: 200/250cid suoran kuutosen hop-up –topic
Kovin tutun olosta ryskämistä
Tulee Maverick 250 pannulla mieleen, siinä oli välillä suoraputki ja välillä yksi huilu takana ja miehekkäästi karju aina 


Mustang Covertible 3.8 -95
Tempo 2.3 GL -91 "rotisko"
Duster 1.5 dCi -10
"Six Power Forever"
Tempo 2.3 GL -91 "rotisko"
Duster 1.5 dCi -10
"Six Power Forever"