-67 simpukan sopivuus ->71

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
paltant.ponitalli
Addikti
Viestit: 300
Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert.
Paikkakunta: Karjakoski bank of a river

-67 simpukan sopivuus ->71

Viesti Kirjoittaja paltant.ponitalli »

olisko jollain tietoa tai muistia sopiskos -67 tehostamaton simpukka -71 modeliin :?:
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
Avatar
FaikkuFB
Aktiivi
Viestit: 88
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Valepukuinen Fairlane, Mustang FB 1969
Paikkakunta: Jkl

Re: -67 simpukan sopivuus ->71

Viesti Kirjoittaja FaikkuFB »

No ekaks tulee mieleen se, että -67 tais vielä olla rattiakseli yhtä jöötiä simpukan ruuvista rattiin asti. Tarttis siis vähintään rattiputkenkin vanhasta, ja siinä ei ole virta(ratti)lukkoa.
Akselin kulmakin voi männä vituiks, jos -71 vuonna rättinivelessä on yhtään murrosta...
Avatar
paltant.ponitalli
Addikti
Viestit: 300
Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert.
Paikkakunta: Karjakoski bank of a river

Re: -67 simpukan sopivuus ->71

Viesti Kirjoittaja paltant.ponitalli »

joo -68 ei pitäis olla enää keihästys mallia ja vipu rihloilla.torinossa vois olla sama myös pitääpä tutkia.eipä tietenkään mikään sovi bolt on.tossa tehostamattomas vaan helposti ratin kieroksia enemmän.mitähän vaatii jos ottaa vaan pumpun irti.-71 myös nivel rätillä ei varmaan kestä ku tehostimella :|
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: -67 simpukan sopivuus ->71

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

älä nyt pelkkää pumppua irrota, sehän menee ihan hirveeks ajaa.
jos on kokemusta ja muistikuvia siitä kun pumpunhihna katkee. :idea:
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: -67 simpukan sopivuus ->71

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Galaxie61 kirjoitti:älä nyt pelkkää pumppua irrota, sehän menee ihan hirveeks ajaa.
jos on kokemusta ja muistikuvia siitä kun pumpunhihna katkee. :idea:
Samanlainen muistikuva, en suosittele.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
paltant.ponitalli
Addikti
Viestit: 300
Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert.
Paikkakunta: Karjakoski bank of a river

Re: -67 simpukan sopivuus ->71

Viesti Kirjoittaja paltant.ponitalli »

pienempi tuoreempi pumppu malliki vois olla ratkasu,sähkönen ? ei kiinostais se pyörivä pitkä hihna ollenkaan siellä tilan tukkeena :| ja kaikkihan saa takas kun timantti palaa kokonaan streetille.siis väliaika ratkaisu.
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
Vastaa Viestiin